Pagina 1 van 2

Steenwijk 4 september

Geplaatst: vr aug 12, 2005 13:48
door exc 380
Wie is er wel eens in Steenwijk geweest bij de offroad rit.
Is dit een mooie rit ik ben er nog nooit geweest .

Mark

Re: Steenwijk 4 september

Geplaatst: vr aug 12, 2005 14:28
door Joop
Steenwijk is een leuke offroad rit vooral als je van crossen houdt. De route is geheel op tankbanen zonder enige verharde weg, dus een rondje van 25 km is gewoon 25 km crossen. :D :D

Re: Steenwijk 4 september

Geplaatst: vr aug 12, 2005 15:56
door speedphreax
Van de week kreeg ik de brief al binnen (hoezo ouderwetsch communicatie medium?)

Prima ritje dus ik zal er ook deze keer weer bij zijn.

Geplaatst: vr aug 12, 2005 16:41
door Jarno
absoluut, :D altijd een leuk ritje

Geplaatst: vr aug 12, 2005 22:38
door mech
Fijn ritje als opwarmer voor de andere ritjes... :D

Geplaatst: vr aug 19, 2005 08:31
door daan LC8
mech schreef:Fijn ritje als opwarmer voor de andere ritjes... :D

Dat kun je wel zeggen, alleen maar mul zand :lol:

Ik vind het hartstikke leuk, je moet voor deze rit een beetje
"te dom zijn om bang te zijn :wink:

Gewoon het gas er op :o

Wij komen ook met een groepje uit Rdam eo.

Daan

Geplaatst: vr aug 19, 2005 10:35
door erwindob
Ik ben d'r ook altijd bij. Goeie conditietraining :-)

Geplaatst: vr aug 19, 2005 20:05
door daan LC8
erwindob schreef:Ik ben d'r ook altijd bij. Goeie conditietraining :-)
Hee Erwin, misschien zie ik je daar wel, met wat voor brommer kom jij?
dan weet ik waar ik op moet letten :wink:

Mijn EXC is voor oranje plastic, achter zwart :o

Daan

Geplaatst: vr aug 19, 2005 23:02
door erwindob
Ik kom blauw / geel, anders heb ik die conditie van te voren al hard nodig. :D
Met een blauwe Volvo 940 station en aanhanger, waarschijnlijk met ook nog 1 of 2 EXC 450's

Geplaatst: zo aug 28, 2005 17:35
door willem
:wink:
Ik hoop ook te kunnen gaan maar vraagje moet je je van tevoren inschrijven??

bvd
Willem.

Geplaatst: zo aug 28, 2005 20:31
door henk-v
nee gewoon ter plaatse maar zorg dat je op tijd ben want de tijd is beperkt

Geplaatst: zo aug 28, 2005 21:18
door speedphreax
Ik ben er al behoorlijk naar aan het toe aan het leven. Ik heb wel weer eens zin in een ritje. Van de week nog even een nieuwe kettingset en een nieuwe voorband erop en ik ben er klaar voor. :D

Geplaatst: zo aug 28, 2005 23:41
door willem
8)
Ok bedankt ik zou echt balen als het niet gaat lukken .
het licht eraan of ik de licentie op tijd binnen krijg.

anders de volgende rit.

Geplaatst: di aug 30, 2005 21:44
door erwindob
willem schreef:8)
Ok bedankt ik zou echt balen als het niet gaat lukken .
het licht eraan of ik de licentie op tijd binnen krijg.

anders de volgende rit.
Als je em niet binnenhebt kan het ook zijn dat ie daar voor je in een bakje staat of in ieder geval je naam op een lijst.

Geplaatst: zo sep 04, 2005 18:14
door Houten Klaas
Ik hem mijn voordoop gehad, 2 rondjes toen was bij mij het licht wel uit.

Mijn armen,wauw. Ik had het voor geen goud willen missen.

Het smaakt naar meer.

Leuke anekdote, het tweede rondje bij paaltje 18 of 19, stukje afsnijden. Hadden we beter niet kunnen doen, we kwamen weer op het parcour bij paaltje 10 :( .Ik ben niet weer van het parcour afgeweken. 8)

Geplaatst: zo sep 04, 2005 19:46
door daan LC8
Houten Klaas schreef:Ik hem mijn voordoop gehad, 2 rondjes toen was bij mij het licht wel uit.

Mijn armen,wauw. Ik had het voor geen goud willen missen.

Het smaakt naar meer.

Leuke anekdote, het tweede rondje bij paaltje 18 of 19, stukje afsnijden. Hadden we beter niet kunnen doen, we kwamen weer op het parcour bij paaltje 10 :( .Ik ben niet weer van het parcour afgeweken. 8)
Hee Houten klaas, was jij er ook, ik heb 3 rondjes gereden.
2 keer op m'n plaat gegaan.

Het was de lange rit waard, fijne dag gehad.

Daan

Geplaatst: zo sep 04, 2005 20:23
door speedphreax
Ai ai.... wat was het zwaar... Ik had al na 5 minuten armpomp terwijl ik daar normaal haast geen last van heb. Vervolgens ben ik geforceerd gaan doorijden dus ik heb er eigenlijk de hele tijd last van gehad. Niet echt lekker kunnen rijden dus maar voor de rest wel naar mijn zin gehad.

Op naar Havelte, de 25e. Ik hoorde al van een aantal mensen dat dat nog zwaarder gaat zijn. Mede ook doordat de dag ervoor er een enduro wordt gereden.

Geplaatst: zo sep 04, 2005 21:23
door adje
Ik ben rond 11.10 uur voor de eerste ronde gestart en daarna de tweede ronde meteen erachteraan zonder te tanken.

Toen even wat gegeten en gedronken en benzine getankt.

Om +- 12.20 uur het derde rondje begonnen en ook het vierde er weer gelijk achteraan gereden zodat ik zo rond 13.00 uur klaar was.
Daarna meteen de natte kleren uit en de motor ingeladen.
Bleek naderhand dat je tot 14.30 uur nog mocht rijden maar daar had ik geen rekening mee gehouden. ( op het inschrijf formulier stond dat je maar tot 13.00 uur mocht starten :evil: )
Had ik dat geweten dan had ik wat meer benzine meegenomen en zeker nog wel een vijfde rondje gereden.
Het was volgens mij niet zo zwaar als 3 jaar geleden toen ik er ook ben geweest.
Toch fijn gereden en niet gevallen dus mijn dag was zeker geslaagd.
Ook ben ik nog enkele noppenforumers tegengekomen en we hebben nog even staan ouwehoeren.

Op naar de volgende rit op 28-09-2005 in Wegimont ( Belgie ) en 4 dagen later 3 dagen rijden in Polen.

Geplaatst: zo sep 04, 2005 22:30
door erwindob
Ik heb ook weer lekker gereden.

Het 1e rondje is echt crimineel, wat een slappe armen. Daarna is dat over (na 1e rondje even pauze gehouden en m'n schakelpook weer op de juiste hoogte gezet.

Uiteindelijk 4 rondjes gedaan. Ik zal er morgen nog wel aan herinnerd worden door diverse spieren in m'n lijf. :D

Doen jullie iets van een warming up om het 1e rondje niet zo'n last te hebben?

Geplaatst: zo sep 04, 2005 23:09
door Noppy
speedphreax schreef:Ai ai.... wat was het zwaar... Ik had al na 5 minuten armpomp terwijl ik daar normaal haast geen last van heb. Vervolgens ben ik geforceerd gaan doorijden dus ik heb er eigenlijk de hele tijd last van gehad. Niet echt lekker kunnen rijden dus maar voor de rest wel naar mijn zin gehad.

Op naar Havelte, de 25e. Ik hoorde al van een aantal mensen dat dat nog zwaarder gaat zijn. Mede ook doordat de dag ervoor er een enduro wordt gereden.
Leuk te horen dat jullie het leuk gehad hebben!

Hoe beviel de Teraflex II? Had je een beetje grip met al dat zand?

Noppy

P.S. Dit was een bandje uit een vorige zending...

Geplaatst: zo sep 04, 2005 23:24
door speedphreax
Noppy schreef:Hoe beviel de Teraflex II? Had je een beetje grip met al dat zand?
Eerlijkgezegd vind ik hem in dat losse zand niet speciaal. Maar last heb ik er ook niet van gehad. Ik had meer schik van mijn nieuwe enduro comp IV aan de voorkant. De Teraflex loopt trouwens behoorlijk tegen mijn uitlaat te schompen. Daar heb ik dan weer minder schik van. Ach ja... kleinigheidje

Geplaatst: ma sep 05, 2005 06:30
door Noppy
Moet ff inslijten :lol:

Ik rij aan de voorzijde ook Competition IV en moet zeggen dat dát een heerlijk bandje is, met veel grip, zowel on- als off-road.

Noppy

Geplaatst: ma sep 05, 2005 06:41
door Houten Klaas
Idd het eerste rondje alleen rechts armpomp aan het eind van het tweede rondje allebei.Niemand doet het maar het was veel beter als je eerst een warming up doet.En je krijgt waarschijnlijk minder snel last van armpomp.

Ik heb vrijdagavond mijn onderarmen nog zwaar zitten trainen,was ook niet zo slim.

Geplaatst: ma sep 05, 2005 07:45
door Sjokske
adje schreef:..............en niet gevallen dus mijn dag was zeker geslaagd.
Geel/blauw zwaargewicht weer verruild voor rood lichtgewicht zeker :?:

Geplaatst: ma sep 05, 2005 10:08
door speedphreax
Houten Klaas schreef:Idd het eerste rondje alleen rechts armpomp aan het eind van het tweede rondje allebei.Niemand doet het maar het was veel beter als je eerst een warming up doet.En je krijgt waarschijnlijk minder snel last van armpomp.

Ik heb vrijdagavond mijn onderarmen nog zwaar zitten trainen,was ook niet zo slim.
Ik vraag me af hoe je hier goed zou hebben kunnen opwarmen. Langzamer rijden kost alleen maar meer energie. Met wat hardere ondergrond of af en toe een stukje asfalt kun je jezelf een beetje sparen maar met bijna 100% mul zand moet je gewoon gas blijven geven.