Pagina 1 van 1

Sherco 410 injection

Geplaatst: vr okt 28, 2005 19:58
door Noppy

Geplaatst: vr okt 28, 2005 21:41
door Klx300R
ziet er enorm leuk machientje uit,precies power zat. Valt deze te vergelijken met de Gasgas?
Is het een aanrader of zitten er nog veel kinderziektes op die injectie???
greetz

Geplaatst: vr okt 28, 2005 23:24
door STTEVE
In het april nummer van TBM stond een test. Hun conlusies:

De Sherco is een betere enduro wedstrijdmotor dan de GasGas
de GG is goedkoper (in de UK) lager (92cm tegen 94cm) en makkelijker te berijden dan de Sherco

Afwerking, handelbaarheid en onderdelen zijn van hoge kwaliteit.

(In een vergelijking tussen de WR450 en de GG450 waren ze weer veel meer onder de indruk van de GG)

Wie het artikel wil roept maar, dan scan ik t even.

Geplaatst: za okt 29, 2005 08:59
door Noppy
Wij roepen....

Noppy

Geplaatst: za okt 29, 2005 19:48
door Jan :)
Noppy schreef:Wij roepen....

Noppy
Ja wat roepen wij ??? Of doel je op een nederlands noppen blad wat er iedere keer in slaagt om met veel tekst geen mening te hebben....

Geplaatst: za okt 29, 2005 19:59
door STTEVE
Nee hoor. Ik heb aangeboden het artikel (uit TBM) te scannen voor iedereen die roept. En Noppy roept... ik heb alleen even een mailadresje van m nodig

Geplaatst: za okt 29, 2005 20:36
door Bluto
http://www.imageshack.us/

Kunnen we allemaal meekijken :)

Geplaatst: za okt 29, 2005 21:17
door speedphreax
Ziet er uit als een KTM blok.

Geplaatst: za okt 29, 2005 22:27
door Noppy
Vanmiddag eens proefgereden op een Husky 510. Pittig spul moet ik zeggen.

Ik had eigenlijk gehoopt dat de GasGas injectie d'r nog zou staan voor een proefritje. Maar helaas...


Noppy

Geplaatst: za okt 29, 2005 23:03
door STTEVE
Bluto schreef:http://www.imageshack.us/

Kunnen we allemaal meekijken :)
Jammer Bluto, copyright enzo

@ speedphreax - ze hebben een KTM400 blok als uitgangspunt genomen

Geplaatst: zo okt 30, 2005 07:25
door henk-v
wat nu noppy proefrit ter info of heb je woeste plannen ? :lol:

Geplaatst: zo okt 30, 2005 08:49
door Noppy
Geen persoonlijke woeste plannen; een vriend van me wil een lichte enduro kopen om te gaan dual sporten. De Husky 610 slaat in de VS behoorlijk goed aan omdat hij daar 'street legal' is.

De Husky 610 zou ook normale onderhoudsintervallen hebben, vergelijkbaar met die van de Suzuki DRZ400.

De Husky valt in de gewichtsklasse 140-150 kg en de DRZ zit daar niet ver vanaf.

Omdat het geen wedstrijdmotor is, is hij momenteel (in mijn ogen) de enige vergelijkbare dual sporter van hét moment, corrigeer me als ik het fout denk :!:

Noppy

Geplaatst: zo okt 30, 2005 22:37
door erwindob
Een mooie Yam TTR...

Geplaatst: zo okt 30, 2005 23:04
door speedphreax
Noppy schreef:Geen persoonlijke woeste plannen; een vriend van me wil een lichte enduro kopen om te gaan dual sporten. De Husky 610 slaat in de VS behoorlijk goed aan omdat hij daar 'street legal' is.

De Husky 610 zou ook normale onderhoudsintervallen hebben, vergelijkbaar met die van de Suzuki DRZ400.

De Husky valt in de gewichtsklasse 140-150 kg en de DRZ zit daar niet ver vanaf.

Omdat het geen wedstrijdmotor is, is hij momenteel (in mijn ogen) de enige vergelijkbare dual sporter van hét moment, corrigeer me als ik het fout denk :!:

Noppy
Ik heb toen een dag op zo'n 610 in de SM uitvoering gereden maar ik vond het maar een bagger ding. Zat absoluut geen gang in en hij voelde heel zwaar aan. Ook een hoog zwaartepunt.

Geplaatst: ma okt 31, 2005 08:02
door Sjokske
Jan :) schreef: Ja wat roepen wij ??? Of doel je op een nederlands noppen blad wat er iedere keer in slaagt om met veel tekst geen mening te hebben....
Ze hebben wel een mening Jan, namelijk dat alles goed is en dat nergens iets op af te keuren valt (en dat geloof ik dan weer niet). Alles is schijnbaar op te lossen met een ander sproeiertje of de vering wat anders instellen.
Objectiviteit mag schijnbaar wat kosten na het ontvangen van leuke presentjes (aanbiedingen om zo'n beetje alles te mogen testen, kleding, helmen etc.).
Manier van schrijven en eindredactie laat ook nogal wat te wensen over (speelvouten, loooopende zinnen maar niet heus :oops: ).
Helaas is er maar één dergelijk Nederlands Noppenblad.

Geplaatst: ma okt 31, 2005 09:21
door STTEVE
erwindob schreef:Een mooie Yam TTR...
Dat ik daar niet aan heb gedacht :wink:
Sjokske schreef: Helaas is er maar één dergelijk Nederlands Noppenblad.
De rest van de Nederlandse motortijdschriften hebben vooral aandacht voor wegraces ed, dus mensen die de moeite nemen om elke 2 maanden een blad (dat er wel goed uitziet, vind ik) in elkaar te zetten verdient mijn abonnementsgeld, die slechte teksten en matige conlusies neem ik wel op de koop toe.

Geplaatst: ma okt 31, 2005 12:45
door Sjokske
Ik heb ook gewoon een abonnement :oops: , maar komt grotendeels door ontbreken door goede alternatieven (heb ook nog een abonnement op Moto Verte, is veel breder geörienteerd qua off-road/enduro, maar het lukt me nog altijd niet elk Frans zinnetje vlekkeloos te vertalen, meer het grote lijnenwerk dus..........).
Nadeel is weer dat de tests daar verreden worden op Franse ondergronden (lees: harde ondergronden), hetgeen inhoudt dat veel dikke viertakten (behalve Sherco, want Frans) dikwijls de grond in worden geboord :(

Geplaatst: wo nov 02, 2005 18:27
door Noppy

Geplaatst: do nov 03, 2005 07:16
door Sjokske
Noppy schreef:Niet écht duur...
Maar ondertussen wel overjarig (en dus toch nog geld zat.........)