29 okt ruurlo

OTR-ritten, enduro's, crosswedstijden, roadbookritten, reizen, enz.

Moderator: ghulst

henk-v
Contacteer:

ok dit wordt voor mij de volgende :D

Op zondag 29 oktober 2006 vindt de jaarlijkse Offroad van de motorclub Ruurlo plaats.

Start en finish zijn bij café restaurant Mentink aan de Groenloseweg.

U neemt de weg van Ruurlo naar Groenlo en volgt de borden van de MC Ruurlo.

Inschrijven en keuring kan vanaf 09.00 uur. Start van de Offroad is om 10.00 uur.

De route is ongeveer 50 kilometer en bestaat voor 80 % uit zandwegen, bospaden en maïslanden. De route kan meerdere malen worden gereden.

De Keuring:
U dient in het bezit te zijn van een geldig rijbewijs, kenteken- en verzekeringsbewijs. Daarnaast is een startlicentie van de KNMV verplicht. Daglicenties kunnen voor de keuring worden gekocht in de kantine op het circuit.

Bij de technische keuring wordt ook dit jaar gelet op het aantal decibellen. Speciaal daarvoor heeft de MC Ruurlo een geluidsmeter en een toerenteller aangeschaft. De keuring vindt plaats in samenwerking met de KNMV. Maakt uw motor teveel lawaai, (meer dan 94 decibel), dan wordt u geweigerd. Ook op de route wordt hierop toezicht uitgeoefend!!

Deze maatregelen zijn nodig, om ervoor te zorgen, dat we ook in de toekomst de Offroad rit kunnen blijven organiseren. Het wordt namelijk steeds moeilijker om de vereiste vergunningen te krijgen.

Denk ook aan het milieu en zorg ervoor dat u een milieumatje aanschaft. U staat op landbouwgrond en de grond mag niet worden vervuild door olie of benzine. Het spreekt vanzelf (?) dat u uw afval in de daarvoor geplaatste bakken doet. Helaas is gebleken, dat dit voor sommigen in de afgelopen jaren teveel moeite was, met als gevolg her en der lege blikjes, papier etc.

We doen dus een klemmend beroep op u zich aan de regels te houden!!

Voor meer informatie kunt u bellen 06-27433366 of houdt de website in de gaten.

Voor uw gemak hebben we het inschrijfformulier alvast op de site gezet, zodat u dit thuis op uw gemak kunt invullen.

Wilt u hier gebruik van maken klik dan hier : http://home.hetnet.nl/~reinier53/Inschrijfformulier.htm

Het bestuur van de Motorclub Ruurlo.
adje

Wij gaan weer met een paar clubleden naar Handel toe.
Dat is pas echt een mooie en zware rit.

www.peelrijders.nl
Rekluse Z-Start "don't get left behind"

www.adfransenmxparts.nl ( Rekluse import - verkoop en service )

Afbeelding Afbeelding

http://www.rekluse.com/
speedphreax

adje schreef:Wij gaan weer met een paar clubleden naar Handel toe.

www.peelrijders.nl
Voor mij ook weer Handel. Vorig jaar viel het wel mee met de zwaarte maar toen was het ook kurkdroog kan ik me herinnneren. Als het vantevoren goed regent wordt het wel dikke ellende :P
| Honda CB350K3 | BMW R1100GS
adje

speedphreax schreef:

www.peelrijders.nl
Voor mij ook weer Handel. Vorig jaar viel het wel mee met de zwaarte :P
Heb je vorig jaar 3 of 4 ronden gereden Erwin ?
Met mijn conditie zit het echt wel goed maar als ik in Handel 3 ronden op mijn tempo gereden heb dan heb ik het wel gehad.
Ter vergelijking , in Steenwijk rij ik ( bijna ) altijd 2 ronden achter mekaar zonder ergens te stoppen dan even tanken en daarna weer meteen 2 ronden achter mekaar zonder ergens te stoppen en dan ben ik zeker niet zo moe als na 3 ronden Handel.
Ergens stoppen in een rit vind ik maar niets. Ik rafel het liefst in 1 keer de hele ronde af.

Afbeelding Afbeelding

gassen

speedphreax schreef:

www.peelrijders.nl
Voor mij ook weer Handel. Vorig jaar viel het wel mee met de zwaarte maar toen was het ook kurkdroog kan ik me herinnneren.

Als het vantevoren goed regent wordt het wel dikke ellende :P
Ellende?? Juist dan begint de fun :lol:

ps. ben er natuurlijk ook weer bij.
Wegen? Waar wij gaan zijn geen wegen!
EXC450-R / KLX250
Sjokske

Schouwerke mag in Handel weer aan de bak (vindt dokter Sjok) :P
Mag tie gedurende Hapert nog even rusten (ik verwen 'm te veel, maar het doel heiligt de middelen).
Je moet iedereen in zijn waarde laten, vooral als het een nul is !!!
speedphreax

adje schreef:Heb je vorig jaar 3 of 4 ronden gereden Erwin ?
Ik heb werkelijk geen idee meer. Ik weet nog wel dat ik het toen wel mee vond vallen. Of het er 3 of 4 zijn geweest weet ik echt niet meer. Misschien wel 2.
Met mijn conditie zit het echt wel goed maar als ik in Handel 3 ronden op mijn tempo gereden heb dan heb ik het wel gehad.
Ter vergelijking , in Steenwijk rij ik ( bijna ) altijd 2 ronden achter mekaar zonder ergens te stoppen dan even tanken en daarna weer meteen 2 ronden achter mekaar zonder ergens te stoppen en dan ben ik zeker niet zo moe als na 3 ronden Handel.
Ergens stoppen in een rit vind ik maar niets. Ik rafel het liefst in 1 keer de hele ronde af.
Jouw conditie is zo te horen wel beter dan de mijne maar dat had ik ook wel verwacht natuurlijk. Jouw tempo hou ik volgens mij ook echt niet bij dus dat kun je zowiezo niet vergelijken. Ik ben meer een dieseltje: De eerste ronde heb ik pijn en loop ik te klagen en stop ik regelmatig maar daarna kan ik eigenlijk continu doorrijden totdat ik echt moe ben en begin te vallen.

Daarom rij ik ook geen enduro's

Maar ik heb ook wat extra kilo's mee te sjouwen natuurlijk dus EIGENLIJK ben ik veel sterker dan jij :lol: :lol: Jij loopt al te zeuren als je een camelbak op moet. 8)
wiel

:roll: :roll: ik ben er in ruurlo zeker weer bij wel jammer dat de crossbaan er niet meer in zit mar voor de rest ook een superrit :P :P
ktm 300 2011
wiel

:roll: :roll: ik ben er in ruurlo zeker weer bij wel jammer dat de crossbaan er niet meer in zit maar voor de rest ook een superrit :P :P
ktm 300 2011
schildertje
Contacteer:

:D Mooie rit, gevarieerd en zeker de moeite waard. 8) En lekker dichtbij niet geheel onbelangrijk :)
mech

Sjokske schreef:Schouwerke mag in Handel weer aan de bak (vindt dokter Sjok) :P
Mag tie gedurende Hapert nog even rusten (ik verwen 'm te veel, maar het doel heiligt de middelen).
Zondag zeker alleen aanwezig voor de 2e helft :D
Sjokske

mech schreef:Zondag zeker alleen aanwezig voor de 2e helft :D
Hahahaaaa, noemen ze in Ulicoten op woensdagavond met de tweewekelijkse clubwedstrijden "de derde manche". In deze manche gaat het er meestal nog harder aan toe (doen ook inters mee, dus op die manier kan ik eindelijk met die gasten meekomen ......) :lol:
wiel

lekkerrrrrr oerendhard knappen in ruurlo keuren vanaf 9.00 starten 10.30 :evil: :evil: :evil: :evil: :evil:
ktm 300 2011
wiel

lekkerrrrrr oerendhard knappen in ruurlo keuren vanaf 9.00 starten 10.30 :evil: :evil: :evil: :evil: :evil:
ktm 300 2011
Houten Klaas

Yep ik ben ook van de partij.
schildertje
Contacteer:

:D Ruurlo 9.00 keuren en dan vanaf 10.30 lekker rondgaan 8) Ik hoop 3 ronden te gaan als voorbereiding op Zelhem :lol: Euhhhh, eigenlijk zou ik dan voor 4 ronden moeten gaan :oops:
Houten Klaas

4 á 5 rondjes en niet meer als 5 minuten pauze nemen tussen elke rondje.
Houten Klaas

Ik had dus de verkeerde otr gekozen, meerderheid kruip-sluip en wat maisplakken waar je alleen maar rechtdoor mocht. Mij zien ze niet meer terug in Ruurlo.Dat stukje bij die boer op het erf is wel grappig,maar niet de moeite waard. De weg ernaar toe is nogal k...t

Ik ga de volgende keer naar Handel.

Een teleurgestelde Houten Klaas
Sjokske

Jammer Klaas, anders had je nu ook kunnen genieten van de bijbehorende Handel-spierpijn :oops:
speedphreax

Houten Klaas schreef:Ik had dus de verkeerde otr gekozen, meerderheid kruip-sluip en wat maisplakken waar je alleen maar rechtdoor mocht. Mij zien ze niet meer terug in Ruurlo.Dat stukje bij die boer op het erf is wel grappig,maar niet de moeite waard. De weg ernaar toe is nogal k...t

Even ter info: Markelo is ook saai. Dan weet je het vast...
Joop

Houten Klaas schreef:Ik had dus de verkeerde otr gekozen, meerderheid kruip-sluip en wat maisplakken waar je alleen maar rechtdoor mocht. Mij zien ze niet meer terug in Ruurlo.Dat stukje bij die boer op het erf is wel grappig,maar niet de moeite waard. De weg ernaar toe is nogal k...t

Houten Klaas, of moet je kruip door sluipdoor nog leren :?: :?:
Houten Klaas

Dat valt wel mee denk ik, ik mis alleen wat andere onderdelen. Een mix blijft moeilijk. Mix van Steenwijk,Noordwolde en Ruurlo,dat lijkt mij wel wat. :wink:
adje

Houten Klaas schreef: Mix van Steenwijk,Noordwolde en Ruurlo,dat lijkt mij wel wat. :wink:
Als je deze mix wil hebben dan is Handel inderdaad wat je zoekt 8)

Afbeelding Afbeelding

Sjokske

Daarom nog maar een keer ................... ikke moe.
Houten Klaas

adje schreef:
Houten Klaas schreef: Mix van Steenwijk,Noordwolde en Ruurlo,dat lijkt mij wel wat. :wink:
Als je deze mix wil hebben dan is Handel inderdaad wat je zoekt 8)
Daar was ik al voor. :evil:
Plaats reactie