FF voorstellen

Moderators: Zot, nijkamp

Plaats reactie
Nollie
Berichten: 5
Lid geworden op: zo feb 22, 2009 19:47
Locatie: Midden Nederland

FF voorstellen

Bericht door Nollie »

Hallo,

Tot groot genoegen las ik dat er veel meer off roaders en enduristen rondom Utrecht aktief (willen) zijn.
Ik zal me even voorstellen. Ik ben Henk, woon in de omgeving van Utrecht en bezit een Yamaha XT600 Ténéré van 1987.
Ik ben beginnend off roader (heb eerst m'n motor opgeknapt) en ben er aan toe om te gaan rijden....
Daarom ga ik in april in Limburg met Xtravels de Heuvelland rit (allroad) doen en in Juni ga ik naar Bilstain.
Ik zou graag daar, maar ook hier, zielsverwanten ontmoeten om samen ervaring en kennis op te doen en uit te wisselen.
Door mijn onregelmatige werk (continu- dienst) ben ik niet elk weekend vrij, maar wil toch wel graag hier in de omgeving een aantal collega-rijders en routes leren kennen.
Ook lijkt het me leuk om alvast een aantal rijders te leren kennen die ook naar de Heuvellandrit of Bilstain gaan, zodat we met elkaar mee kunnen rijden en dat je vooraf al weet of er "bekenden"meegaan.
Wie weet kunnen we elkaar onderling ook helpen met technische problemen.

Wanneer en waar spreken we af?

Greetz, Nollie.
nijkamp
Berichten: 95
Lid geworden op: zo jan 11, 2009 23:03
Locatie: ergens in het midden

Bericht door nijkamp »

Ha Nollie,

welkom bij de "club". Ik ga de komende weekenden in ieder geval klooien bij allerlei werkzaamheden rondum Utreg.. Ik ben ook beginnend wat zand betreft en kan hier voorlopig genoeg leren (mul zand, houding, etc). Wil ook binnenkort eens iets verder weg, maar nog niets gepland.

Grtz,

Remco
TT600R
adje
Berichten: 3618
Lid geworden op: di nov 19, 2002 22:57
Locatie: brabant

Bericht door adje »

Hoi Nollie , Welkom op noppenforum.
Ik denk dat Bilstain niet echt geschikt is voor met een XT600 te gaan rijden.
Je kan eigenlijk veel beter een trialmotor meenemen.
Rekluse Z-Start "don't get left behind"

www.adfransenmxparts.nl ( Rekluse import - verkoop en service )

Afbeelding Afbeelding

http://www.rekluse.com/
Plaats reactie