Off road rondom Zwolle, wie?

OTR-ritten, enduro's, crosswedstijden, roadbookritten, reizen, enz.

Moderator: ghulst

Plaats reactie
640LC4

:arrow: :arrow: :arrow: :arrow: :arrow: :arrow: :arrow:

hoi,

Welke off road rijder heeft af en toe zin om ´s avonds of in het weekend even een uurtje of twee de bush bush van Zwolle (lees: Staphorster veld en omstreken.....) onveilig te maken? :roll:

Lees het hier graag, of e-mail: suzukiGSXR1000@planet.nl

Als het morgenavond (maandag) niet stortregent rij ik omstreeks half zeven ook nog even.

Grt.

Elzo

:idea: :idea: :idea: :idea: :idea: :idea: :idea:
640LC4

640LC4 schreef::arrow: :arrow: :arrow: :arrow: :arrow: :arrow: :arrow:

hoi,

Welke off road rijder heeft af en toe zin om ´s avonds of in het weekend even een uurtje of twee de bush bush van Zwolle (lees: Staphorster veld en omstreken.....) onveilig te maken? :roll:

Lees het hier graag, of e-mail: suzukiGSXR1000@planet.nl

Als het morgenavond (maandag) niet stortregent rij ik omstreeks half zeven ook nog even.

Grt.

Elzo

:idea: :idea: :idea: :idea: :idea: :idea: :idea:
komt er niemand uit de buurt van zwolle? of heeft gewoon niemand zin (wat ik mij niet kan voorstellen)? of wordt dit forum simpelweg niet door echte enduristen of off the roadrijders bezocht? :( :( had toch gehoopt op ten minste een paar reacties......... :(
Houten Klaas

Elzo morgenvroeg om een of 10 vertrek ik vanuit mijn woonplaats en rond 13:00 terug, wanneer je zin hebt moet je het even laten weten.
640LC4

Houten Klaas schreef:Elzo morgenvroeg om een of 10 vertrek ik vanuit mijn woonplaats en rond 13:00 terug, wanneer je zin hebt moet je het even laten weten.
hey Klaas
lees het te laat...was anders graag meegegaan,,proberen het later gewoon opnieuw
ik ga zo nog even stukje rijden,,,eerst gixxer dan KTM....
Jarno

hoi 640lc4

heb je een mailtje gestuurd, weet niet of heb je hem hebt ontvangen maar wil binnenkort wel even met jouw de bossen in de buurt onveilig maken. :lol:

Groeten Jarno
Alp

Jarno schreef:hoi 640lc4

heb je een mailtje gestuurd, weet niet of heb je hem hebt ontvangen maar wil binnenkort wel even met jouw de bossen in de buurt onveilig maken. :lol:

Groeten Jarno
Wees verstandig hou je aan de regels.
640LC4

Alp schreef:
Jarno schreef:hoi 640lc4

Groeten Jarno
Wees verstandig hou je aan de regels.
Vanzelfsprekend.

Er zijn ook bossen met openbare wegen............daar kan niemand wat van zeggen met een straattoegelaten motor....................
Plaats reactie