Pagina 1 van 1
shoppen in de USA
Geplaatst: do mei 19, 2005 23:18
door TTT
Aangezien ik toch in Californie was ben ik maar eens wezen shoppen bij Chaparral.
Deze zaak ik zooooo groot...
motors...
Kleding
Baaaandjes (en zo dus een rek of
Stuurtjes, alle soorten en maten
Ik schat zo in dat de hele Eddy Lemmens winkel bij Chaparal in de bandenafdeling past.
Wat hebben we daar gekocht...
Extreme cross broek en shirt: samen $55 (opruiming)
Fox over de laars broek en shirt : samesn $110,-
Fox handschoenen
Troy Lee Design helm (fiber/carbon, mooi ding) $330,-
Grote tas: $45
Sjorbanden: $6,-
1$ is euro 0.78 dus da's niet duur.
Verder had ik nog besteld: Hoog zadel (enduro engineering), licht vliegwiel (Trailtech) en Cycra hadkappen.
Ik ben benieuwd hoe dat vliegwieltje uitpakt, het zit er net in.
Geplaatst: vr mei 20, 2005 08:35
door JBassie
Dat ze dit nou niet in Arnhem hebben, ik snap het niet hoor
Wel super vet zeg, de Makro onder de crosszaken

Geplaatst: vr mei 20, 2005 09:12
door STTEVE
Blij dat ze dit niet in nederland hebben, dat is dodelijk voor mijn bankrekening
Geplaatst: vr mei 20, 2005 10:06
door Rudy
Ik zou er graag eens 5 minuten willen shoppen voor niets

Geplaatst: vr mei 20, 2005 10:46
door huskie
Oke rudy, en als dat dan zou kunnen

wat zou er dan in je karretje terecht komen???
TTT je was dus een beetje in heaven

Maar een lichtvliegwiel voor je 525? neem ik aan. Je vindt die 525 een beetje lui

Geplaatst: vr mei 20, 2005 10:56
door TTT
huskie schreef:Oke rudy, en als dat dan zou kunnen

wat zou er dan in je karretje terecht komen???
TTT je was dus een beetje in heaven

Maar een lichtvliegwiel voor je 525? neem ik aan. Je vindt die 525 een beetje lui

heaven.. ja

2.5 uur rondgeneusd maar het had ook een dag mogen zijn van mij.
en dat vliegwieltje is i.d.d. voor de 525. Ik hoop dat het voorwiel dan net even makkelijker lift over een gat of boomstammetje.
Vliegwiel vervangen kost ongeveer 15 minuten dus het is ook geen probleem om afhankelijk van de rit een ander vliegwiel te monteren
Geplaatst: vr mei 20, 2005 12:36
door Sjokske
Shit, nog een jaar of twee wachten
Zo te zien bijna net zoveel motoren in de aanbieding als bij van de Vegt

Wel iets meer onderdelen zo te zien

Geplaatst: vr mei 20, 2005 14:10
door JBassie
als ik daar gratis mocht shoppen dan zou ik het volgende grijpen
speciale bloem schijven
appart stuurtje
gehele nieuwe uitlaat
mooie helm bril combinatie
nee hou maar op wil toch te veel......
ik zie me daar al rennen zeg

Geplaatst: vr mei 20, 2005 14:24
door Gery400
om nog maar te zwijgen over de nieuwprijs van de motoren in de States
4500 $ voor een 125 SX
6500 $ voor een CRF-X
en de benzine is er ook bijna gratis....
Gery
Geplaatst: vr mei 20, 2005 16:05
door Joop
TTT schreef:en dat vliegwieltje is i.d.d. voor de 525. Ik hoop dat het voorwiel dan net even makkelijker lift over een gat of boomstammetje.
Maar TTT, elke 525 lift toch heel gemakkelijk het voorwiel over een gat of een boomstammetje

, mijn EXC 450 heeft er tenminste geen enkel probleem mee

Geplaatst: vr mei 20, 2005 16:08
door Noppy
Met een Rekluse misschien minder makkelijk?
Geplaatst: vr mei 20, 2005 20:13
door Jan :)
Noppy schreef:Met een Rekluse misschien minder makkelijk?
Mijn 525 gaat prima over boomstronkjes (Vooral langs de A12....). Ook met een Rekluse.
in mijn carb zit het membraam voor de acceleratie pomp van een honda...
Het orginele membraam van KTM spuit ongeveer 3 seconden in en dat van een Honda CRF 450 (vanaf 2004) maar 1 sec
Hiermee reageerd mijn motor net iets feller op het gas.
Geplaatst: ma mei 23, 2005 09:32
door TTT
Vele wegen leiden naar Rome.
Laatst op een 525 met Akrapovic uitlaat, Vortex ontsteking en Powernow gereden. Beresterk dat ding.
net even makkelijker lift
Ja, ik kom er uiteraard wel overheen.
Maar soms ben ik te laat met het gas geven, misschien moet er staan... net even sneller lift.
Ik heb zaterdag met dat vliegwieltje in Bilstain gereden en het bevalt zeer goed. De motor reageert veeeeel directer op het gas.
Rekluse heb ik ingesteld met de slappe veer en 1 ring.
Bleek goed te werken voor de klimmetjes in de afdalingen.
Hoge zadel blijkt ook een goed ding.
Wat kan je nog veel verbeteren aan zo'n "ready to race" KTM
