stickerset plakken

voor algemene onderwerpen die wel iets met motoren te maken hebben, maar die niet in de onderstaande categorieën thuishoren.

Moderator: ghulst

Plaats reactie
mstar

heeft iemand nog tips hoe ik het beste van die dikke sticker vellen op de zijnummerplaten kan plakken?
deze staan namelijk nogal bol en vlgs. mij gaat dat niet lukken.

iemand tips??
Bart M

-water met afwasmiddel op de te beplakken plastic
-sticker gedeeltelijk ontdoen van de beschermlaag en op ongeveer de juiste plaats plakken
-dmv haardroger de sticker lokaal opwarmen op de holle en/of bolle plaatsen
Keep on smiling!
Gast

Het afwasmiddel, is dit om de sticker beter te kunnen verplaatsen?? Moet je dit vanonder de sticker duwen? Of gewoon laten drogen?
mxrider#28

sticker glad strijken en voor de rest laten drogen...
Jo VdB

Of deze tip

a) stickerset ietwat vastplakken aan de randen met tape (terwijl de achterkant van de sticker en nog op zit)
b) op voorhand in het midden van de sticker ove de hele breedte een stuk beschermpapier wegsnijden van ongeveer 1 cm.

--> dit kan je dan vastplakken, en vanuit het midden kan je dan van 2 kanten uit de sticker correct plakken

Jo VdB
JBassie
Contacteer:

Jo VdB schreef:Of deze tip

a) stickerset ietwat vastplakken aan de randen met tape (terwijl de achterkant van de sticker en nog op zit)
b) op voorhand in het midden van de sticker ove de hele breedte een stuk beschermpapier wegsnijden van ongeveer 1 cm.

--> dit kan je dan vastplakken, en vanuit het midden kan je dan van 2 kanten uit de sticker correct plakken

Jo VdB
dan heb je volgens mij wel 4 handen nodig :lol:
KX125
Contacteer:

Kerstman schreef:
Jo VdB schreef:Of deze tip

Jo VdB
dan heb je volgens mij wel 4 handen nodig :lol:
je kan het ook het beste met ze 2én doen, zo heb ik het ook gedaan
en verder niet teveel poespas erbij gaan halen, gewoon zorgen dat je goed plakt

die stickers plakken als de tering dus als je ff een klein foutje maakt, kan je hem er zo weer aftrekken en daarna opnieuw beginnen
SX125 '04
Plaats reactie