Even voorstellen...
Geplaatst: di sep 18, 2007 01:27
Ik zal me eventjes netjes voorstellen (goh, wat zal mijn vader trots zijn…) Ik ben Erik en 43 jaar oud, woonachtig in Zeeuws-Vlaanderen.
Uiteraard ben ik hier niet zomaar beland. Als vervend supersport liefhebber (FZR1000) merk ik dat met het verstrijken van de jaren dat mijn rug gaat pijn doen op zo’n ding.
Ik wilde er een SM of off-road bij hebben, niet te duur – krijg ik dat gezeur weer – en vooral niet te ingewikkeld.
Via via, kwam ik terecht bij iemand die al zo’n 8 jaar twee Suzuki’s DR250S had staan, van 1983. Gewoon in de achtertuin… Eentje startte, na ettelijke pogingen, en reed in al zijn versnellingen. De andere deed helemaal niets, maar ik heb ‘m toch meegenomen.
Afijn, frame gespoten. De tank en spatborden ook. Ik ging van twee kneusjes wel eens één goede maken. Dat viel wat tegen.
Na alles wat er redelijk uitzag te hebben opgeknapt en gespoten. Krijg ik geen vonk, maar dan ook werkelijk helemaal niets…
Verder is er aan de motor helemaal niets gebeurd, alleen een nieuw jasje. En het dan niet meer willen doen zeg…
Goed, vanaf hier eindigt mijn inleiding en zal ik veel te vragen hebben in het topic ‘techniek’.
Ik heb na vier motoren en twintig jaar motorrijden wel iets geleerd, maar nu is bij mij zo langzaamaan het lampje aan het uitgaan… En ik hoop dat ik van jullie wat kan leren.
Uiteraard ben ik hier niet zomaar beland. Als vervend supersport liefhebber (FZR1000) merk ik dat met het verstrijken van de jaren dat mijn rug gaat pijn doen op zo’n ding.
Ik wilde er een SM of off-road bij hebben, niet te duur – krijg ik dat gezeur weer – en vooral niet te ingewikkeld.
Via via, kwam ik terecht bij iemand die al zo’n 8 jaar twee Suzuki’s DR250S had staan, van 1983. Gewoon in de achtertuin… Eentje startte, na ettelijke pogingen, en reed in al zijn versnellingen. De andere deed helemaal niets, maar ik heb ‘m toch meegenomen.
Afijn, frame gespoten. De tank en spatborden ook. Ik ging van twee kneusjes wel eens één goede maken. Dat viel wat tegen.
Na alles wat er redelijk uitzag te hebben opgeknapt en gespoten. Krijg ik geen vonk, maar dan ook werkelijk helemaal niets…
Verder is er aan de motor helemaal niets gebeurd, alleen een nieuw jasje. En het dan niet meer willen doen zeg…
Goed, vanaf hier eindigt mijn inleiding en zal ik veel te vragen hebben in het topic ‘techniek’.
Ik heb na vier motoren en twintig jaar motorrijden wel iets geleerd, maar nu is bij mij zo langzaamaan het lampje aan het uitgaan… En ik hoop dat ik van jullie wat kan leren.