Pagina 1 van 1

Yamaha WR450 '03

Geplaatst: wo feb 01, 2006 19:17
door ives
Perfecte staat. Pas groot onderhoud gehad (nieuwe piston + distributieketting + ...).
Doma uitlaat + origineel
VDO digitale km teller
crossvelg achteraan
electrische starter
neopreen voorvorkbescherming
carterbescherming
tandwielen, ketting goede staat
Acerbis halogeen lichtje extra
origineel stuur extra

Eventueel ruil tegen 250F enduro (KTM-Yamaha-Husqvarna).
Tel: 014 /58 46 94 of 0478 /39 47 92 (België!)

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Geplaatst: do feb 02, 2006 17:12
door John Piston
Prijs?

Geplaatst: do feb 02, 2006 17:45
door ives
John Piston schreef:Prijs?
:roll: sorry vergeten erbij te melden => 4500€

Geplaatst: vr mar 10, 2006 11:43
door ives
Geen liefhebbers?? :roll: :roll:
Is echt wel in prima staat hoor.

Geplaatst: ma mar 13, 2006 20:40
door Arnaud
Enig id hoe dat met importeren naar NL zit, Ives?? Hoeveel komt er dan nog bij...? :roll:

Wel 'n erg mooi fietsje!

Arnaud.

Geplaatst: ma mar 13, 2006 21:32
door ives
Nou da's nog niet zo'n simpele vraag. Ben even met google aan de slag gegaan en dit is het beste dat ik kon vinden:

http://www.motor-forum.nl/forum/topic/13804

Verder op het forum hebben ze het ook over import vanuit België. In ieder geval, ondanks het 'Verenigd Europa', moet je toch nog wat neertellen bij een import. Gelukkig zijn de enduro's in België toch net dat tikkeltje goedkoper :lol: :lol:

Geplaatst: ma mar 13, 2006 22:49
door Arnaud
Da's een duidelijk verhaal! Zou in dit geval bij een richt-catalogusprijs van € 8500,- toch op zo'n € 570 + € 80 = € 650,- neerkomen om 'm over de grens te krijgen... :evil:
Er vanuit gaande dat je de knipperlichten + spiegel etc. nog hebt liggen en er verder in de keuring niets geks voor de dag komt.

Is het voordeel van een gunstiger geprijsde enduro in België toch ineens een stuk minder gunstig (helaas!) :cry:

Arnaud.

Geplaatst: di mar 14, 2006 11:53
door ives
Dat dacht ik ook al ja. Is mss wel een optie als je een cross moto zoekt.. :idea:

Geplaatst: di mar 14, 2006 12:17
door STTEVE
Ik heb 4 jaar geleden mijn TTR geimporteerd. Motor werd niet eens gestart, terwijl ik er allerlei originele onderdelen op had gezet om door de keuring te komen. De grootste hobbel was de hele papierwinkel, niet het technische gedeelte

Geplaatst: wo mar 15, 2006 18:17
door Bluto
Mijn ingevoerde TT werd dus wel gestart en dB gemeten.Ook werd er mee gereden en de remmen getest.Geluid was eigenlijk een beetje te,maar kwam er toch door.
Viel al met al wel mee de keuring.