Enclaverit gaat door
Moderator: ghulst
-
- Berichten: 439
- Lid geworden op: di nov 19, 2002 10:48
- Contacteer:
Gezien de vele vragen: De Enclaverit van zondag a.s. gaat door. Dat dit geen offroadrit voor "watjes" wordt, moge duidelijk zijn . De afstand van meer dan 200 kilometer en de aard van het terrein, zullen deze rit pittig maken. Mocht je je nog bedenken, laat het dan snel even weten. Andere rijders die op de reservelijst staan kunnen dan alsnog deelnemen. De Transwallonie offroadrit van 8 juni a.s. heeft ook het maximum aantal deelnemers bereikt. Voor de Hart van Brabantrit in september zijn nog wel mogelijkheden .
Minder dB's, meer paden open. www.codegroen.com
verwacht resultaat voor morgen
Wij zullen het vandaag alvast wat los rijden voor julliehuskie schreef:Zojuist gebeld naar de voetbalclub. Het voetbal gaat vandaag ook gewoon door. Tot morgen, Ad.
Wordt m'n nieuwe fiets morgen smerig, of kan ik om de plassen heen rijden?
Rekluse Z-Start "don't get left behind"
www.adfransenmxparts.nl ( Rekluse import - verkoop en service )
http://www.rekluse.com/
www.adfransenmxparts.nl ( Rekluse import - verkoop en service )
http://www.rekluse.com/
-
- Berichten: 1
- Lid geworden op: zo mar 13, 2005 19:04
- Locatie: susteren
Wij zijn morgen ook aanwezig weer of geen weer .......... Raggennnnnn
En het was lekker (en sappig ook). Ben benieuwd, volgens mij op zondag nog meer opkomend grondwater door neerkomend hemelwater ?adje schreef: Wij zullen het vandaag alvast wat los rijden voor jullie
Afijn, daar hebben ze regenbroeken/-jassen voor uitgevonden.
Je moet iedereen in zijn waarde laten, vooral als het een nul is !!!
-
- Berichten: 439
- Lid geworden op: di nov 19, 2002 10:48
- Contacteer:
Omdat de meesten nog niet bij machte zullen zijn, om te reageren, zal ik dat zelf even doen. De meeste doorgewinterde enduro en rallyrijders zijn rondgekomen. Daarnaast nog enkele bikkels en dan hebben we het ongeveer wel gehad. Huskie is ook rondgekomen, maar heeft wel tijd nodig gehad tot een uur of half 7. Dan nog petje af voor het groepje van Peter "Sandman", die in totaal nog een dikke honderd kilometer, vise versa offroad naar huis deden Al met al een heftige rit. Ben benieuwd of iemand daar nog iets aan af wil doen.
Minder dB's, meer paden open. www.codegroen.com
Ad,
wat een heerlijk warm water ....
kwam er uit de douch.
Dat late binnen komen had natuurlijk een duidelijke oorzaak.
De beloofde "droge" paden, heb ik nergens kunnen ontdekken
Waar lagen die dan....? In versie 1 en 3 zeker, absoluut niet in versie 2.
Daarbij hebben wij rekening gehouden met de zomertijd, zodat we om half 6 binnen waren, en niet half 7.
Verder heeft Stteve Mark verteld hoe een TTR te starten nadat hij "alweer" is afgeslagen, en dat kostte dus ook wat tijd.
Dat starten van een TTR gaat als volgt:
1/ kontakt uit, 2/ 10 x trappen, 3/ kontakt aan, 4/ dode punt zoeken wat er nooit is, 5/ stevig doortrappen en bidden, 6/ hij start (niet), 7/ alles weer opnieuw herhalen........
Ad, was weer leuk, thx.
wat een heerlijk warm water ....
kwam er uit de douch.
Dat late binnen komen had natuurlijk een duidelijke oorzaak.
De beloofde "droge" paden, heb ik nergens kunnen ontdekken
Waar lagen die dan....? In versie 1 en 3 zeker, absoluut niet in versie 2.
Daarbij hebben wij rekening gehouden met de zomertijd, zodat we om half 6 binnen waren, en niet half 7.
Verder heeft Stteve Mark verteld hoe een TTR te starten nadat hij "alweer" is afgeslagen, en dat kostte dus ook wat tijd.
Dat starten van een TTR gaat als volgt:
1/ kontakt uit, 2/ 10 x trappen, 3/ kontakt aan, 4/ dode punt zoeken wat er nooit is, 5/ stevig doortrappen en bidden, 6/ hij start (niet), 7/ alles weer opnieuw herhalen........
Ad, was weer leuk, thx.
Huskie op een Ktm!
Kan het gekker?
Kan het gekker?
-
- Berichten: 8370
- Lid geworden op: do apr 06, 2006 11:32
- Locatie: Bij Utreg
Heb weer wat gemist dus en kan morgen ook niet gaan spelen want een a-link lager blijkt rot hoop snel binnen
Suzuki DR 800 1997, KTM Adv 640 1997
Klopt, de paadjes van roadbook 1 waren kompleet droog ...huskie schreef: De beloofde "droge" paden, heb ik nergens kunnen ontdekken Waar lagen die dan....? In versie 1 en 3 zeker, absoluut niet in versie 2.
@ Mark - Rijdt volgende keer maar met mij mee. Huskie heeft een 200cc 2-takt, die heeft geen kaas gegeten van het aantrappen van een echte motorhuskie schreef: Verder heeft Stteve Mark verteld hoe een TTR te starten nadat hij "alweer" is afgeslagen, en dat kostte dus ook wat tijd.
Dat starten van een TTR gaat als volgt:
1/ kontakt uit, 2/ 10 x trappen, 3/ kontakt aan, 4/ dode punt zoeken wat er nooit is, 5/ stevig doortrappen en bidden, 6/ hij start (niet), 7/ alles weer opnieuw herhalen........
Lekker gereden, 1 keer op mijn snufferd, achterremblokken zijn weg, en na 150 kilometer vonden we het wel genoeg.
Waarschijnlijk omdat iedereen de glijpartij nog bijstond van iemand die op die trap een carterdeel van een KTM Super Enduro brakSjokske schreef:Waarom niet gewoon omhoog via de betonnen trappen ?
Er zit wat van die groene uitslag op die trap. Bij regen is dat lastig.
Gat in het carter van die dikke KTM hebben we destijds live mogen aanschouwen. Maar je kunt toch gewoon vanaf de onderste trap over het tussenplateau in één keer naar boven springen
Je moet iedereen in zijn waarde laten, vooral als het een nul is !!!
Dat hoorden we al van Ad toen we stoere verhalen gingen uitwisselen. Je moet de sprong niet als eerste wagen want het kan zijn dat je dan botst.Sjokske schreef:Gat in het carter van die dikke KTM hebben we destijds live mogen aanschouwen. Maar je kunt toch gewoon vanaf de onderste trap over het tussenplateau in één keer naar boven springen
En laten we eerlijk zijn, niemand zit te wachten op een Suzuki DRZ op zijn dak
Op het verzekeringsformulier kwam te staan staan: hij kwam van rechts en heeft automobilist nooit gezien Schadekruisje, midden op het dak.
Stteve,
die foto is getruukt. Je hebt express je fiets in die sloot gezet, voor de foto. ooooooo wat laag.
Trouwens ook mijn blokken zijn foetsie, plus ketting, tandwielen. Kunnen we dat bij Ad claimen. Hij had mij echt droge paden belooft
Ik zei laatst nog tegen Mark, rij lekker met Stteve mee, kan hij je het voordoen
O ja Steve, heb jij voor Mark een adresje voor remblokken, ketting en tandwielen, want woensdag gaat hij op weg naar Frantkrijk, en dus dient hij nog wat te sleutelen. Pm me anders een kontakkie door.
En op welke site staan er meer foto's van je. Die ttr site? ttr.com? of zoiets?
die foto is getruukt. Je hebt express je fiets in die sloot gezet, voor de foto. ooooooo wat laag.
Trouwens ook mijn blokken zijn foetsie, plus ketting, tandwielen. Kunnen we dat bij Ad claimen. Hij had mij echt droge paden belooft
Ik zei laatst nog tegen Mark, rij lekker met Stteve mee, kan hij je het voordoen
O ja Steve, heb jij voor Mark een adresje voor remblokken, ketting en tandwielen, want woensdag gaat hij op weg naar Frantkrijk, en dus dient hij nog wat te sleutelen. Pm me anders een kontakkie door.
En op welke site staan er meer foto's van je. Die ttr site? ttr.com? of zoiets?
Huskie op een Ktm!
Kan het gekker?
Kan het gekker?
Ik bestel mijn slijtdelen bij KEDO (www.kedo.de), en alle specifieke onderdelen bij de dealer. Maar als hij woensdag al weg gaat zal KEDO te lang duren, dus naar de crosswinkel; een achtertandwiel van een 1999er WR400 past ook op een TT600R, een 520 ketting hebben zo ook wel (standaard vertanding 112 schakeltjes), en een voortandwiel van een XT600 moet ook wel passen, maar voor de zekerheid de oude even meenemen. Remblokken heb ik altijd in de garage als reserve, dus als het allemaal te lang duurt kan hij ze wel van me overnemen. Ik moet binnenkort toch bij KEDO bestellen.huskie schreef:Stteve,
die foto is getruukt. Je hebt express je fiets in die sloot gezet, voor de foto. ooooooo wat laag.
Trouwens ook mijn blokken zijn foetsie, plus ketting, tandwielen. Kunnen we dat bij Ad claimen. Hij had mij echt droge paden belooft
Ik zei laatst nog tegen Mark, rij lekker met Stteve mee, kan hij je het voordoen
O ja Steve, heb jij voor Mark een adresje voor remblokken, ketting en tandwielen, want woensdag gaat hij op weg naar Frantkrijk, en dus dient hij nog wat te sleutelen. Pm me anders een kontakkie door.
En op welke site staan er meer foto's van je. Die ttr site? ttr.com? of zoiets?
Meer plaatjes staan op mijn smugmug en op www.tt600r.nl
-
- Berichten: 439
- Lid geworden op: di nov 19, 2002 10:48
- Contacteer:
Kun jij morgen de Stem er even bijpakken, Sjokske. Een verslaggever heeft mij een lange reeks vragen gesteld over het voorval van gisteren met het paard. Er waren overigens geen deelnemers aan de enclaverit bij betrokken. Ik heb hem uitgelegd, wat het verschil tussen offroadrijden en motorcrossen is. Verder heb ik hem uitgelegd wat de regels zijn die op openbare wegen gelden. Ben benieuwd. Hij belde via Hennovan B. Het is een oude schoolkameraad van hem. Hij is zeker niet anti-offroad maar publiciteit in welke vorm dan ook, pakt altijd slecht uit voor onze sport. Maar als hij het niet aan mij vraagt, stelt hij de vragen aan iemand anders, die wellicht minder is ingewijd in onze sport.
Minder dB's, meer paden open. www.codegroen.com
Sjokske schreef:Waarom niet gewoon omhoog via de betonnen trappen ?
Rekluse Z-Start "don't get left behind"
www.adfransenmxparts.nl ( Rekluse import - verkoop en service )
http://www.rekluse.com/
www.adfransenmxparts.nl ( Rekluse import - verkoop en service )
http://www.rekluse.com/
Heee Stteve,STTEVE schreef:
O ja Steve, heb jij voor Mark een adresje voor remblokken, ketting en tandwielen, want woensdag gaat hij op weg naar Frantkrijk, en dus dient hij nog wat te sleutelen. Pm me anders een kontakkie door.
En op welke site staan er meer foto's van je. Die ttr site? ttr.com? of zoiets?
Ik bestel mijn slijtdelen bij KEDO (www.kedo.de), en alle specifieke onderdelen bij de dealer. Maar als hij woensdag al weg gaat zal KEDO te lang duren, dus naar de crosswinkel; een achtertandwiel van een 1999er WR400 past ook op een TT600R, een 520 ketting hebben zo ook wel (standaard vertanding 112 schakeltjes), en een voortandwiel van een XT600 moet ook wel passen, maar voor de zekerheid de oude even meenemen. Remblokken heb ik altijd in de garage als reserve, dus als het allemaal te lang duurt kan hij ze wel van me overnemen. Ik moet binnenkort toch bij KEDO bestellen.
Meer plaatjes staan op mijn smugmug en op www.tt600r.nl
Was leuk zondag...TTR sloeg af omdat mijn voorganger in een onder water gelopen traktorspoor stil ging staan..
Een TTR een moeilijke starter? Nou een klein beetje misschien als ik het vergelijk met die KTM 450 die met ons meereed...
Huskie overdrijft altijd een beetje....uiteraard was het droogtrappen... starten....lopen....en proberen niet te vallen helpt ook....
Inderdaad ga ik morgenmiddag op pad naar Noord Frankrijk.
Had me ingeschreven voor een tochtje met Ap Wagenaar.
Had er even geen rekening mee gehouden dat de boel zo snel zou slijten.
Gisteren via internet remblokken besteld met de verzekering dat ze gisteren afgestuurd zou worden. Ben nu dus afhankelijk van TNT-Post.
Ben benieuwd of ze op tijd binnen komen anders maak ik graag gebruik van je aanbieding om je blokken over te nemen...
Ik heb inmiddelds ook een en ander bij KEDO besteld.
Vandaag maar inderdaad een extra setje remblokken bestellen bij KEDO.
gr.
Mark