Pagina 1 van 1
off road 3 maart holten
Geplaatst: do jan 25, 2007 20:44
door henk-v
Op zaterdag 3 maart 2007 wordt door m.a.c. De Holterberg de 61ste editie van de voorjaarsrit georganiseerd.
In combinatie met de Nationale Enduro op zaterdag 3 maart 2007 bestaat voor offroadrijders de mogelijkheid deze route van circa 70 kilometer (éénmaal) te rijden.
Inschrijvers moeten in het bezit zijn van een KNMV licentie.
De licentie is eventueel ter plekke verkrijgbaar. Het verdient echter voorkeur deze tijdig bij de KNMV aan te vragen.
Keuring van de motoren en inschrijving tussen 13.00 en 14.00 uur op de startplaats (start circa 14.30 uur) welke is gelegen bij clubhuis 't Stuurhuus, Beusebergerweg 37 te Holten (0548 - 364716).
Het inschrijfgeld bedraagt € 10.00
Nadere info bij Benny Muller tel. 06 11075939 of Henk Muller tel. 0548 361486
http://www.macdeholterberg.nl/enduro.htm
Geplaatst: do jan 25, 2007 21:57
door schildertje
Ik ga voor de Enduro
Geplaatst: wo jan 31, 2007 12:53
door Rolando
Ik wil Borculo gaan rijden met mijn TM.
Ben benieuwd, wordt ook mijn eerste "echte" enduro.
Geplaatst: do feb 01, 2007 19:27
door Sjokske
Je bedoelt : "Ik ga hem rijden met m'n eerste echte enduro"
Geplaatst: do feb 01, 2007 20:21
door Houten Klaas
pffff je raakt er niet over uitgepraat.
Geplaatst: do feb 01, 2007 20:25
door Rolando
Eigenlijk wel beide, als je er zo over denkt.
En ik raak er ook niet over uitgepraat. Telkens als ik gereden heb, kn ik zeggen: "waarom niet een paar jaar eerder gedaan?"
Geplaatst: vr feb 02, 2007 10:38
door adde
ik begrijp dat toch niet helemaal, mij is altijd verteld dat meer beter is
ktm-k=tm mist toch net dat beetje k
Geplaatst: vr feb 02, 2007 11:42
door Rolando
Als het daarover uitgaat had ik beter yamaha kunnen houden
Geplaatst: vr feb 02, 2007 17:46
door Sjokske
adde schreef:ktm-k=tm mist toch net dat beetje k
Die K kan ook voor allerlei scheldwoorden staan
M'n TM'meke is wel eens uitgemaakt voor TeringMotor (weliswaar door een brak van een jaar of tien die nog fors moest doorgroeien in z'n algemene motorenontwikkeling), ben dus benieuwd hoe dat menneke een ........... (jeweetwel, zo'n oranje geval) noemt (krijg dat woord echt niet ingetikt
).
Geplaatst: vr feb 02, 2007 18:13
door mech
Sjokske schreef:adde schreef:ktm-k=tm mist toch net dat beetje k
Die K kan ook voor allerlei scheldwoorden staan
M'n TM'meke is wel eens uitgemaakt voor TeringMotor (weliswaar door een brak van een jaar of tien die nog fors moest doorgroeien in z'n algemene motorenontwikkeling), ben dus benieuwd hoe dat menneke een ........... (jeweetwel, zo'n oranje geval) noemt (krijg dat woord echt niet ingetikt
).
Denk toch dat het tijd wordt dat we weer een keer gaan rijden, dan zal ik met de helft cc's die TM is wat bijkleuren.
Geplaatst: vr feb 02, 2007 18:32
door Rolando
Mag ik dan mee?
Geplaatst: za feb 03, 2007 01:30
door adje
Dan wil ik ook graag mee
Geplaatst: za feb 03, 2007 19:13
door Sjokske
Hèhè, net terug, even een paar KTM's bijgekleurd
(en zelf bijgekleurd door zo'n geil ding, een Jacuzzi DRZ400 of zoiets
).
Geplaatst: zo feb 04, 2007 21:15
door pruus
Sjokske schreef:Hèhè, net terug, even een paar KTM's bijgekleurd
(en zelf bijgekleurd door zo'n geil ding, een Jacuzzi DRZ400 of zoiets
).
Hey Jack, wanneer mag ik es komen voor zon kleurspoeling? Of is die Techniesche Misere van je nu in revisie???
Geplaatst: di feb 06, 2007 13:56
door Rolando
De
Top
Motors hebben nagenoeg geen problemen.
Ken er meer bij
Knutselen
Tot
Maandag
Geplaatst: di feb 06, 2007 15:20
door Sjokske
pruus schreef:Hey Jack,
Yoo Pruusmans, altij welkom gij toch .........
TM'meke is inderdaad net weer geserviced (banden op druk gezet, wel allebei trouwens, verder eigenlijk niks
).
Kijk je nog wel FF je nokkenasketting na
Geplaatst: di feb 06, 2007 18:41
door pruus
[quote="Sjokske"
Kijk je nog wel FF je nokkenasketting na
[/quote]
Hoezo, heb je in me kleppedeksel gepist?
Nee, m'n alpenloeder is momenteel erg fit! Koppeling werkt en gekookt heeft íe ook al lang niet meer...KeineTausendMeter. Zal het te maken hebben met het feit dat ik al zes weken niet meer heb gereden?
Geplaatst: di feb 06, 2007 21:12
door mech
Die van mij
Kan
Tegen
Modder! En ik ben normaal de hele maand nog thuis dus ik denk dat we maar eens excursie moeten regelen. Of is die van jou
Te
Mooi voor de modder
Geplaatst: wo feb 07, 2007 08:31
door Sjokske
mech schreef:dus ik denk dat we maar eens excursie moeten regelen. Of is die van jou
Te
Mooi voor de modder
Ok gij altij welkom, Tijn
TM'meke komt altijd als goorste thuis (waarschijnlijk omdat ik meestal te dicht - waarschijnlijk door giga acceleratievermogen - op mijn voorganger bol), en de chauffeur zit meestal ook dik onder de shit.
Hoef ik 's avonds i.i.g. geen make-up op, en blub schijnt goed voor de poriën te zijn
.
Nokkenas-story komt van clubridder Kuijpie (wakker worden, zet ook eens iets hier van jouw belevenissen), die een tikkie ongelukkig is met z'n 525
Geplaatst: do feb 08, 2007 12:51
door pruus
er hoort niet veel fantasie bij om je voor te stellen dat een overspringende secundairketting flink wat salade in je zylinderkop veroorzaakt
zelf al twee keer ondervonden, wel met vierzylinders. Grote familie-salade, zeg maar.
Mijn Kathy hou ik wat dat betreft goed in de gaten. Enkele uurtjes geleden had ik nog vier kliks op de spanner.
Jack je moet maar niet denken dat jou italiaantje daartegen immun is...( weet trouwens geeneens of dat ding wel zo'n ketting het
misschien doet íe het wel met stoterstangen, of koningsassen. Oh nee, weet't al: een slingerriem, zoals de rest van de betonmeulens.
)
Geplaatst: do feb 08, 2007 13:49
door Sjokske
Okeedan, heeleerlijk-mode áán : Het allermooiste systeem voor nokkenasaandrijvingen vind ik nog steeds dat van de (ook italiaanse
) VOR van clubridder R. (ook voor al u gidsingen en slijpingen), loopt door de tandwielaandrijving gewoon zo'n 100 x mooier dan alles wat met een rammelende (en een TM doet dit ook behoorlijk
) nokkenasketting wordt aangedreven.
Eén probleem, VOR'rekes worden niet meer gemaakt, en er is nog steeds geen ander merk in enduroland dat hetzelfde principe toepast (en Vertemati is helaas ongeveer net zo failliet als VOR).
Ook al heeft mijn liefke een kettingspanner die maar één kant uit kan (in, niet uit) is dit systeem net zoals alle andere systemen met kettingaandrijving niet opgewassen tegen kettingbreuk
.
Gevalleke met gebroken 525 van eerder genoemde was tijdens testsessie op proefbank, dus onder andere omstandigheden dan in the bush.
Het is met motoren net als met vrouwen, mooie bestaan wel maar perfekte niet.
P.S. Die avatar-juf, moet je die betalen om bij je profiel te staan
Heeft trouwens wel een paar leuke nokken ............. stoters
Geplaatst: do feb 08, 2007 21:14
door pruus
Sjokske schreef:Okeedan, heeleerlijk-mode áán
P.S. Die avatar-juf, moet je die betalen om bij je profiel te staan
Heeft trouwens wel een paar leuke nokken ............. stoters
heeleerlijk-mode off:
Krijg je gratis bij aanschaf van een nieuwe EXC....
Geplaatst: vr feb 09, 2007 11:05
door Sjokske
Ze moeten ook alles uit de kast toveren om die dingen aan de man te brengen
Geplaatst: vr feb 09, 2007 18:17
door mech
Sjokske schreef:Ze moeten ook alles uit de kast toveren om die dingen aan de man te brengen
Wat krijg je dan wel niet bij een TM....
http://www.motonews.com/mototalk2/showf ... Post700617
Geplaatst: za feb 10, 2007 15:58
door Sjokske
De rose uitvoering is vur meskus (of jongeskus die de verkeerde kaant inrijen), blauw vur echte jongeskus, net als mee kinderkamers