Alta Vendia
Geplaatst: zo apr 10, 2005 22:30
Jan, Speed en ik zei de gek hebben afgelopen middag een heel leuk rondje gereden ten westen van Veenendaal.
's Ochtends kwam Jan mij oppikken met de aanhanger. Nog gezellig een stukje van de wereldkampioenschappen Enduro op DVD bekeken.
Bij Speed in Veenendaal een bakkie gedaan en omgekleed.
Een beetje modder, veel hillclimbing, kleffe greppels en dus regelmatig vastzitten.
We hadden een goede teamspirit te pakken, daar waar nodig hielpen we elkaar. En boomstammen, heel veel boomstammen. Eén keer was er geen uitweg; ik pakte er twee tegelijkertijd met afstand er tussen en ik kan je vertellen dat dat best een risico is met zo'n 'zware' Suzuki.
Speedphreak doet zijn naam eer aan. Jan en ik hebben geprobeerd hem zo lang als mogelijk op te houden;-) Zie ons gemiddelde.
Jan heeft geen kettingzaag nodig om hout te hakken; hij heeft zijn KTM EXC 525 toch?
Bijna ging Jan met de trap de A12 over en wij me de lift. Jan is een echte klimgeit met zijn Autoklutsj.
Af en toe wat wandelaars gezien, die gastvrij de politie alvast voor ons belden. Conclusie: het had harder moeten regenen, aan het einde van de rit hadden we een lekker zonnetje
Ik dacht al dat de Suz stuk aan het gaan was. Tikkend voorwiellager of zo? Bij het afspuiten de ketting en het voortandwiel ff losgehaald. Bleek dat ik een voorraadje kippengaas onderweg opgepikt had, die keurig achter mijn tandwiel gedraaid zat. helaas geen kip gezien.
De nieuwe Garmin Quest GPS lijkt het aanmerkelijk beter te doen dan mijn 60CS; slechts één track, zonder onderbrekingen. Nu is het bladerdek nog niet echt aanwezig, maar toch geen onaardig resultaat! Op advies van TTT een externe antenne op mijn achterspatbord geplakt; deze heeft beter zicht naar de hemel.
Het was heerlijk!!! Bedankt jongens.
Noppy
's Ochtends kwam Jan mij oppikken met de aanhanger. Nog gezellig een stukje van de wereldkampioenschappen Enduro op DVD bekeken.
Bij Speed in Veenendaal een bakkie gedaan en omgekleed.
Een beetje modder, veel hillclimbing, kleffe greppels en dus regelmatig vastzitten.
We hadden een goede teamspirit te pakken, daar waar nodig hielpen we elkaar. En boomstammen, heel veel boomstammen. Eén keer was er geen uitweg; ik pakte er twee tegelijkertijd met afstand er tussen en ik kan je vertellen dat dat best een risico is met zo'n 'zware' Suzuki.
Speedphreak doet zijn naam eer aan. Jan en ik hebben geprobeerd hem zo lang als mogelijk op te houden;-) Zie ons gemiddelde.
Jan heeft geen kettingzaag nodig om hout te hakken; hij heeft zijn KTM EXC 525 toch?
Bijna ging Jan met de trap de A12 over en wij me de lift. Jan is een echte klimgeit met zijn Autoklutsj.
Af en toe wat wandelaars gezien, die gastvrij de politie alvast voor ons belden. Conclusie: het had harder moeten regenen, aan het einde van de rit hadden we een lekker zonnetje
Ik dacht al dat de Suz stuk aan het gaan was. Tikkend voorwiellager of zo? Bij het afspuiten de ketting en het voortandwiel ff losgehaald. Bleek dat ik een voorraadje kippengaas onderweg opgepikt had, die keurig achter mijn tandwiel gedraaid zat. helaas geen kip gezien.
De nieuwe Garmin Quest GPS lijkt het aanmerkelijk beter te doen dan mijn 60CS; slechts één track, zonder onderbrekingen. Nu is het bladerdek nog niet echt aanwezig, maar toch geen onaardig resultaat! Op advies van TTT een externe antenne op mijn achterspatbord geplakt; deze heeft beter zicht naar de hemel.
Het was heerlijk!!! Bedankt jongens.
Noppy