Pagina 1 van 1
Motocross doorgedrongen tot hoger management
Geplaatst: di jun 06, 2006 18:16
door STTEVE
Het creëren van marktleiders is topsport geworden. Door de hyperconcurrentie, een eigenzinnige consument en door de snel toenemende complexiteit van onze samenleving zijn veel marketing-campagnes maar beperkt succesvol. Make Dust or Eat Dust is een zoektocht naar de vraag welke wetmatigheden de marketingsuccessen van vandaag bepalen. Tijdens deze zoektocht heeft Roland van Kralingen nieuwe inzichten gekregen in het creëren van meerwaarde. Deze inzichten deelt hij in dit boek met de lezer. Het blijkt dat meer dan ooit inspiratie nodig is om succesvol te zijn. Make Dust or Eat Dust is dan ook bedoeld als bron van inspiratie en nieuwe inzichten.
De foto en de titel zijn duidelijk, dus een echte aanrader voor de zich respecterende noppenridder.
Geplaatst: di jun 06, 2006 18:39
door Fox-kid
Een marketingman die zijn boek in de richting van zijn hobby schrijft schat ik zo in.
Maar goed dat hij niet biljart. Zou die cover er wel erg saai uit hebben gezien.
Geplaatst: di jun 06, 2006 22:46
door speedphreax
Verschrikkelijk... Ik lees alleen maar : "Blaat blaat blaat bla bla bla". Het zoveelste dertien in een dozijn marketing boek.
Geplaatst: vr jun 09, 2006 19:05
door Sanne
Vervelende baan, mooie hobby/sport
Geplaatst: za jun 10, 2006 00:26
door STTEVE
speedphreax schreef:Verschrikkelijk... Ik lees alleen maar : "Blaat blaat blaat bla bla bla". Het zoveelste dertien in een dozijn marketing boek.
Make Dust or Eat Dust is dan ook bedoeld als bron van inspiratie en nieuwe inzichten.
Dat is toch heel goed op een off-road te gebruiken
!!
Geplaatst: za jun 10, 2006 03:35
door flip-poz