Pagina 1 van 1
Heb je een Husqvarna? Straks onderdelen bij Bert D. bestelle
Geplaatst: vr jul 20, 2007 14:28
door Noppy
Geplaatst: vr jul 20, 2007 18:57
door huskie
Zat er al een tijdje aan te komen. Ben er wel blij mee.
Geplaatst: vr jul 20, 2007 19:36
door Houten Klaas
Zouden ze verder gaan met de naam Husqvarna ?
Geplaatst: vr jul 20, 2007 19:43
door huskie
Absoluut.
Waarschijnlijk gaat de aankomende Dakar door Husqvarna gewonnen worden, want ik denk dat ze Ktm nu achterna gaan. Dus meedoen aan alles wat met offroad te maken heeft. Joepie
Geplaatst: vr jul 20, 2007 23:36
door speedphreax
Goeie zet. Ik denk dat het anders op termijn echt wel failliet was gegaan.
Geplaatst: za jul 21, 2007 16:40
door kevin T
Misschien krijgen ze nu meer geld om een perfecte motor te maken

, want die 4-takten van nu waren niet echt goed. vooral de 250 4-takt

Geplaatst: za jul 21, 2007 21:25
door huskie
kevin T schreef:Misschien krijgen ze nu meer geld om een perfecte motor te maken

, want die 4-takten van nu waren niet echt goed. vooral de 250 4-takt

Kevin, rijdt je broer niet een gesponsorde Husky van Ben?
Zijn die 4-takten dan echt zo slecht?
Meningen op Husqvarna subforum ThumperTalk
Geplaatst: za jul 21, 2007 21:58
door Noppy
Dit is een leuk draadje: alle mogelijke voor- en nadelen van de overname worden besproken.
http://www.thumpertalk.com/forum/showth ... p?t=532419
Geplaatst: zo jul 22, 2007 11:05
door GorilaZz
deed BMW ook al met de Range Rover, die kennis zit nu in de X5
Geplaatst: zo jul 22, 2007 18:44
door kevin T
huskie schreef:
Zijn die 4-takten dan echt zo slecht?
M'n broer had een crosser van 2004, niets als problemen, en hij heeft een gedeelte van vorig jaar op een 450 4-takt enduro gereden, die liep aardig goed, maar soms een mankement, maar met de overstap naar een 250 2-takt was een grote vooruitgang, die vondt hij een stuk fijner rijden (eigen mening), misschien was het met die 2004 toeval, ik weet het niet, het kunnen ook maar zo goede motoren zijn., maar de 125cc'tjes zijn goede motoren.
Kijk maar naar WK, Guillaume 2-takt, Bourgouis 2-takt, Oblucki 4-takt, Deparrois 2-takt, Kanney 2-takt, Eriksson 4-takt: 4 tegen 2, waarom zullen zij dat doen?
Geplaatst: zo jul 22, 2007 21:44
door kevin T
Met alle merken heb je wel eens wat, wij hebben alleen nog maar husky's gehad, dus kan ik alleen daar iets van zeggen, we horen ook altijd wat van andere mensen dus alle merken hebben het wel.
Geplaatst: zo jul 22, 2007 21:48
door Acid Burns
het is gewoon met alles, overal zit wel eens een rot appeltje tussen..
Daar kan je niets aan doen, behalve hopen dat het onder de garantie valt..
Zo ken ik mensen met een honda cr uit '94.. een "slecht jaar" van honda cr250's..
geen van de 3 hebben ooit ernstige problemen gehad met de achtervering en de koppeling, waar de '94 modellen schijnbaar bekend op stonden.. terwijl ik op de baan de mensen er om hoor vloeken, dus tja.. ligt er maar net aan hoe je het bekijkt..
maare.. bert = husky dealer vanaf nu?
alleen motoren, of ook kettingzaag.. ? anders heb ik nog wel een verlanglijstje..
Geplaatst: di jul 24, 2007 12:35
door Hein
Huskie,lang leve de tweetakt !!!
Hoor van meerdere rijders (ook andere merken) dat er graag terug gestapt wordt naar de tweetakt vanwege budgetaire redenen.
Laat de WR 250 / 360 maar lekker zoemen
Trouwens Marco doet het in de ONK goed met Husqvarna, is wel een beetje "The Lone Ranger" in deze klasse.
Geplaatst: di jul 24, 2007 15:10
door Gast
Goed nieuws dat Husky nu weer van noorderlingen is, zullen ze binnen een paar jaar ook wel een fabriekje in Bayern of Ruhrgebied zetten, wat Duitse degelijkheid kan de 4-takts wel goed doen en de 2-takts alleen maar beter maken

Misschien dat de dealerschappen nu ook weer op de juiste plekken terechtkomen.
En reken er maar niet op dat ze ooit BMW op hun Husky's zullen zetten, misschien als reclame maar een BMW-crosser of Enduro zal nooit veel verkocht worden. BMW maakt trouwens wel mooie allroads dus kunnen ze hun krachten wel op dat gebied bundelen, iets wat je van Cagiva etc. niet kunt zeggen.
BMW is na KTM de grootste motorproducent van Europa en zal dus ook veel meer ingenieurs (o.a. voormalig wereld crosser Bernd Eckenbach) en geld beschikbaar hebben om goede nieuwe modellen te ontwikkelen.
Geplaatst: ma jul 30, 2007 20:46
door Jo VdB
kuiper_husky schreef:BMW is na KTM de grootste motorproducent van Europa
Het is (voorlopig ? ) nog net andersom, hoor..
Jo VdB
Geplaatst: zo aug 12, 2007 22:45
door husky_kuiper
Jo VdB schreef:kuiper_husky schreef:BMW is na KTM de grootste motorproducent van Europa
Het is (voorlopig ? ) nog net andersom, hoor..
Jo VdB
BMW groter dan KTM? Zou ook best kunnen kloppen, nu met Husqvarna vast zeker wel
