Pagina 1 van 3
Enter Enduro 13 januari
Geplaatst: di jan 02, 2007 18:45
door schildertje
Zijn er al forum rijders die al ingeschreven hebben voor Enter.
Het is daar euuhhh vochtig
echt enduro weer
Geplaatst: di jan 02, 2007 18:46
door Houten Klaas
Ja
Geplaatst: di jan 02, 2007 18:47
door schildertje
das snel
Denk dat ik morgenmiddag maar ff gaat ploeteren op Hummelo
Geplaatst: wo jan 03, 2007 09:05
door erwindob
Ik ga wel maar gewoon met daglicentie. (ter plekke inschrijven dus)
Geplaatst: wo jan 03, 2007 09:57
door Sanne
Yezzzz, hebt er weer zin in
Welk rijnummer heb jij Klaas? Klasse F toch?
Geplaatst: wo jan 03, 2007 09:59
door oossie
Sanne schreef:Yezzzz, hebt er weer zin in
Welk rijnummer heb jij Klaas? Klasse F toch?
Klaas rijdt met startnummer 650 in de G klasse dacht ik
Geplaatst: wo jan 03, 2007 10:00
door Houten Klaas
650 in F,eerste jaars
André toch, zo oud ben ik nog niet.
Geplaatst: wo jan 03, 2007 10:02
door oossie
Snorry, maakt toch niet uit, daar kom je ook in de top 10...
Geplaatst: wo jan 03, 2007 10:05
door Houten Klaas
Geplaatst: wo jan 03, 2007 13:16
door ktm_gs300
Het aanhangwagen probleem is alweer opgelost
Geplaatst: wo jan 03, 2007 19:21
door schildertje
klasse G nr. 716 en ik ga voor het ultieme lib gevoel.
Geplaatst: wo jan 03, 2007 22:08
door oossie
schildertje schreef: klasse G nr. 716 en ik ga voor het ultieme lib gevoel.
Heb je lic aangevraagd. SUPER
Hoofdsponser schilderbedrijf en de bandenman?
Geplaatst: do jan 04, 2007 10:59
door Kees
Daglicentie,net als vorig jaar.
Kan er vanwege werkzaamheden maar een aantal rijden.
Dus is een licentie niet interessant.
Geplaatst: do jan 04, 2007 14:47
door schildertje
oossie schreef:schildertje schreef: klasse G nr. 716 en ik ga voor het ultieme lib gevoel.
Heb je lic aangevraagd. SUPER
Hoofdsponser schilderbedrijf en de bandenman?
Inderdaad de hoofdspons het Schildersbedrijf (uiteindelijk ikzelf dus)van Wim Boks krijg ik gewoon hele goede service die iedereen krijgt, en dat is onbetaalbaar
Geplaatst: do jan 04, 2007 16:54
door henkzelf
De route is ongeveer 80 kilometer.
De inters 3 ronden –de nationalen 2 ½ ronden en de eendagslicenties doen 2 ronden.
De tijden voor de route komen op vrijdag 12 januari tegen ongeveer 18.00 uur op de site van de EMC en op het gastenboek van enduro.nl te staan.
Start/Finish bij het clubhuis.
Ja, zelf heb ik ook ingeschreven.
Geplaatst: ma jan 08, 2007 22:35
door Marc Otten
Zaterdag wil ik mijn eerste enduro gaan rijden. Ik heb al offroadervaring.
Ik zal dus starten met een daglicentie.
Nu heb ik de regelementen doorgespit en ook"beginnen met enduro" op
www.enduro.nl heeft me al een beeld gegeven van het endurorijden.
Nu zit ik nog met een vraag over het inschrijven/keuring vd motor.
Moet ik eerst inschrijven en vervolgens de motor keuren? Bij het inschrijven krijg je de startnummers, echter als deze in het parc ferme staat mag je er niet meer aanzitten. Het kan dan alleen in de sleutel ruimte tussen parc ferme en de start, als ik het regelement goed begrijp.
Als je motor word afgekeurd na het inschrijven ben je dus je inschrijfgeld kwijt. Bij de offroadritten laat je immers eerst je motor keuren alvorens in te schrijven.
Voor het wegbrengen van de benzine heb ik een helper dus dat zit wel snor. Volgens enduro .nl kom je 2 keer langs dezelfde tankstop. Betekent dit dat er bij start/finish geen tankstop is?
Alvast bedankt voor de reacties.
Geplaatst: ma jan 08, 2007 22:59
door Houten Klaas
Bij aankomst laat je eerst je motor keuren,met de goedkeuring ga je naar de inschrijving. Hier krijg je je nummers die je op de motor mag plakken in parc fermé. Nu kun je je omkleden. Je moet 10 minuten voor je starttijd je motor op gaan halen uit ht parc fermé met kenteken.
Het is makkelijk wanneer je de tussentijden op plakkertje schrijft en deze op je motor aanbrengt. Het is ook makkelijk als je precieze tijd hebt op de servicepunten. Precies op de aangegeven tijd ga je door de klok.
Je gaat van de Start/Finish(TC2) naar TC 1 daarna naar TC2 voor de volgende ronde en wat ik gelezen heb kom je dan weer langs TC1 voor wat peut omdat ze bang zijn dat je tekort komt om TC 2 te halen.
Geplaatst: ma jan 08, 2007 23:01
door Houten Klaas
Zowel bij TC1 als bij TC2 staat brandstof
Geplaatst: ma jan 08, 2007 23:12
door Marc Otten
Bedankt Klaas.
Geplaatst: di jan 09, 2007 00:49
door Wortel
Extra vraagje:
Ik heb mijn motor inmiddels al omgebouwd en netjes vastgezet voor de Touareg rally dus er zit een roadbook op.
Weet iemand of ze daar moeilijk over doen als je daarmee bij de keuring komt in Enter?
Enter leek me namelijk een perfecte gelegenheid om de motor in deze setting te testen.
Geplaatst: di jan 09, 2007 07:29
door Houten Klaas
Wortel schreef:Extra vraagje:
Ik heb mijn motor inmiddels al omgebouwd en netjes vastgezet voor de Touareg rally dus er zit een roadbook op.
Weet iemand of ze daar moeilijk over doen als je daarmee bij de keuring komt in Enter?
Enter leek me namelijk een perfecte gelegenheid om de motor in deze setting te testen.
Net hoe de pet staat, ik weet dat vorig jaar een aantal rijders met de opbouw hebben gereden.
Geplaatst: di jan 09, 2007 09:03
door erwindob
Houten Klaas schreef:Zowel bij TC1 als bij TC2 staat brandstof
Je bedoelt natuurlijk dat je zowel bij TC1 als TC2 zelf mag zorgen dat daar brandstof staat.
Geplaatst: di jan 09, 2007 11:07
door Houten Klaas
Dat spreekt toch voor zichzelf.
Geplaatst: di jan 09, 2007 12:49
door JE
TC1 en TC2 is dezelfde, TC1 is met klok, TC is voor de terug weg zonder klok, mag je aleen tanken, dit in verband met de lange route.
TC3 is Start en finish.
Zie ook
http://www.enduro.nl
Groeten JE
Geplaatst: di jan 09, 2007 15:48
door Sanne
Wortel schreef:Extra vraagje:
Ik heb mijn motor inmiddels al omgebouwd en netjes vastgezet voor de Touareg rally dus er zit een roadbook op.
Weet iemand of ze daar moeilijk over doen als je daarmee bij de keuring komt in Enter?
Enter leek me namelijk een perfecte gelegenheid om de motor in deze setting te testen.
Geen probleem uit eigen ervaring.
Maar hoeveel moeite is het om je roadbook houder eraf te halen.
Ik heb namelijk spijt gehad dat ik hem er niet afgehaald had om de volgende redenen:
- Ruitje kwijtgeraakt gevolg: veel stof en andere rommel in het systeem
- tijdens het rijden zit het in de weg omdat je er met je buik tegen aankomt, je rijdt gewoon veel fanatieker tijdens een enduro dan met een roadbookrit/rally.
- Tijdens het tanken zit de "brooddoos" wel heeeeel erg in de weg, want je bent met een trechter en een kannetje bezig.
- eraf halen was uiteindelijk niet meer dan 10 minuten werk