Zijn er nog geïnteresseerden voor het narijden van de Bikkelrit?
Ik denk ergens in oktober. Kans op regen en modder aanwezig, maar dat maakt het plezier alleen maar groter.
De rit is minder schikt voor beginners en je MOET op noppen staan, anders is het snel afgelopen.
Als er interesse is, dan stuur effe een berichtje met ook voorkeur voor dag/datum.
Ik hoop dat we iets kunnen organiseren. Een leuke route van ca 160 km met veel zand

Deelnemers :
* Zwaailicht : KTM 530 of 990
* Geoffrey : KTM 990
* BIG88 : BIG / na overleg met moeders ..... of moeders rijdt mee

* Futurist : BIG (onder voorbehoud)
* Edwin : BIG (onder voorbehoud)
* Thumper : BIG (alleen zaterdag / niet 5-10)
* Moeders van Thumper : BIG
* Lars : 4 x BIG (3-10 / 6-10)?
* Joebar met zijn BIGbollekop (indien project klaar)
* SPgoesdakar met BIGproject (indien project klaar)
* Leo met BIGprojec (indien project klaar)
* Brutus : KTM 640
* Loek : BIG
Update 22-9-2013 :
* Het is tijd, denk ik, om een datum vast te gaan stellen. Mijn voorstel is te kijken naar zowel oktober en november. Om het forum niet te vervuilen, lijkt het me handig, dat jullie mij een PB sturen met voorkeursdagen in oktober en november. Dan hou ik dat bij en kijk naar de gemene deler voor de datum. Uiteraard zal ik het hier ook vermelden.
* Net iedereen een PB gestuurd met verzoek om datums door te geven

Update 9-10-2013 :
* Helaas pas 2 reacties gehad

Update 13-10-2013 :
* ik heb slechts twee reacties ontvangen n.a.v. mijn PB. Kans is dus groot dat ik dadelijk sta zonder dat er iemand komt. Dus vervalt de Bikkelrit voor de tweede keer. Helaas, want ik was graag met de BIG-groep gaan rijden. Alleen november begint vol te raken met ritten, dus kan ik helaas niet meer wachten en ga ergens anders rijden.
* Voor de echte BIKKELS : februari 2014 is de echte bikkelrit van Ad. Dat wordt dus de volgende kans; ik ben er zeerzeker bij.