Pagina 1 van 4

husaberg 450 2009

Geplaatst: vr aug 15, 2008 17:25
door TTT
vandaag besteld :D
levering over 2 maanden :cry:
maar mij is de eerste die binnenkomt beloofd 8)

Geplaatst: vr aug 15, 2008 17:38
door adje
Gasgasie beu :?:
Waarom weer 4-takt :?:

Geplaatst: vr aug 15, 2008 18:28
door Sjokske
Proficiat Toine, werkelijk schitterende motor :verliefd:
(mocht TM ooit failliet gaan, dan ................)

Geplaatst: vr aug 15, 2008 19:29
door jeroen1
:D Die staat ook op mijn verlanglijstje.

Neem ik gewoon de 2e 8)

Re: husaberg 450 2009

Geplaatst: vr aug 15, 2008 20:32
door Rolando
TTT schreef:vandaag besteld :D
levering over 2 maanden :cry:
maar mij is de eerste die binnenkomt beloofd 8)
Mooie motor!!
Ik heb er voortandwielen van liggen!!! :wink:

Re: husaberg 450 2009

Geplaatst: vr aug 15, 2008 21:21
door folie
TTT schreef:vandaag besteld :D
levering over 2 maanden :cry:
maar mij is de eerste die binnenkomt beloofd 8)
verwenzak..
Ben benieuwd. Mooie fiets !

Geplaatst: vr aug 15, 2008 23:47
door klomp
ik ben erg benieuwd hoe die je gaat bevallen!
krijgen we foto's als je 'm hebt?

Geplaatst: za aug 16, 2008 10:38
door JW
gaaf! gefeliciteerd man!

Geplaatst: za aug 16, 2008 20:22
door Noppy
Toine,

Ik ben jaloers op je!

Van harte gefeliciteerd alvast!

Geplaatst: za aug 16, 2008 22:01
door henk-v
adje schreef:Gasgasie beu :?:
Waarom weer 4-takt :?:
:?: :shock:

Geplaatst: zo aug 17, 2008 08:57
door TTT
adje schreef:Gasgasie beu :?:
Waarom weer 4-takt :?:
gasgas niet beu, rij met veel plezier ieder weekend, maar het is weer tijd voor wat anders.
2takt rijden is leuk maar ik geloof toch wat moeilijker om hard te blijven gaan, vooral hier in het zand. Maar wel veel van geleerd.
De Husaberg zit innovatief in elkaar en daar hou ik wel van.

Geplaatst: zo aug 17, 2008 09:30
door speedphreax
TTT schreef:
adje schreef:Gasgasie beu :?:
Waarom weer 4-takt :?:
gasgas niet beu, rij met veel plezier ieder weekend, maar het is weer tijd voor wat anders.
2takt rijden is leuk maar ik geloof toch wat moeilijker om hard te blijven gaan, vooral hier in het zand. Maar wel veel van geleerd.
De Husaberg zit innovatief in elkaar en daar hou ik wel van.
Ik vind het echt jammer dat ze geen 500 cc versie hebben want anders had ik hem meteen gekocht. Deze Husa heeft alles wat KTM maar blijft uitstellen. Ik zit al jaren te wachten op die injectie. het enige wat ik op deze Husaberg kan aanmerken is dat hij een paar kilo zwaarder is dan we van Husaberg gewend waren.

Geplaatst: zo aug 17, 2008 13:28
door Sjokske
speedphreax schreef: Ik vind het echt jammer dat ze geen 500 cc versie hebben want anders had ik hem meteen gekocht.
Hoezo, er komt toch ook een 570 :idea:

Geplaatst: zo aug 17, 2008 14:06
door speedphreax
Sjokske schreef:Hoezo, er komt toch ook een 570 :idea:
Ik ken alleen de 450. Er staat ook geen 570 op de Husaberg site.

Geplaatst: zo aug 17, 2008 17:01
door Sjokske
Volgens mij een tijdje geleden in Moto Verte zien staan.

Geplaatst: zo aug 17, 2008 19:45
door kevin T

Geplaatst: ma aug 18, 2008 10:51
door TTT
[quote="speedphreax]Ik vind het echt jammer dat ze geen 500 cc versie hebben want anders had ik hem meteen gekocht. Deze Husa heeft alles wat KTM maar blijft uitstellen. Ik zit al jaren te wachten op die injectie. het enige wat ik op deze Husaberg kan aanmerken is dat hij een paar kilo zwaarder is dan we van Husaberg gewend waren.[/quote]

Maar nog altijd lichter dan de meeste 4T's (en zwaarder dan alle 2T's :( )
Er is inderdaad ook een 570 beschikbaar. Meer bedoeld voor SM zoals ik het begrijp.
Waarom wil je 500cc? In ons clubje is een voorzichtige trend naar kleinere cilinderhoud. We hebben allemaal 520/525/530 gehad. Afgelopen zaterdag had een van ons een 250 4T ktm bij zich. Reed ie net zo snel op als op zijn 530. De 450 rijders gaan geen stap langzamer dan de 530 rijders. Eigenlijk zou een husa 250 ook wel een leuk motorfietsje wezen.

Geplaatst: ma aug 18, 2008 11:14
door speedphreax
TTT schreef:Waarom wil je 500cc? In ons clubje is een voorzichtige trend naar kleinere cilinderhoud. We hebben allemaal 520/525/530 gehad. Afgelopen zaterdag had een van ons een 250 4T ktm bij zich. Reed ie net zo snel op als op zijn 530. De 450 rijders gaan geen stap langzamer dan de 530 rijders. Eigenlijk zou een husa 250 ook wel een leuk motorfietsje wezen.
Kwestie van smaak en daar is natuurlijk slecht discussie over te voeren. Ik ben juist van een 525 naar een 450 gegaan door alle mensen die lyrisch waren over de 450. Uiteindelijk ben ik er achter gekomen dat een zware voor mij toch de ware is. Ik mis gewoon het brute van een 500+ waardoor je afgemat wordt. Na een dag sturen wil ik wel voelen dat ik op ben en met de 450 heb ik dat gewoon wat minder. Kan overigens best zijn dat ik met de 450 wel harder rij maar ik rij toch geen wedstrijden dus dat maakt me niet zo hele veel uit. 250 4T begin ik echt niet aan want dat is echt helemaal niks voor me.

Ik ben ook het type rijder dat liever op een 1000cc rijdt terwijl bijna iedereen sneller is met een 600cc.

Geplaatst: ma aug 18, 2008 11:39
door Sjokske
TTT schreef:De 450 rijders gaan geen stap langzamer dan de 530 rijders.
Klopt zonder meer, maar gewoon lekker op koppel rijden en minder onderhoud door minder toeren maken (verschil 450/530 zal niet zo groot zijn, maar 250/530 wel degelijk lijkt me) is ook lekker.

Geplaatst: ma aug 18, 2008 16:45
door CrazyWezel
zo te horen ben jij toe aan het aanschaffen van een DR800s :lol:
dan voel je ook wel dat je gereden hebt na n allroad rit :)

Geplaatst: ma aug 18, 2008 17:21
door speedphreax
Zwaar kwa vermogen he? Niet kwa gewicht! 8)

Sorry voor het vervuilen van je topic, TTT... Nu hou ik er mee op.

Geplaatst: di aug 19, 2008 13:08
door Gix
Fotoke van Chinelle.


Afbeelding

Geplaatst: vr aug 22, 2008 17:57
door brommer
gefeliciteerd ToineTT,
Mooi dat blok naar voren gekanteldt en injectie!.
Ben benieuwdt naar je ervaringen.

Geplaatst: za sep 06, 2008 13:21
door Surfdude

Geplaatst: za sep 06, 2008 18:36
door Sjokske
Wanneer komtie nou Toine, in Belgiƫ zijn ze er al blijkbaar : http://www.mxworld.be/detail.php?classt ... splay=5970