Honda CR125 Motorblok 1984/1985 (ATAC)

gratis adverteren voor particulieren

Moderators: henk-v, Jo VdB, Zot, GuyC, Rudy

HL Visser
Berichten: 16
Lid geworden op: zo nov 23, 2008 00:59
Locatie: klaaswaal

Honda CR125 Motorblok 1984/1985 (ATAC)

Bericht door HL Visser »

Te koop voor onderdelen en/of revisie,

Een Honda CR125 Motorblok van bouwjaar 1984/1985 met ATAC. Echter is het ATAC systeem niet meer in werking, wat overigens niet te merken is. Het motorblok heeft genoeg vermogen, ook onderin waar het ATAC systeem normaal werkt.

Ook beschikt dit blok niet meer over een kickstarter + mechanisme, deze is er afgehaald. Dit blok komt namelijk van een kart af, waarbij dit overbodig is.


Minpunt, de cilinder + zuiger zijn slecht, deze zijn beschadigd op hoogte van de uitlaatpoort. Blok is er wel lopend van afgekomen. Tevens is het waterpomphuis slecht, Honda kwaaltje.


Het blok kan gebruikt worden voor onderdelen en/of revisie, de rest van de onderdelen zijn in goede staat. Denk aan Krukas, Koppeling + koppelingshuis, Onsteking, CDI, Carburateur, Carters etc.

Het blok is helemaal compleet, alleen zonder uitlaat. Deze uitlaat wil ik bij mijn Kart houden.

Eventueel kunnen er ook losse onderdelen van dit motorblok weg. Indien van toepassing, graag aangeven in welke onderdelen u interresse heeft.

Daarnaast heb ik ook nog nieuwe complete pakkingset voor mensen die dit blok willen reviseren (Zie andere advertenties)

Voor foto`s en contact informatie zie:

http://motoren.marktplaats.nl/onderdele ... 3D%3D&fs=1

H.L. Visser
hl-visser@kpnplanet.nl
Plaats reactie