pulsspoel kapot.....wat nu?
Geplaatst: do jul 18, 2002 19:58
Hey best noppenrijders,
Ik ben er waarschijnlijk eindelijk achter wat het probleem was waardoor m'n XL500R uit 83 afsloeg nadat ie lekker warm was gereden. Kapotte pulsspoel (pick-up spoel). Hij moet zo'n 20-60 Ohm weerstand hebben volgens het werkplaats handboek maar hij geeft 572 Ohm.....en er staat als ie echt veel te hoog/laag is dat de spoel naar de klqte is........dus.........wie helpt mij uit de brand??? Adressen? Eentje over voor de verkoop?
Ro helpt jij mij misschien weer? Ik vond het geweldig dat je de moeite nam om een foto te scannen van je CDI!!! Helaas was het niet de goede maar toch nogmaals bedankt voor de moeite!
Ben
Ik ben er waarschijnlijk eindelijk achter wat het probleem was waardoor m'n XL500R uit 83 afsloeg nadat ie lekker warm was gereden. Kapotte pulsspoel (pick-up spoel). Hij moet zo'n 20-60 Ohm weerstand hebben volgens het werkplaats handboek maar hij geeft 572 Ohm.....en er staat als ie echt veel te hoog/laag is dat de spoel naar de klqte is........dus.........wie helpt mij uit de brand??? Adressen? Eentje over voor de verkoop?
Ro helpt jij mij misschien weer? Ik vond het geweldig dat je de moeite nam om een foto te scannen van je CDI!!! Helaas was het niet de goede maar toch nogmaals bedankt voor de moeite!
Ben