Pagina 1 van 1

Gezocht: Plaatje vlakschuif 2002 KTM SX520 SX 520

Geplaatst: di feb 03, 2009 10:49
door Frank!
Gezocht:

Het vacuum-release-plaatje vd vlakschuif van een 2002 SX520.
Moet wel in goede staat zijn.

Groeten,
Frank.

Geplaatst: za feb 28, 2009 19:32
door De kraai vliegt weer rond
Welke letter moet erop staan???
Ik zelf moet er ook een hebben met een L , maar ze hebben mij de verkeerde gelevert, dus het plaatje met de M.
Ik hoor het wel.

Geplaatst: za feb 28, 2009 19:49
door adje
Hé , de kraai ut gils is der ok nog :)

Geplaatst: ma mar 02, 2009 15:08
door Frank!
De kraai vliegt weer rond schreef:Welke letter moet erop staan???
Ik zelf moet er ook een hebben met een L , maar ze hebben mij de verkeerde gelevert, dus het plaatje met de M.
Ik hoor het wel.
Ik ga kijken, laat het zsm weten!

edit: moet ook een 'L' hebben :(

Geplaatst: di mar 03, 2009 00:17
door De kraai vliegt weer rond
Hey Frank.

Ik wacht al 3 maanden op dat plaatje, was het op een gegeven moment beu, dus zelf maar aan de slag gegaan.
Een zinke plaat van 1mm dik.
Die netjes op maat gemaakt, en alles aan elkaar gemaakt, de rubbere ring terug gezet, en terug gemonteerd in de carb.
2 keer trappen en hij liep weer.
Misschien een ideetje om ruim 100 euri te besparen.
Het verschil tussen de L en de M is de hoogte van de ronde ring waar de rubbere ring weer inpast.
Bij de M staat deze lager zodat de vlakschuif te hoog komt te zitten en de carb op die manier veel te veel benzine krijgt waardoor je em niet kunt afstellen.

Ik hoor het wel hoe je het gaat oplossen.
Gegroet

Geplaatst: di mar 03, 2009 08:43
door Sjokske
adje schreef:Hé , de kraai ut gils is der ok nog :)
Is da dieje maot van de Lallo ?

Geplaatst: di mar 03, 2009 09:19
door Frank!
De kraai vliegt weer rond schreef:Hey Frank.

Ik wacht al 3 maanden op dat plaatje, was het op een gegeven moment beu, dus zelf maar aan de slag gegaan.
Een zinke plaat van 1mm dik.
Die netjes op maat gemaakt, en alles aan elkaar gemaakt, de rubbere ring terug gezet, en terug gemonteerd in de carb.
2 keer trappen en hij liep weer.
Misschien een ideetje om ruim 100 euri te besparen.
Het verschil tussen de L en de M is de hoogte van de ronde ring waar de rubbere ring weer inpast.
Bij de M staat deze lager zodat de vlakschuif te hoog komt te zitten en de carb op die manier veel te veel benzine krijgt waardoor je em niet kunt afstellen.

Ik hoor het wel hoe je het gaat oplossen.
Gegroet
Interessant.
't Is voor een collega van me, dus zal het doorgeven.

Ik had geïnformeerd bij WPM, die konden het met 2/3 werkdagen leveren zeiden ze. Kosten €133 :?

Geplaatst: di mar 03, 2009 20:43
door De kraai vliegt weer rond
Hallo Sjoske, die maat van Lallo ja, de jongste tenminste.
Mijn vader is de kraai en ik de spreeuw zoals ze zeggen in het altijd mooie en zonnige Gilze. Je moet de groeten van de kraai doen aan jullie pa Joost.

Geplaatst: di mar 03, 2009 21:07
door JoeBaR
ik hebbum uit een blokkie aluminium gedraait en gevijlt , werkt perfect nu al een halfjaar .


zit er aan te denken om dr meer te gaan maken en dan cnc te laten draaien , zo kan de verkoop prijs laag gehouden worden.


als ik er nu 1 conventioneel zou maken is dat een paar uurtjes werk , het is namelijk nogal gepriegel op een (te) grote draaibank.

ik heb eerst de achterkant eraan gedraait waar de rubberring aan komt , vervolgens op de juiste dikte afgestoken , het oude plaatje daarop gelegt , afgetekent en uitgevijlt.

moest wel van een oud vijltje een steekbeiteltje maken van 1.2 mm breed om de groef te kunnen steken van de rubberring.

Geplaatst: di mar 03, 2009 23:21
door Frank!
JoeBaR schreef:ik hebbum uit een blokkie aluminium gedraait en gevijlt , werkt perfect nu al een halfjaar .


zit er aan te denken om dr meer te gaan maken en dan cnc te laten draaien , zo kan de verkoop prijs laag gehouden worden.


als ik er nu 1 conventioneel zou maken is dat een paar uurtjes werk , het is namelijk nogal gepriegel op een (te) grote draaibank.

ik heb eerst de achterkant eraan gedraait waar de rubberring aan komt , vervolgens op de juiste dikte afgestoken , het oude plaatje daarop gelegt , afgetekent en uitgevijlt.

moest wel van een oud vijltje een steekbeiteltje maken van 1.2 mm breed om de groef te kunnen steken van de rubberring.
Kort samengevat: jij gaat ze voor ons (professioneel) maken? :)