HSL-run

OTR-ritten, enduro's, crosswedstijden, roadbookritten, reizen, enz.

Moderator: ghulst

Plaats reactie
HSL-runner

Het tracé van de HSL spoorlijn vordert gestaag, de hele route ligt nu vol met zand, grind, klei etc. ideaal voor een prachtige toerrit a la enduro.
Momenteel ben ik aan het inventariseren hoeveel animo er is voor een HSL run. Ik ga proberen dit legaal te regelen, als dit niet lukt doen we het illegaal. Heb je intresse meld je dan nu alvast aan op hsl_run@hotmail.com dan hou ik je op de hoogte van verdere ontwikkelingen.

HSL-runner
HSL-run, the once in a lifetime experience
Oene

Heb je bij ons in de buurt (Zoetermeer) toch een probleem. De route is behoorlijk met hekken afgeschermd van de buitenwereld.
Gast

Hoi HSL - runner,

Ik wil wel eens van dichtbij zien wat er nu van mijn belastingcenten geklooid word dus ik ben voor.

Oene praat ik nog wel om
(ik weet namelijk zijn huis te wonen :wink: )

LEO
N!co
Contacteer:

Oene schreef:Heb je bij ons in de buurt (Zoetermeer) toch een probleem. De route is behoorlijk met hekken afgeschermd van de buitenwereld.
Betonschaar mee :twisted:
Triumph Tiger 800 - BMW F650 Funduro
Zot
Contacteer:

Als N!co gaat kan ik niet achterblijven. Hij heeft nog een mudshower vanme tegoed namelijk :twisted:
Afbeelding
grootsmit

Hoi HSL slammers,

Heel goed en gaaf idee.

Legaal lijkt mij geen optie. Geen ambtenaar of wie dan ook durft de beslissing te nemen en als ze het wel doen is de HSL waarschijnlijk al gereed.

Groet Patrick
XR650R en net terug uit de Sahara dus kom maar op met het zand
N!co
Contacteer:

de ex zot schreef:Als N!co gaat kan ik niet achterblijven. Hij heeft nog een mudshower vanme tegoed namelijk :twisted:
L:lol:L , HSL tussen haarlemmermeer en leiderdorp is allemaal zand, geen mudsurfing.

Voor zo'n mudshower moeten we toch echt weer een nat allroadritje gaan rijden.
Triumph Tiger 800 - BMW F650 Funduro
Plaats reactie