WR400F (1999)
Geplaatst: ma sep 01, 2008 16:53
Wegens conditie- en geldgebrek (vooral dat laatste) verkoop ik mijn WR400F uit 1999. Ik heb de motor in 2006 tegen mijn TTR omgeruild, en er een half jaar op rondgereden. Tijdens de MS1000 is de ketting gebroken, met een gaatje in het carter als resultaat. De ANWB heeft me toen thuis afgeleverd (met WR) en toen heb ik het blok eruit gehaald. Door allerlei omstandigheden (nieuwe baan, nieuw huis etc) heb ik m pas sinds een paar maanden weer in elkaar.
Tussendoor kocht ik een TTR, en daar rijdt ik nog steeds het lekkerst op, en aangezien ik de droom om enduro's te rijden mijn Valkenswaarde resultaat uit zelfbescherming laat varen (ik heb geen zijn om te gaan trainen, zeg maar) zet ik deze enduro in de etalage.
Het frame is gepoedercoat, het gaatje in het carter is met proffessioneel spul gedicht, keerringen in het blok nieuw, nieuwe distributieketting, zuiger en zuigerveren, lagertjes van het linksysteem zijn nieuw, nieuwe banden, ketting en tandwielen.
Mankementjes ... een vorkpoot is lek (ik heb nieuwe keerringen), de koplamp is niet origineel en een goede levensverzekering is wel aan te raden als je van lekker gassen houdt, en in het stuur zit een knikje.
Ik heb er geen enduro's of off-roadmaisplakritten mee gereden, wel een dagje Almeria, roadbookritjes in Nederland en Belgie en de MS1000
ik wil er het liefst 10-duizend euro voor hebben, maar als je rond de 2500 euro meeneemt ben je ook welkom.
recente plaatjes maak ik straks, maar voor de ongeduldigen onder de potentiele kopers ...
Interesse?? 06- 46 16 15 32 of stevesabandar (apenstaart) hotmail.com
Tussendoor kocht ik een TTR, en daar rijdt ik nog steeds het lekkerst op, en aangezien ik de droom om enduro's te rijden mijn Valkenswaarde resultaat uit zelfbescherming laat varen (ik heb geen zijn om te gaan trainen, zeg maar) zet ik deze enduro in de etalage.
Het frame is gepoedercoat, het gaatje in het carter is met proffessioneel spul gedicht, keerringen in het blok nieuw, nieuwe distributieketting, zuiger en zuigerveren, lagertjes van het linksysteem zijn nieuw, nieuwe banden, ketting en tandwielen.
Mankementjes ... een vorkpoot is lek (ik heb nieuwe keerringen), de koplamp is niet origineel en een goede levensverzekering is wel aan te raden als je van lekker gassen houdt, en in het stuur zit een knikje.
Ik heb er geen enduro's of off-roadmaisplakritten mee gereden, wel een dagje Almeria, roadbookritjes in Nederland en Belgie en de MS1000
ik wil er het liefst 10-duizend euro voor hebben, maar als je rond de 2500 euro meeneemt ben je ook welkom.
recente plaatjes maak ik straks, maar voor de ongeduldigen onder de potentiele kopers ...
Interesse?? 06- 46 16 15 32 of stevesabandar (apenstaart) hotmail.com