
O ring, zit om het bronzen? busje en dat zit in de vlotterkamer,
als deze lekt ( en dat komt nog wel een voor) dan blijft de benzine maar doorlopen, recht de carb binnen.
http://www.cmsnl.com/products/suzuki-dr ... 337435c00/
volgens mij is het no 30, moet je de tekening even vergroten.
http://www.cmsnl.com/suzuki-dr750-1989- ... ml#results
Iemand betere plaatjes?
HansD
edit;zat ff niet op te letten dat we de bocht al om zijn op pagina 2
heb ooit bij mij de boel( rev setje) er ingeklapt, vlotter dmv handboek afgesteld, daarna luchtschroef op uitgangs postie
een X aantal slagen uit( zie handboek), warmrijden, stoppen, en dan de luchtschroef in/uit draaien voor het hoogste toerental,
staionair afstellen en nogmaal luchtschroef afstellen om het hoogste toerental te verkrijgen,motor moet wel een beetje recht staan.
en 2 jaar en 25k mee gereden

Zonder de boel uit elkaat te trekken kun je vlotter niveau ook met een doorzichtig slangetje meten, op je aftap schuiven schroefje open, slangetje naast de cabr omhoog houden.
peil moet in de buurt van de pakking zitten geloof ik.