wat is er mis met een Suzuki rmz 450??
Moderators: henk-v, Jo VdB, Zot, GuyC, Rudy, Fr@venture
heee George
ik heb er twee uur mee gereden , en je weet dat ik een bepaalde afkeer tegen japanse viertaktjes had , maar dat is geheel over nu .
ik heb kort geleden een RMZ geprobeert zonder dat injectie en die heeft natuurlijk kracht zat , maar niet zoals een landbouwtrekker als een husaberg of KTM dat heeft .
deze met EFI (injectie) heeft dat ondanks zijn korte slag wel en ik moet zeggen dat ik m al gekocht had zonder van te voren een RMZ met EFI geprobeert te hebben , wat mijn eerste ritje dus nog spannender maakte .
voorderest doet ie alles zoals het hoort , start met 1 trap , iets dat ik als ex Husa rijder niet als vanzelf neem. stuurt als een lichte 250 tweetakt
ik ben gewoon erg onder de indruk .
Husa is trouwens opgeruimt , samen met nog wat ouder spul , LC4 en zo ..
het KTMetje hou ik natuurlijk wel gewoon er bij voor de offroad ritjes
ik heb er twee uur mee gereden , en je weet dat ik een bepaalde afkeer tegen japanse viertaktjes had , maar dat is geheel over nu .
ik heb kort geleden een RMZ geprobeert zonder dat injectie en die heeft natuurlijk kracht zat , maar niet zoals een landbouwtrekker als een husaberg of KTM dat heeft .
deze met EFI (injectie) heeft dat ondanks zijn korte slag wel en ik moet zeggen dat ik m al gekocht had zonder van te voren een RMZ met EFI geprobeert te hebben , wat mijn eerste ritje dus nog spannender maakte .
voorderest doet ie alles zoals het hoort , start met 1 trap , iets dat ik als ex Husa rijder niet als vanzelf neem. stuurt als een lichte 250 tweetakt
ik ben gewoon erg onder de indruk .
Husa is trouwens opgeruimt , samen met nog wat ouder spul , LC4 en zo ..
het KTMetje hou ik natuurlijk wel gewoon er bij voor de offroad ritjes
4 strokes only !!
Hé Bar,
Gefeliciteerd met je aankoop!
Ik zie dit toch ook wel als een leuke opvolger van mijn DRZje.
Deze heeft nu ook een 5-bak, toch? Of is de MX-versie anders dan de Enduro-versie?
Gefeliciteerd met je aankoop!
Ik zie dit toch ook wel als een leuke opvolger van mijn DRZje.
Deze heeft nu ook een 5-bak, toch? Of is de MX-versie anders dan de Enduro-versie?
Ride on the sharp edge of life - www.knobbyKnife.nl
Proficiat met je nieuwe soes.
Daar ga je veel crossplezier aan beleven
Daar ga je veel crossplezier aan beleven
Rekluse Z-Start "don't get left behind"
www.adfransenmxparts.nl ( Rekluse import - verkoop en service )
http://www.rekluse.com/
www.adfransenmxparts.nl ( Rekluse import - verkoop en service )
http://www.rekluse.com/
http://www.attitudeindustries.com/products.php?pr=36
Je kunt de injectie aanpassen met bovenstaand product als hij ingereden is (of je garantie voorbij). De milieu-eisen zullen vast wel het koppel en de PK's beïnvloed hebben.
Ben ook wel benieuwd wat zo'n RMZ standaard op de Dynobank doet.
Je kunt de injectie aanpassen met bovenstaand product als hij ingereden is (of je garantie voorbij). De milieu-eisen zullen vast wel het koppel en de PK's beïnvloed hebben.
Ben ook wel benieuwd wat zo'n RMZ standaard op de Dynobank doet.
Ride on the sharp edge of life - www.knobbyKnife.nl
Ik heb me ingeschreven voor de 4-takt hobbyklasse. Maar als jij je inschrijft voor de 2 takt hobbyklasse, heb je zeker 1 supporter!! En ik ookhuskie schreef:Welke klasse Stteve, schrijf ik me daar ook voor in. Kunnen we naast elkaar staan bij het starthek.STTEVE schreef:Geen idee, maar ik heb wel ingeschreven...met mijn TT350...JoeBaR schreef:Hey Steve , dat is het evenement van het jaar toch ?
hey Steve jammer te horen zeg , ik hoop dat het inmiddels beter met je gaat?
om het nog even erger te maken ... je hebt echt wat gemist hoor , wat een heerlijke dag en een super mooie baan waren het weer , en de suuz deed het top , 1x kop start gepakt en de hele wedstrijd op 1 gelegen , tot ik op het end een stuurmans foutje maakte ... vermoeidheid denk ik , ik reed immers in 4 klasses in de klasse van de Vennepers was ik 7e.
Steve beterschap en hopen dat je er volgend jaar wel bij bent !!
om het nog even erger te maken ... je hebt echt wat gemist hoor , wat een heerlijke dag en een super mooie baan waren het weer , en de suuz deed het top , 1x kop start gepakt en de hele wedstrijd op 1 gelegen , tot ik op het end een stuurmans foutje maakte ... vermoeidheid denk ik , ik reed immers in 4 klasses in de klasse van de Vennepers was ik 7e.
Steve beterschap en hopen dat je er volgend jaar wel bij bent !!
4 strokes only !!
zo ...
ik rij nu bijna een half jaar met de Suuz , dus er zou wat onderhoud aan kunnen komen betreffende de zuiger en zuigerveren .
nu vermoede ik al dat mijn suuz nog steeds niet is gemodificeerd , de eerste injectie modellen zijn namelijk teruggeroepen naar de importeur voor een modificatie aan het kickstartsysteem . ik heb me laten vertellen
dat er een compleet nieuw blok in komt .
lijkt me dus niet verkeerd een vers blok na een halfjaar knallen
maarjah , eerst zien wat de importeur er van zegt .
ik rij nu bijna een half jaar met de Suuz , dus er zou wat onderhoud aan kunnen komen betreffende de zuiger en zuigerveren .
nu vermoede ik al dat mijn suuz nog steeds niet is gemodificeerd , de eerste injectie modellen zijn namelijk teruggeroepen naar de importeur voor een modificatie aan het kickstartsysteem . ik heb me laten vertellen
dat er een compleet nieuw blok in komt .
lijkt me dus niet verkeerd een vers blok na een halfjaar knallen
maarjah , eerst zien wat de importeur er van zegt .
4 strokes only !!
Wow, dat zou nog eens een mooie deal zijn!
Binnenkort komt de RMX450Z op kenteken uit. Die heeft e- en kickstart, tammere nokkenas.
Ben benieuwd!
Binnenkort komt de RMX450Z op kenteken uit. Die heeft e- en kickstart, tammere nokkenas.
Ben benieuwd!
Ride on the sharp edge of life - www.knobbyKnife.nl
Hey Joe,
Wat is nu de klepstelinterval van jouw gele monster?
Heb je de vering nog laten doen bij Reiger of gewoon zo uit het krat weggereden?
Wat is nu de klepstelinterval van jouw gele monster?
Heb je de vering nog laten doen bij Reiger of gewoon zo uit het krat weggereden?
Ride on the sharp edge of life - www.knobbyKnife.nl