Newby
Geplaatst: do apr 20, 2006 14:43
Haai,
na een 15tal jaren motorrijden op de weg ben ik tot de constatatie gekomen dat het huidige wegennet met al zijn kapotgereden en kapotgevrozen beton enorm veel weg heeft van een off-road parcours. Met als resultaat dat ik mijn XJR buiten gesmeten heb en een R80GS heb aangekocht. Die heb ik voorzien van handbeschermers, een hoog spatbord en op de extra set wielen zitten TKC 80's.
Hiermee heb ik vorige week een drietal dagen een WR250 proberen volgen. In hartje Vogezen. In een halve meter sneeuw. Dat ging trouwens probleemloos, we zaten immers beide tot onze achteras vast en de wielen slipten als gek door.
Nu, in de namiddag van de derde dag was deze jongen zijn rekker af vanwege de 230 kg die getemd moest worden. Begon zich de vraag op te dringen of ik niet beter een lichtere enduro zou aanschaffen. Met als gevolg dat ik nu dit hier zit te typen en al wat rond gesnuisterd heb naar een TT600RE.
Ziezo, nu weten jullie weeral een beetje meer zie.
na een 15tal jaren motorrijden op de weg ben ik tot de constatatie gekomen dat het huidige wegennet met al zijn kapotgereden en kapotgevrozen beton enorm veel weg heeft van een off-road parcours. Met als resultaat dat ik mijn XJR buiten gesmeten heb en een R80GS heb aangekocht. Die heb ik voorzien van handbeschermers, een hoog spatbord en op de extra set wielen zitten TKC 80's.
Hiermee heb ik vorige week een drietal dagen een WR250 proberen volgen. In hartje Vogezen. In een halve meter sneeuw. Dat ging trouwens probleemloos, we zaten immers beide tot onze achteras vast en de wielen slipten als gek door.
Nu, in de namiddag van de derde dag was deze jongen zijn rekker af vanwege de 230 kg die getemd moest worden. Begon zich de vraag op te dringen of ik niet beter een lichtere enduro zou aanschaffen. Met als gevolg dat ik nu dit hier zit te typen en al wat rond gesnuisterd heb naar een TT600RE.
Ziezo, nu weten jullie weeral een beetje meer zie.