Pagina 1 van 1
4takt techniek
Geplaatst: di nov 18, 2008 18:55
door huskie
Re: 4takt techniek
Geplaatst: di nov 18, 2008 20:16
door speedphreax
Leipe shit!
Geplaatst: di nov 18, 2008 22:02
door Bosje
Die eerste

Geplaatst: wo nov 19, 2008 08:36
door Etienne
Bosje schreef:Die eerste

Schitterend!

Geplaatst: wo nov 19, 2008 11:34
door huskie
Weten jullie nog van die terugroepactie van ktm, dat die klepveren "spontaan" afbraken?
Nu zie je waarom goede kwaliteit klepveren wel belangrijk zijn
Waarschijnlijk zag KTM dit filmpje te laat.

Geplaatst: wo nov 19, 2008 15:08
door Etienne
huskie schreef:Weten jullie nog van die terugroepactie van ktm, dat die klepveren "spontaan" afbraken?
Nu zie je waarom goede kwaliteit klepveren wel belangrijk zijn
Waarschijnlijk zag KTM dit filmpje te laat.

Stond ook aardig te kijken van de bewegingen in de klepsteel.

Sta je niet echt bij stil terwijl je je toerenteller richting 14k ziet gaan....
Eigenlijk knap dat 't allemaal (meestal) zo lang heel blijft.
Geplaatst: zo nov 30, 2008 16:28
door Freestyler
In die volgorde en vooral bij het eerste filmke.
Thanx huskie.
Geplaatst: zo nov 30, 2008 16:54
door huskie
Ik hoor helemaal niemand over het feit dat die kleppen zo verschrikkelijk schijnen te lekken

Bij die inlaatklepzitting fikt die gewoon door

Geplaatst: zo nov 30, 2008 21:24
door pruus
in de eerste film mis ik het stuk dat de zuiger opkomt en de verbrande gassen uitstoot (misschien kijk ik ook wat langzaam na enkele wijntjes)
maar de tweede film gaat over een Honda Civic-klep bij 9200rpm terwijl die volgens mijn zijn bedoelt voor max 6000+...?
Maar knap hoe ze de opnames maken!
Geplaatst: ma dec 01, 2008 09:01
door huskie
Pruus,
nee hoor, ondanks een overmatig drankgebruik, zie je het goed
Geen uitlaatgas cyclus. Ze hebben hem alleen inlaat verbradingsslag gefilmd. Helaas...
Misschien dat we er meer van dit soort kunnen vinden.
Is echt genieten als je dat zo mooi in beeld gebracht ziet. En geen 4takt rijder draait vanaf nu nog zijn gas tegen de stuit.

Geplaatst: do dec 11, 2008 20:13
door V4-lover
Bedankt voor de link.
Heb deze doorgestuurd naar onze trainer automotive, was er zeer blij mee.
De vraag was: Hoe neemt men dit op?????????
Geplaatst: do dec 11, 2008 23:51
door huskie
Geplaatst: vr dec 12, 2008 08:39
door Frank!
Vette animatie hoor!
Geplaatst: vr dec 12, 2008 09:02
door V4-lover
Whaaaaaaauw
Superrrrrr.
Dit is echt mijn werkdomein

, den trainer zal terug zeer blij zijn.
THX
Geplaatst: vr dec 12, 2008 12:21
door CrazyWezel
wat is uw werkdomein als ik vragen mag?

Geplaatst: vr dec 12, 2008 15:05
door V4-lover
CrazyWezel schreef:wat is uw werkdomein als ik vragen mag?

Technische dienst "multi merken"
Dieselafdeling - Delphi - Siemens- Bosch - Denso
Diagnosetoestellen enz...
Wij leveren ook alle onderdelen om injectoren en dieselinspuitpompen, hogedruk CR pompen, injectoren enz te herstellen of te testen incl testbanken.
Zelfs de nieuwe CR injectoren kunnen hersteld worden, als je weet dat deze nieuw snel 400 euro/stuk nieuw kosten is dit big business
Levensduur hiervan +/- 150 000Km, werkdruk 1600 a 2000 bar.
Als je deze eens opent begrijp je dit wel, de passingen inwendig zijn +/- 4 micron.
Geplaatst: di dec 16, 2008 15:04
door Frank!
Hier nog eentje:
Inside V8 engine @ Idle Speed
Ik zat maar te wachten tot 'ie aan wou slaan....
