http://www.enduro.nl/temp/enduroopstapdag.htm
Kwam ik tegen op Allroadmaniacs.nl
En niet hier

Als nog hier dan.
Moderator: ghulst
ik zal er zijn.johanb schreef:hoi,
wie heeft hier ook aan meegedaan? waar let men op bij de motor en wat kan ik er van verwachten?
doen er meer van noppenforum mee.
johan
Oossie, that's not the point.oossie schreef:Zinloze discussie over nophoogte.
Je gaat in wedstrijdverband rijden en daar horen regels bij punt. Die neem je door als je beginner bent en zo weet je dat je aan bepaalde regels moet voldoen.
Stel ik ga voetballen, dan moet ik ook aan bepaalde regels/spelregels voldoen. Doe ik dat niet dan mag ik of niet meedoen of wordt voor x wedstrijden geschorst na een overtreding.
kloteDat de motor aan het wegregelement moet voldoen staat vast , maar om alleen een "kennismakingsdag" een set nieuwe aan moeten schaffen lijkt mij een bietje over de top.
Goed vergelijk... ik denk dat er wel van je verlangt wordt op geschikte schoenen met goedgekeurde.... en nu komt ie ..... jawel ..... noppen op het veld te verschijnengassen schreef:Oossie, that's not the point.oossie schreef:Zinloze discussie over nophoogte.
Je gaat in wedstrijdverband rijden en daar horen regels bij punt. Die neem je door als je beginner bent en zo weet je dat je aan bepaalde regels moet voldoen.
Stel ik ga voetballen, dan moet ik ook aan bepaalde regels/spelregels voldoen. Doe ik dat niet dan mag ik of niet meedoen of wordt voor x wedstrijden geschorst na een overtreding.
Als je wil gaan voetballen ben je niet verplicht om een keer een "instaptraining" in vol ornaat aan te vangen , dat doe je wel als het je bevalt lijkt mij.
Jawel hoor, in de middag is er een mini enduro van 2,5 uur met daarna de uitslag. Het is dan wel zo eerlijk dat iedereen op materiaal rijdt dat aan de regelementen voldoet.gassen schreef:En het is geen enduro!