enduro Bassenge afgelast
Moderator: ghulst
Klopt inderdaad.
Burgemeester geeft geen toestemming meer.
Uit schrik dat er de dagen na de enduro opnieuw meer motoren dezelfde route en speciale gaan gebruiken.
Jammer, maar helaas.
Die zal dus nooit meer doorgaan vrees ik.
Uit schrik dat er de dagen na de enduro opnieuw meer motoren dezelfde route en speciale gaan gebruiken.
Jammer, maar helaas.
Husky WR 250 #405
Husqvarna Vangenechten
MC Scheldeland
Husqvarna Vangenechten
MC Scheldeland
Dit is een hele foute ontwikkeling en moet mijns inziens worden tegengegaan. Niet door je te blijven verstoppen maar je juist mondiger en agressiever op te stellen. In Duitsland bvb doen ze al aan een soort cannonballrun. Wat willen ze dan doen als er op gegeven moment honderden motoren ergens illegaal rijden? Je moet de tegenstaanders altijd dwingen om jou standpunt te accepteren; met bedelen en je proberen onzichtbaar te maken kom je er niet. Pas als ze er netzoveel mankracht in moeten steken als in een voetbalwedstrijd zullen ze wakker worden. Een enkele verdwaalde endurist is een makkelijke melkkoe; vijfhonderd zijn een macht. Is dit ooit geprobeerd?Gix schreef:Klopt inderdaad.
Jammer, maar helaas.
wat Echt snel maakt is de behoefde om ergens anders te zijn dan daar waar je net bent
-
He Pruus, als de oude underground techo/acid party's? tel. nr. bellen op de dag en voicemail met verzamelplek en tijd?
Old school shit
Kom dan wel op m'n oude pekel fiets
Old school shit
Kom dan wel op m'n oude pekel fiets
Suzuki DR 800 1997, KTM Adv 640 1997