www.snelmotoren.nl

Bedrijven kunnen hier adverteren.
Vraag naar de tarieven.

Moderators: henk-v, Jo VdB, Zot, GuyC, Rudy

Plaats reactie
henk-v
Berichten: 1722
Lid geworden op: di aug 20, 2002 19:52
Locatie: enspijk
Contacteer:

www.snelmotoren.nl

Bericht door henk-v »

ZONDAG 4 MAART IS DE OPENING VAN SNELMOTOREN

Afbeelding
foto 2007

Afbeelding
foto 2009

Eindelijk is het zover! Aanstaande zondag vieren we van 12:00 tot 18:00 de officiële opening van ons nieuwe bedrijfspand op de aalscholverlaan 24 te Zeist.



Door de vrijwel dagelijkse vraag naar mijn dienstverlening en de wens om zelfstandig te werken, ben ik de mogelijkheden gaan onderzoeken om mijn eigen motorzaak op te starten. Daarna was het even zoeken naar een geschikte ruimte, waar ik de motorrijder volgens de moderne normen van dienst kan zijn en die heb ik gevonden! Dat is een feestje waard! Ik wil dat graag met alle motorvrienden, zakelijke relaties en alle andere geïnteresseerden vieren onder het genot van verse koffie, thee, frisdranken en... shoarmabroodjes voor de liefhebbers! Ik vind het een eer om u tijdens deze gezellige meeting te mogen begroeten op het nieuwe adres:


Snelmotoren
Aalscholverlaan 24
3704HN Zeist
Telefoon 030-6990813
Mobiel 06-26562545
Fax 030-6990878
E-mail ro@snelmotoren.nl
Website www.snelmotoren.nl

Op de website vindt u een route beschrijving.
Freek
Site Admin
Berichten: 2037
Lid geworden op: do jan 01, 1970 02:00
Locatie: Balkbrug
Contacteer:

Bericht door Freek »

ZONDAG 9 SEPTEMBER OPEN DAG

TOURTOCHT & SATÉ









9 September bestaat Snelmotoren een half jaar en dat mag natuurlijk niet ongemerkt voorbijgaan! Daarnaast is 9 september de dag dat eigenaar Ro Snel een jaar ouder wordt.



We vieren daarom op 9 september een feestje in Zeist met, hoe kan het ook anders, een hele mooie leuke tourrit voor motorrijders en vanaf 15.00 uur gezellig saté eten met de hele club.





De planning voor de dag:



11:00 Koffie & Thee staat klaar, koek & taart zelf meebrengen!

12:00 Vertrek tourrit Brikken, Choppers, Toer & Sport motoren

12:30 Vertrek tourrit Supermotards

15:00 Saté met brood en salade voor iedereen







Wie zijn welkom?

Alle motorrijders, passagiers en familie



Zorg dat je bij aankomst even je tank volgooit bij de benzinepomp op de hoek, zodat de tourritten zonder vertraging kunnen vertrekken.
Freek

Noppenforum brengt je op het slechte pad.
Zot
Berichten: 914
Lid geworden op: ma jun 10, 2002 22:27
Contacteer:

Bericht door Zot »

Freek schreef:ZONDAG 9 SEPTEMBER OPEN DAG

.........
Jammer dat er hier geen legaal noppenritje te rijden is
Afbeelding
zappa.suzuki
Berichten: 8370
Lid geworden op: do apr 06, 2006 11:32
Locatie: Bij Utreg

Bericht door zappa.suzuki »

gefelicteerd :wink:
een zaak bij me in de buurt.. da's handig..
kom zo mischien nog even kijken, maar eerst aan de slag met de carb's van Dirty..
Suzuki DR 800 1997, KTM Adv 640 1997
henk-v
Berichten: 1722
Lid geworden op: di aug 20, 2002 19:52
Locatie: enspijk
Contacteer:

Bericht door henk-v »

Afbeelding

Alle motorliefhebbers uit Zeist of omgeving zijn bij Snelmotoren aan het goede adres. Bij Snelmotoren kun je terecht voor reparatie en onderhoud van je motorfiets ongeacht het merk, maar ook voor schade taxaties, schade herstel, onderdelen, accessoires, motorbanden en aankoopkeuringen. Je wordt snel en vakkundig geholpen door iemand met verstand van zaken en jaren ervaring in de motor-branche. Advies is altijd gratis, eventuele kosten worden op voorhand besproken, en uiteraard werkt Snelmotoren voor onderhoud en reparatie met een zeer scherp uurtarief. Ook voor accessoires van allerlei merken kun je bij Ro Snel terecht.

Snelmotoren is sinds 9 maart 2007 gevestigd aan de Aalscholverlaan 24 in Zeist en is prima bereikbaar vanuit alle omliggende plaatsen zoals: Bunnik, Utrecht, Houten, Wijk bij Duurstede, Doorn, etc. De routebeschrijving is mooi beknopt, zodat ook de motorrijder zonder navigatie er zo naartoe rijdt. Uiteraard staat de koffie klaar!

Neem contact op:

Aalscholverlaan 24
3704HN Zeist
tel. 030-6990813
henk-v
Berichten: 1722
Lid geworden op: di aug 20, 2002 19:52
Locatie: enspijk
Contacteer:

Bericht door henk-v »

Elke winter de grote beurt winteractie;

Elke winter komen wij met onze bedrijfsbus weer geheel gratis uw motor thuis ophalen en terug brengen* bij een grote beurt. Tevens krijgt u 10% korting op ons arbeidsloon. Bij een kleine beurt moeten we een kleine ophaal en terugbreng vergoeding vragen.

aanbieding druppellader Acumen Electronics Titanium V&A Smart Battery Charger 49,50



* vraag naar de voorwaarden 030-6990813 of winteractie@snelmotoren.nl

Afbeelding
henk-v
Berichten: 1722
Lid geworden op: di aug 20, 2002 19:52
Locatie: enspijk
Contacteer:

Het wordt weer winter, dus tijd voor groot onderhoud.

Bericht door henk-v »

Het is weer tijd voor de Winter aktie

Wij komen tot 31 januari uw motorfiets gratis ophalen* en terug brengen indien u een grote beurt laat uitvoeren. Ook krijgt u dan gratis een Ctek XS800 druppellader incl. motor aansluiting geheel gratis.

* binnen een straal van 20 km
Afbeelding
henk-v
Berichten: 1722
Lid geworden op: di aug 20, 2002 19:52
Locatie: enspijk
Contacteer:

Bericht door henk-v »

Gratis zomer controle

Afbeelding
Zot
Berichten: 914
Lid geworden op: ma jun 10, 2002 22:27
Contacteer:

Re: www.snelmotoren.nl

Bericht door Zot »

Snelmotoren gaat een samenwerking aan met BikerGear motorkleding. De bedoeling is om begin volgend jaar 50m2 motorkleding op de verdieping boven Snelmotoren te realiseren. Dit wordt een beste verbouwing komende winter (ook op de begane grond) en volgend jaar weer een spectaculaire opening.

https://fbcdn-sphotos-b-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash4/430168_479185188778819_1094291519_n.jpg[/img]
Afbeelding
Plaats reactie