Doel van deze club

Moderators: Zot, nijkamp

Gesloten
nijkamp
Berichten: 95
Lid geworden op: zo jan 11, 2009 23:03
Locatie: ergens in het midden

Doel van deze club

Bericht door nijkamp »

Hoi,

welkom bij "rijders rondom Utrecht". Doel van deze club is het contact vergemakkelijken tussen offroaders en enduristen in de ruime regio Utrecht.

Meld je hier aan om makkelijk contact te leggen met gasten uit de regio om (met kleine clubjes) ritafspraken te maken en andere relevantie info uit te wisselen. Plaats je voorstel bericht als apart topic, lijkt me overzichtelijker.

Om locaties, tijden en telefoonnummers uit te wisselen, gebruik dan de PB functie.
Laatst gewijzigd door nijkamp op di feb 17, 2009 22:18, 1 keer totaal gewijzigd.
TT600R
richardktm
Berichten: 7
Lid geworden op: di feb 10, 2009 21:44
Locatie: Harmelen

rijden rond Utrecht

Bericht door richardktm »

Ik woon in Harmelen. Rijd op een KTM exc van 2006. Qua rijstijl ben ik gemiddeld. Dus niet de langzaamste en ook niet de snelste. Wij rijden zoveel mogelijk officiële offroad ritten. Eind maart gaan we een week naar Italië om daar te gaan rijden.

Richard
KTM_Wimpie
Berichten: 57
Lid geworden op: ma feb 04, 2008 11:27
Locatie: Utrecht

Bericht door KTM_Wimpie »

Dag KTM Wimpie komt uit Houten maar rijdt het meeste rondom Utrecht. Ik rijdt regelmatig en ben een ervaren rijder. Dit jaar wil ik ook de enduro wedstrijden oppakken na een paar jaar Supermoto en wegraces. Ik ben geen hoogvlieger maar kan lekker meekomen. Samen met mijn maatje Udo rijdt ik alle OTR's, ga af en toe naar Belgische met Joske van der Vught en indien mogelijk met Bennie Michelbrink naar een oort voor een weekje lekker rijden. KTM rijders! Schijf je een keer in op de KTM site voor een cursus en leer van de meester! Je moet wel een beetje Duits en/of Engels kennen want het meeste is in Duitsland en Frankrijk maar door Duitstalige instructeurs.

In Utrecht valt er niet veel te rijden maar met een klein groepje is het altijd leuk om langs de A2 te knallen op een zondag ochtend/middag....

Laten we anders op een OTR eens samen optrekken en/of in Utrecht langs de A2 afspreken!
Groet

Wim
KTM 530EXR 2008 (gepimpte versie maar dan een versie waar al heel veel aan beschadigingen op gereden zijn! hahaha) Ik heb vallen op een motor als een ware KUNST verheven!
KTM en/of HONDA
mmrizio
Berichten: 346
Lid geworden op: wo jan 22, 2003 21:45
Locatie: Woerden (Ut)

Bericht door mmrizio »

Ik ben Maurice. Mijn offroad ervaring heb ik opgedaan in een aantal offroad ritten en een uitstapje naar Turkije. Geen hardcore crosser dus, maar ik vind het steeds leuker om tijdens een offroad ritje een crossbaan mee te pikken. Standplaats is Woerden, materieel een XR650R allroad en een KTM 520EXC offroad.
Maurice

I'm not paranoid... Everybody *is* following me!
gixxer88
Berichten: 15
Lid geworden op: za okt 21, 2006 21:02
Locatie: ijsselstein

Bericht door gixxer88 »

ik ben erik en kom uit ijsselstein.
ik rij af en toe een offroad rit in nederland.
ik ben geen ervaren rijder omdat ik het te weinig doe.
probleem is vaak dat ik alleen moet gaan en heb daar weinig zin in misschien is het leuk om een keer met een groep naar een offroad rit te gaan.

heb een ktm 250 2-takt
en suzuki gsxr 1100 voor op de weg.
KTM_Wimpie
Berichten: 57
Lid geworden op: ma feb 04, 2008 11:27
Locatie: Utrecht

Bericht door KTM_Wimpie »

He Erik, heb je een kenteken op die KTM? Anders wordt het sowieso wat lastig rijden. Met kenteken gepakt worden buiten een crossbaan is makkelijker dan met een crosser zal ik maar zeggen.

Anders gewoon meegaan man op de zondagen!
KTM en/of HONDA
gixxer88
Berichten: 15
Lid geworden op: za okt 21, 2006 21:02
Locatie: ijsselstein

Bericht door gixxer88 »

ja ik heb er een kenteken op zitten.

en lijkt me leuk om een keer mee te gaan op zondag.
komkommer
Berichten: 11
Lid geworden op: do feb 12, 2009 11:13
Contacteer:

Bericht door komkommer »

Ik ben een echte allroader met mijn 195kilo (leeg) wegende Yamaha XTZ 660. Ik ben pas afgelopen jaar begonnen, maar ik probeer elk evenement bij te wonen. Ik woon op de Heuvelrug en ik kom zo hier en daar echt nog wel wat legale onverharde paden tegen. Afgelopen jaar ook een OTR-rit meegereden (Hengelo Gld.), maar dat vond ik best wel zwaar met mijn motor.

Over een paar maanden vertrek ik op de zelfde motor naar China toe en als ik terug ben wil ik het offroaden wat serieuzer aan gaan pakken.
Hmmm, koffie.
KTM_Wimpie
Berichten: 57
Lid geworden op: ma feb 04, 2008 11:27
Locatie: Utrecht

Bericht door KTM_Wimpie »

He Erik,

1 maart is er een OTR (offroadrit) in Westerbork (www.enduro.nl voor de kalender). Ik moet even kijken of ik as zondag kan (vanwege mijn werk, ik heb een eigen bedrijf en heel veel werk op het moment) maar anders kunnen we as zondag afspreken of mogelijk die zondag erop (die OTR rit)?

Inmiddels ben ik ook weer wat maten tegen gekomen die ook een brommer gekocht hebben (een Yamaha.. hahaha). Dus dat wordt het een gezellig groepje.

Ik vind het niet erg als je niet helemaal mee komt. Misschien kan ik je wat bijbrengen of heb jij nog wel wat tips.. Plezier en lol zijn het belangrijkste!

Heb je vervoer?

Groet Wim
KTM en/of HONDA
zappa.suzuki
Berichten: 8370
Lid geworden op: do apr 06, 2006 11:32
Locatie: Bij Utreg

Bericht door zappa.suzuki »

Hey,

Ben de zware jongen hier, rij op 800cc 1 pitters van dik 200kg waarvan 1 set wielen op de kenda K760 :wink:

Probeer regelmatig een offroad ritje te rijden, orga wel eens wat voor de BIG club hier in NL of BE en probeer in ieder geval elke 2 weken ff te spelen :wink:

Heb ondertussen wel wat ervaring en die BIG verbaasd me nog steeds met wat je toch met zo'n zwaar ding kan doen :wink:
Suzuki DR 800 1997, KTM Adv 640 1997
KTM_Wimpie
Berichten: 57
Lid geworden op: ma feb 04, 2008 11:27
Locatie: Utrecht

Bericht door KTM_Wimpie »

Het lijkt mij ook leuk om weer eens een weekend met Jos vd Vugt op stap te gaan. Belgische ardennen.

Ik ga dan dus wel mee.
KTM en/of HONDA
nijkamp
Berichten: 95
Lid geworden op: zo jan 11, 2009 23:03
Locatie: ergens in het midden

Bericht door nijkamp »

@ktmbikkel: ik ben een (nog) ondergemiddelde rijder die ardennen (bilstain?) ook zeer ziet zitten met een cluppie. Houden we daar gelijk de oprichtingsvergadering van BIER, Bikers In En om Regio utreg. (hmm, dat kan iemand vast beter).

Iemand dit weekend nog plannen?


Grtz,

remco
TT600R
nijkamp
Berichten: 95
Lid geworden op: zo jan 11, 2009 23:03
Locatie: ergens in het midden

Bericht door nijkamp »

Ik sluit dit draadje. Ik heb een aantal andere "afspraken draadjes "gemaakt. Lijkt me overzichtelijker

Grtz,

Remco
TT600R
Gesloten