Welk merk motor zou jij NOOIT meer aanschaffen omdat het één grote bak ellende was??
Hij liet je altijd in de steek op de cruciale momenten.
Hij was het 'rib uit je lijf' bij uitstek.
...welk model?
...hoe groot was het rib?
...hoe lang duurde de ellende voordat je het zat was?
Met veel genoegen hoor ik van de ellende die je hebt meegemaakt
Nooit, never nooit weer...
Moderator: ghulst
Erik V schreef:SUZUKI DRZ 400
Rekluse Z-Start "don't get left behind"
www.adfransenmxparts.nl ( Rekluse import - verkoop en service )
http://www.rekluse.com/
www.adfransenmxparts.nl ( Rekluse import - verkoop en service )
http://www.rekluse.com/
-
- Berichten: 2183
- Lid geworden op: do jun 06, 2002 16:54
- Locatie: In de buurt van Arnhem
- Contacteer:
nooit never meer een te oude motor, verder viel het allemaal nog wel mee
http://www.rw-racing.nl
KTM EXC300
KTM EXC300
ik moet ook geen te oude motor meer hebben en een yamaha TT 350 ook niet meer ( het kan zijn dat het goede motor zijn maar ik vond dat hij wat tegen viel ) de verhouden tussen het gewicht en het vermogen was te groot
St-service onderhoud revisie motorblokken-veering
Maar dan heb je het niet over de kwaliteit, maar gewoon het karakter. (ik denk dat je hem voor het verkeerde wou gebruiken )stimpie schreef:ik moet ook geen te oude motor meer hebben en een yamaha TT 350 ook niet meer ( het kan zijn dat het goede motor zijn maar ik vond dat hij wat tegen viel ) de verhouden tussen het gewicht en het vermogen was te groot
van kwaliteit was hij wel vrij goed ,maar kdenk ook dat ik hem vor het verkeerde gebruikt hadJBassie schreef:Maar dan heb je het niet over de kwaliteit, maar gewoon het karakter. (ik denk dat je hem voor het verkeerde wou gebruiken )stimpie schreef:ik moet ook geen te oude motor meer hebben en een yamaha TT 350 ook niet meer ( het kan zijn dat het goede motor zijn maar ik vond dat hij wat tegen viel ) de verhouden tussen het gewicht en het vermogen was te groot
St-service onderhoud revisie motorblokken-veering
ik denk niet dat ik hierna weer een Husaberg koop , ondanks het een fijne fiets is om op te rijden , en zn zware plof gewoon ver boven alle andere 4 takten uitspringt (zeker met een open FP uitlaat set dat de grond doet schudden ) ik hou m er zeker bij als 2e fiets...
rede dat ik geen Husaberg meer zal kopen is nog niet eens zozeer het gedonder dat ik heb gehad met de versnellingsbak en nu weer de zuiger (wedstrijd motoren vergen nu eenmaal meer onderhoudt ), maar het weken lang wachten op bestelde onderdelen , en dan ook nog eens de verkeerde spullen opsturen of spullen vergeten mee te sturen ..
rede dat ik geen Husaberg meer zal kopen is nog niet eens zozeer het gedonder dat ik heb gehad met de versnellingsbak en nu weer de zuiger (wedstrijd motoren vergen nu eenmaal meer onderhoudt ), maar het weken lang wachten op bestelde onderdelen , en dan ook nog eens de verkeerde spullen opsturen of spullen vergeten mee te sturen ..
4 strokes only !!
Husqvarna dus niet.
Schitterende motoren , zouden ideaal voor Off Road/Enduros zijn.
Maar dealer/importeur ?!?!
Husaberg hoor je ook niet veel goeds van alhoewel deze ook weer ontzettend mooi en praktisch schijnen te zijn (deze is dus budget afhankelijk).
GasGas waar haal ik de onderdelen en blijft het een blijvertje?
Voor de rest scheer ik alles zo'n beetje over 1 kam, maw niet echt een uitgeproken voorkeur.
Schitterende motoren , zouden ideaal voor Off Road/Enduros zijn.
Maar dealer/importeur ?!?!
Husaberg hoor je ook niet veel goeds van alhoewel deze ook weer ontzettend mooi en praktisch schijnen te zijn (deze is dus budget afhankelijk).
GasGas waar haal ik de onderdelen en blijft het een blijvertje?
Voor de rest scheer ik alles zo'n beetje over 1 kam, maw niet echt een uitgeproken voorkeur.
Wegen? Waar wij gaan zijn geen wegen!
EXC450-R / KLX250
EXC450-R / KLX250
Durf geen stem uit te brengen, of beter, ben niet goed genoeg geplaatst hiervoor;
Eérste Husky; te 510 bj 1990: 3 jaar lang mee gereden en alle jaren om 1000 euri revisie van het motorblok (distributieketting af, klepsteel gebroken,lager vastgelopen) deze had nog geen oliepomp en spatsmering is niet 100% bedrijfszeker. DEALER WEL OKE (Joramo) helpt steeds eventjes zoeken naar "recup" stukken.
Daarna Te610 (sinds 2 jaar) absoluut nog geen problemen gehad, Pico Bello fietsje voormij (1.93m x 120kg= juist genoeg power om wheelie te trekken en ruim voldoende om me overal door te sleuren).
De rest van de merken kan ik niet beoordelen al moet ik zeggen dat een Gas Gas 300 mij ontzettend nieuwsgierig maakt
Grtz Dewiene
Eérste Husky; te 510 bj 1990: 3 jaar lang mee gereden en alle jaren om 1000 euri revisie van het motorblok (distributieketting af, klepsteel gebroken,lager vastgelopen) deze had nog geen oliepomp en spatsmering is niet 100% bedrijfszeker. DEALER WEL OKE (Joramo) helpt steeds eventjes zoeken naar "recup" stukken.
Daarna Te610 (sinds 2 jaar) absoluut nog geen problemen gehad, Pico Bello fietsje voormij (1.93m x 120kg= juist genoeg power om wheelie te trekken en ruim voldoende om me overal door te sleuren).
De rest van de merken kan ik niet beoordelen al moet ik zeggen dat een Gas Gas 300 mij ontzettend nieuwsgierig maakt
Grtz Dewiene
Husky Rules
Nou voor mij dus geen Husky meer Ik heb er op de kop af een jaar mee gereden en in dat jaar heeft ie me meer dan de aanschafprijs gekost aan onkosten. Hij heeft een maand of 3-4 goed gelopen en toen begon de ellende eerste keer denk je, ach ken gebeuren toch? hoort erbij... dus gemaakt en 15 uur daarna weer kapot.... totaal iets anders kapot gelopen. nou ja, toe maar tis tenslotte geen nieuwe.... weer een uurtje of 15 daarna, wéér kapot en nog een keer .... Uiteindelijk is zo'n beetje het hele blok vervangen op de versnellingsbak na.
Voor mij nooit geen yamaha DT125 meer. Ding was echt niet vooruit te branden en ik kocht hem omdat ik op Lesbos op een Yamaha DT175 zo heerlijk rond gereden had, in korte broek en vriendinnetje achterop.
Oke, ding was uit 1975 of zoiets en alles was versleten, van de zuiger tot cilinder en waarschijnlijk was die carubarateur ook in geen 100 jaar schoon gemaakt laat staan dat die een beetje goed stond maar ik moet iets invullen dus, hierbij: Yamaha.
Heerlijk die polls.
Oke, ding was uit 1975 of zoiets en alles was versleten, van de zuiger tot cilinder en waarschijnlijk was die carubarateur ook in geen 100 jaar schoon gemaakt laat staan dat die een beetje goed stond maar ik moet iets invullen dus, hierbij: Yamaha.
Heerlijk die polls.
Huskie op een Ktm!
Kan het gekker?
Kan het gekker?
ja hoor, doe er nog maar een schepje bovenopNoppy schreef:Het Suzuki Promotie Team kan je vinden op een andere website:
www.drz400.nl
Grx,
Noppy
Ik kan geen motor in diskrediet brengen, want mijn ''motorcariere'' is pas een seizoen jong. De ktm 525 was een geweldenaar zover ik het kan beoordelen en mijn huidige Honda kan er ook wat van
-
- Berichten: 1655
- Lid geworden op: vr okt 29, 2004 22:59
- Locatie: Veluwse bossen
Er is ook een forum met 2 leden de siteadmin en je raadt het al.Noppy schreef:Het Suzuki Promotie Team kan je vinden op een andere website:
www.drz400.nl
Grx,
Noppy
We hebben nu al onenigheid; hij wil het in Limburg en ik op de crossbaan in Utrecht.
Ik ben vegetarisch en wil dus geen BBQ en hij wil een gegrilled speenvarken.
Ik weet 't niet meer, geef 't op
OK, genoeg off-topic geleuter, nu terug naar de enquete.
Mensen die nu nog de enquete invullen, voorzien van on-topic commentaar tracteer ik hoogstpersoonlijk op een koud biertje op het noppenforumtreffen!
Proost,
Noppy
Ik ben vegetarisch en wil dus geen BBQ en hij wil een gegrilled speenvarken.
Ik weet 't niet meer, geef 't op
OK, genoeg off-topic geleuter, nu terug naar de enquete.
Mensen die nu nog de enquete invullen, voorzien van on-topic commentaar tracteer ik hoogstpersoonlijk op een koud biertje op het noppenforumtreffen!
Proost,
Noppy
Ik ben begonnen met een KTM gs300 uit '91 dit ding heb ik zo'n 3 jaar gehad een keer een big-end moeten vervangen. Verder nooit trammeland gehad. Daarna een exc 300 uit '98 gekocht deze motor rijd ik nog steeds en echt met erg veel plezier af en toe een zuigertje, eens in de twee jaar. Tja en dan het reguliere onderhoud. Dus welke motorfiets je niet moet nemen weet ik niet, maar welke wel ..................ktm exc 300 !!!!!!!!!!! superfiets.
Héérlijk zo'n KTM 2-takt !!!!!