Waar gaat de meeting 2005 door ?
Moderator: ghulst
Omdat we maar niet tot een concreet voorstel kunnen komen voor de meeting dit jaar, heb ik de (weinige) voorstellen eens opgesomd. Voor de Belgische mogelijkheden heb ik wat data nagekeken : Bilstain (trial + endurodomein) is niet mogelijk op 28+29 mei, 19+26 juni, 30+31 juli, 1+18 sept., 16 okt..., Neeroeteren (GP-circuit, kruip-door-sluip-door-circuitje van ongeveer 3 km en trial-nonstops) organizeert een zijspan-GP en is waarschijnlijk gesloten van +/- 17 juni tot 17 juli en in Riemst (kijk meeting 2004) kan het pas vanaf het 2de deel van juni. In Nederland weet ik dus niet als het Eurocircuit een mogelijkheid is (bling bling zoals iemand opmerkte) en dan is er nog het voorstel van Noppy (bij Gerard Rond) en Arnhem (crossbaan + trial ?). Zelf vind ik Neeroeteren wel interessant omdat iedereen daar aan bod komt, er een groot cafetaria voorzien is en dan zijn we weer eens ergens anders geweest. Hier in Riemst heb ik vorig jaar gemerkt dat een crosser er niet echt aan te pas komt, maar het kan dus wel mits enkele afspraken. Voor meer uitleg bij de Nederlandse mogelijkheden zullen Noppy en Huskie wel zorgen.
Laatst gewijzigd door Erik V op di apr 12, 2005 21:41, 1 keer totaal gewijzigd.
Ik heb ook voor Neeroeteren gestemd , zoals huskie zegt wil ik dat ook eens proberen. Ik ben er ook nog nooit geweest.
Dat bij Gerard Rond lijkt mij maar wat "softie".
Dat bij Gerard Rond lijkt mij maar wat "softie".
Rekluse Z-Start "don't get left behind"
www.adfransenmxparts.nl ( Rekluse import - verkoop en service )

http://www.rekluse.com/
www.adfransenmxparts.nl ( Rekluse import - verkoop en service )

http://www.rekluse.com/
Ik hou van onbekende gebieden verkennen, dus stem ik ook voor Neeroeteren
Neeroeteren heeft mijn stem.
Her en der positieve verhalen gehoord.
Ik heb begrepen dat het een harde baan is (nog geen ervaring mee
)en dat er een bos is waar je met een enduro kan rijden.
Her en der positieve verhalen gehoord.
Ik heb begrepen dat het een harde baan is (nog geen ervaring mee

Op de fiets denk ik, want je bent toch motor loos....???stimpie schreef:neeroeteren heeft ook mijn stem
liker dicht bij dus kan ik ook komen rijden

-
- Contacteer:
Ik vind riemst vorigjaar ook erg geslaagd..., maar neeroet lijkt me ook perfect 

http://www.rw-racing.nl
KTM EXC300
KTM EXC300
-
Het is wel een klere eind weg maar ik ga ervoor. Neeroeteren lijkt mij ok.
Maar nu,wanneer?
TuTu, kunnen we wel gaan slapen bij Maurice.
Maar nu,wanneer?
TuTu, kunnen we wel gaan slapen bij Maurice.
Nu lees ik op de site van Neeroeteren dat de openingstijden wat tegenvallen, zeker op zondag.
Ofwel moeten we eerst aan die BBQ beginnen voordat we gaan rijden
www.mc-maasland-neeroeteren.be

Of even informeren of we niet langer mogen blijven ?Erik V schreef:Nu lees ik op de site van Neeroeteren dat de openingstijden wat tegenvallen, zeker op zondag.Ofwel moeten we eerst aan die BBQ beginnen voordat we gaan rijden
![]()
![]()
Vragen kost niks...
Of het voetbalveld ervoor gebruiken...
Of ...
Jo VdB
Even een mailtje naar de voorzitter van mc maasland gedaan. Hij antwoordt dat het circuit 3 weken voor de GP gesloten is en dat aan de openingsuren niets veranderd kan worden. Dus het kan tot en met het weekend van 18/19 juni. Op zaterdag kan het van 11 tot 17 uur, op zondag van 12 tot 18 uur.
-
Zaterdag 18 juni en om 17:00 de BBQ
Erik,
let ook op voor de transardennaise op 11/12-06...
Jo VdB
let ook op voor de transardennaise op 11/12-06...
Jo VdB
ALs je de BBQ langs de 1000 route doet dan zijn wij er ookErik V schreef:Weekend van 18 en 19 juni dan maar ? Zaterdag of zondag ? En hoe regelen we de BBQ ?

-
Geen slecht plan. Ik ga het liefst op de zaterdag.
18 juni.
18 juni.
Beide data zijn geen probleem.
Naar Neeroeteren kom ik iig! Ook tijdens wegseizoen en ook op krukken mocht ik tot dan nog steeds niet lopen...
wat Echt snel maakt is de behoefde om ergens anders te zijn dan daar waar je net bent