KTM GS250 1985 (bj84) VERKOCHT
Geplaatst: ma sep 15, 2008 21:04
Verkocht
Vaste prijs € 750,- Ik ben nl. van plan een wat nieuwer type aan te kopen.
Model 1985, op Kenteken 1984.
Ik heb er nu 20 jaar mee gereden en het ding heeft me eigelijk nog nooit in de steek gelaten.
Op 2x na dan; tank leeg en de gebroken gaskabel.
Vorige week de motor maar eens goed gepoetst en na de 2de kick , reng deng deng , zoals gewoonlijk. :}
Momenteel hangt er een enduroblok onder met goede zuiger en nicasilcilinder.
Motor wordt verkocht met reserve Crossblok, goede cilinder 280cc en kop(zonder zuiger).
Zuigers zijn nog voldoende op voorraad (Wössner KTM1983).
1 Cilinder met slechte nicasil wand. Extra achterwiel,voorvork,WP pomp, spatborden, zijkappen, achterframes, buddyseats, carburateurs radiateurs, enz enz.
Achterrem is +/- 7 jaar geleden omgebouwd tot schijf (t/m 1986 was het nl een kl#T%trommel wat het woord rem niet mocht hebben). Met deze brembo's stopt de motor weer.
De linklagers zijn omgebouwd naar kogelgewrichten ipv de bijna elk jaar moeten vervangende lagers en busjes, omdat het weer kapot gelopen was want die naaldlager constructie deugt niet.
Sindsdien nog geen enkele keer problemen me gehad.
Vaste prijs € 750,- Ik ben nl. van plan een wat nieuwer type aan te kopen.
Model 1985, op Kenteken 1984.
Ik heb er nu 20 jaar mee gereden en het ding heeft me eigelijk nog nooit in de steek gelaten.
Op 2x na dan; tank leeg en de gebroken gaskabel.
Vorige week de motor maar eens goed gepoetst en na de 2de kick , reng deng deng , zoals gewoonlijk. :}
Momenteel hangt er een enduroblok onder met goede zuiger en nicasilcilinder.
Motor wordt verkocht met reserve Crossblok, goede cilinder 280cc en kop(zonder zuiger).
Zuigers zijn nog voldoende op voorraad (Wössner KTM1983).
1 Cilinder met slechte nicasil wand. Extra achterwiel,voorvork,WP pomp, spatborden, zijkappen, achterframes, buddyseats, carburateurs radiateurs, enz enz.
Achterrem is +/- 7 jaar geleden omgebouwd tot schijf (t/m 1986 was het nl een kl#T%trommel wat het woord rem niet mocht hebben). Met deze brembo's stopt de motor weer.
De linklagers zijn omgebouwd naar kogelgewrichten ipv de bijna elk jaar moeten vervangende lagers en busjes, omdat het weer kapot gelopen was want die naaldlager constructie deugt niet.
Sindsdien nog geen enkele keer problemen me gehad.