na hoeveel uur moet ik zuiger yamaha wr 400 vervangen?

voor alle (rij) technische vragen en antwoorden

Moderator: ghulst

Plaats reactie
duclamb
Berichten: 23
Lid geworden op: zo feb 20, 2005 13:23

Hoeveel uur voor wr 400 voor vervanging?
wr450f'05
Berichten: 501
Lid geworden op: zo aug 26, 2007 22:29
Locatie: rechts

Dit zijn altijd de beste vragen.

Wat voor een rijder ben je, rij je offroad ritjes of alleen op zondag een keer in het bos een beetje spelen?
Alleen na hoeveel uur vragen is niet echt een handige vraag.
CRF450X '08
Rolando
Berichten: 2087
Lid geworden op: ma aug 05, 2002 11:07
Locatie: Veghel
Contacteer:

Het handboek geeft tijden aan, waarvan de omzet van zuigers zal stijgen.
Ik ben een "normale" enduro hobbyist en verving hem tussen de 12 en 15 maanden.
nessuno attacca noi senza essere punito
http://www.jamopa.com
http://www.roland-jansen.com
han
Berichten: 65
Lid geworden op: za mei 26, 2007 18:32

Als je een normale off road rijder bent,vervang je de zuiger pas als het big-end vernieuwd moet worden.
Wil je Nederlands kampioen worden,dan elk jaar.
Een WR staat minder op scherp dan een YZF
Gebruik alleen originele onderdelen,imitatie spullen in een hoogtoerig blok gaat niet goed.Pistonpennen willen nog weleens breken,met dure schade`s als gevolg.
RvD
Berichten: 213
Lid geworden op: wo sep 19, 2007 19:58

han schreef:Als je een normale off road rijder bent,vervang je de zuiger pas als het big-end vernieuwd moet worden.
Wil je Nederlands kampioen worden,dan elk jaar.
Een WR staat minder op scherp dan een YZF
Gebruik alleen originele onderdelen,imitatie spullen in een hoogtoerig blok gaat niet goed.Pistonpennen willen nog weleens breken,met dure schade`s als gevolg.