Pagina 1 van 1
slechte levering FMXshop ???
Geplaatst: di mar 31, 2009 20:25
door jwrtuning
Op 8 maart heb ik linklagers besteld voor een CR500 bij fmxshop.eu
Tot op heden nog niets ontvangen
Telefonisch zijn ze gewoon niet te bereiken, en emails worden bijna niet beantwoord.. 2 weken terug alleen een mailtje dat het besteld is en zo snel mogelijk uitgeleverd wordt
Zijn er hier nog meer forummers die nog wat tegoed hebben?
Geplaatst: di mar 31, 2009 20:37
door wr450f'05
De service is zo ongelofelijk slecht.
Ik heb het een aantal keer geprobeerd om er wat te bestellen maar elke keer kwam het na een maand pas binnen en nooit geen berichtje van het duurt wat langer en ook niet te bereiken.
Ik heb nog steeds een beschermkapje tegoed die heb ik vorig jaar juni besteld en hij moet nu nog komen. Overigens niet betaald.
Het enige wat ze daar goed kunnen is een site maken want dat is het enige wat ze goed voor elkaar hebben.
Geplaatst: di mar 31, 2009 20:52
door Rolando
Ook habben ze een regeling, dat als je ergens iets goedkoper had, dat je een deel van je geld terug kreeg.
Ik zie dat deze er ook af is.
Ben toch benieuwd hoe dat komt!!
Geplaatst: di mar 31, 2009 21:13
door nijkamp
Hmmm, handkappen na twee dagen binnen.
Geplaatst: di mar 31, 2009 21:19
door barry!
Over het algemeen als je ervaringen vraagt over een online shop hoor je vaak 8/9 van de 10 mensen positief en dan is er altijd wel 1tje die klaagt.
Ik heb al veel gelezen over fmxshop, waarbij de ervaringen dan ook 8/9 van de 10 slecht waren en 1/2 goed. Precies omgekeerd dus....
Geplaatst: di mar 31, 2009 21:47
door adje
Dan brengen Roland en ondertekende het er wel beter vanaf dacht ik zo
Geplaatst: do apr 02, 2009 22:06
door Designer
ik kan niet begrijpen dat die tent nog bestaat,
hoor er alleen maar hele slechte dingen over, ze zitten 10 minuten bij me vandaan maar ik rij liever 100 km, dan dat ik daar ook maar iets bestel, in het laatste geval weet ik tenminste zeker dat ik het heb..
kun je over FMX niet zeggen.
Geplaatst: zo apr 05, 2009 18:34
door jwrtuning
@Designer:
10 minuten bij je vandaan?
Weet je ook op welke dag daar iemand aanwezig is?
Het is voor mij wel een eindje rijden, maar ik wil daarvoor wel m'n geld ophalen of eventueel wat anders
Begin het nu spuugzat te worden. Emails én telefoontjes worden niet meer beantwoord.. ik wacht nu al een maand op m'n spullen die ik al wel betaald had!
Bij deze dus een dringend advies aan iedereen om daar dus niets te bestellen. Het lijkt erop dat FMX op het randje van failliesement zit en dus niets meer uitlevert...
Geplaatst: zo apr 05, 2009 19:04
door Designer
jwrtuning schreef:@Designer:
10 minuten bij je vandaan?
Weet je ook op welke dag daar iemand aanwezig is?
Het is voor mij wel een eindje rijden, maar ik wil daarvoor wel m'n geld ophalen of eventueel wat anders
dat je het inmiddels zat bent kan ik begrijpen, volgens mij is hij overdag gewoon aan het werk en 'savonds wel thuis,
misschien dat WRF er iets van weet.
suc6 met je incasso ...
Geplaatst: zo apr 05, 2009 22:24
door wr450f'05
Dat bedrijf kan volgens mij helemaal niet failliet aangezien het niet zijn hoofdinkomen is. En daar zit hem nu net ook het probleem denk ik.
Het bedrijfje zit gewoon aan huis dus volgens mij is er rond etenstijd altijd wel iemand thuis.
Ik bestel er in ieder geval nooit niks meer, ik heb nu betere adresjes
Geplaatst: di apr 07, 2009 15:12
door barry!
Beste Klant,
I.v.m. hele vervelende privé omstandigheden, hebben wij het werk een week moeten staken, dit houd nu nog langer aan omdat de situatie niet veel veranderd is, dus vandaar deze melding.
Wij zullen uiteraard ons best doen alles zo goed mogelijk te laten verlopen, maar gezien de situatie is het momenteel moeizaam om goed de werkzaamheden te verrichten.
Het kan zover komen dat wij de gehele webshop voorlopig sluiten en alle bestellingen en overige zaken netjes afhandelen en in verloop van tijd een nieuwe start maken, dit puur omwille van kwaliteit van de service te kunnen waarborgen.
Zolang de webshop nog actief is kunnen bestellingen geplaatst worden en zullen ook zeker zo snel als mogelijk uitgeleverd worden.
Excuses voor het ongemak.
Met vriendelijke groet,
FMX Shop
Geplaatst: di apr 07, 2009 18:34
door Rolando
Yep,
Had ik ook gehad.
Geplaatst: di apr 07, 2009 22:28
door Hoelio
Ik heb deze mail ook gehad terwijl ik voor het laatst toch een tijd geleden besteld heb.
Netjes volgende dag contact gemaakt dat hij één ding (frameprotectors) niet op voorraad had en dat hij een week later compleet zou versturen. Akkoord mee gegaan. Week later weer een mail dat het nog steeds niet op voorraad was en of ik akkoord ging met een (duurder) alternatief voor hetzelfde geld. Wederom akkoord gegaan
en nog diezelfde week alles in huis.
Ik zeg dus: Top...
Als hij idd priveomstandigheden heeft dan vind ik dat iig errug vervelend voor hem. Voor mij is het niet de laatste keer dat ik iets bij hem besteld heb, mits hij niet gaat sluiten natuurlijk...
Geplaatst: wo apr 08, 2009 16:52
door jwrtuning
Het is natuurlijk zeer vervelend voor Mark de Jong, alhoewel ik niet precies weet wat er aan de hand is.
Ook ik heb in het verleden goede ervaringen met FMX gehad. Maar als je dan uit goed vertrouwen weer eens wat besteld en direct betaalt, een maand lang niets hoort en op geen enkele manier contact krijgt wordt je vanzelf wel een beetje wantrouwend. Zeker gezien de tijd waarin we verkeren...
Naar verwachting krijg ik deze week de onderdelen binnen