heeft iemand nog tips hoe ik het beste van die dikke sticker vellen op de zijnummerplaten kan plakken?
deze staan namelijk nogal bol en vlgs. mij gaat dat niet lukken.
iemand tips??
stickerset plakken
Moderator: ghulst
-water met afwasmiddel op de te beplakken plastic
-sticker gedeeltelijk ontdoen van de beschermlaag en op ongeveer de juiste plaats plakken
-dmv haardroger de sticker lokaal opwarmen op de holle en/of bolle plaatsen
-sticker gedeeltelijk ontdoen van de beschermlaag en op ongeveer de juiste plaats plakken
-dmv haardroger de sticker lokaal opwarmen op de holle en/of bolle plaatsen
Keep on smiling!
Het afwasmiddel, is dit om de sticker beter te kunnen verplaatsen?? Moet je dit vanonder de sticker duwen? Of gewoon laten drogen?
- mxrider#28
sticker glad strijken en voor de rest laten drogen...
Of deze tip
a) stickerset ietwat vastplakken aan de randen met tape (terwijl de achterkant van de sticker en nog op zit)
b) op voorhand in het midden van de sticker ove de hele breedte een stuk beschermpapier wegsnijden van ongeveer 1 cm.
--> dit kan je dan vastplakken, en vanuit het midden kan je dan van 2 kanten uit de sticker correct plakken
Jo VdB
a) stickerset ietwat vastplakken aan de randen met tape (terwijl de achterkant van de sticker en nog op zit)
b) op voorhand in het midden van de sticker ove de hele breedte een stuk beschermpapier wegsnijden van ongeveer 1 cm.
--> dit kan je dan vastplakken, en vanuit het midden kan je dan van 2 kanten uit de sticker correct plakken
Jo VdB
dan heb je volgens mij wel 4 handen nodigJo VdB schreef:Of deze tip
Jo VdB
je kan het ook het beste met ze 2én doen, zo heb ik het ook gedaanKerstman schreef:dan heb je volgens mij wel 4 handen nodigJo VdB schreef:Of deze tip
Jo VdB
en verder niet teveel poespas erbij gaan halen, gewoon zorgen dat je goed plakt
die stickers plakken als de tering dus als je ff een klein foutje maakt, kan je hem er zo weer aftrekken en daarna opnieuw beginnen
SX125 '04