DRBig 800 voorvork+wiel+etc te koop

Moderators: ghulst, DR-Big, zappa.suzuki

Plaats reactie
DaBit

Ik heb 'm hier via forumleden op de kop getikt, dus ik zal ook hier maar eens kijken of ik er iemand blij mee kan maken :)

Te koop aangeboden: 43mm DR-Big 800 voorvork, wiel, kroonplaten, evt spatbordje, evt remklauw+blokken.

Afbeelding

Ik gebruikte deze vork in mijn SV650-ombouw, maar daar zit inmiddels een DR-Z400 vork in.
Ik heb met de vork iets van 2000km gereden, en voordat ik dat deed is de vork is eigenlijk zo'n beetje volledig gereviseerd en gepimpt:
- Verse keringen.
- Verse geleidebussen.
- Verse olie.
- YSS progressieve veren
- YSS cartridge-emulatoren. Geeft de vork iets meer het gedrag van een cartridge-vork. Zeker beter dan origineel, lang niet zo goed als een setje fatsoenlijke WP's of Showa's)

Spatbordje is van het type 'nogal gekraakt'. Van de bovenste kroonplaat heb ik het contactslot-ringetje afgezaagd, maar volgens mij heb ik nog wel zo'n bovenste kroonplaat liggen.

Niet afgebeeld op de foto zijn remklauw+blokken. Bandje staat er ook niet op, maar als je dat nou nodig hebt dan heb ik nog wel wat bruikbaars liggen (AC10, TrailAttack, Unicross)

Kwa prijs zat ik aan 200 euro te denken. Klinkt als best veel voor een DR-Big voorvork, maar tel de kosten van progressieve veertjes, verse keringen/bussen, cartridge-emulatoren, olie, etc. op en je komt wel ongeveer aan dat bedrag. Dan heb je de vork en wiel zo'n beetje gratis.
kantelaar

Ik heb eigenlijk interresse in alleen de voorvork poten .
Zandprutser 1e klas.
Zwaailicht

Ik heb wel interesse in de velg.
Wat heb je nog meer aan 800-spullen liggen??Ik heb sinds gisteren een 800S SR43A erbij en kan wel wat reservemateriaal gebruiken ......
Valbeugel staat bovenaan mijn lijst :D
Greetz,
Hans

KTM 990 Adventure White 2013
KTM 530 EXC 2008
Thoran

Sorry jongens, hij is al verkocht aan mij.
Ducati 748 & DR BIG
Het Grote BIG Injectie topic
Plaats reactie