Pagina 1 van 2

Doorgewinterde motorrijders...

Geplaatst: vr nov 05, 2004 20:53
door JBassie
:arrow: er blijken op dit forum behoorlijk wat doorgewinterde enduroisten cq offroaders te zitten. Ik vraag mij daarom af of jullie wel eens iets speciaals hebben meegemaakt met zo'n tochtje op een onschuldige zondag ochtend. Of met een motorreis.
Achterna gezeten door een boer met een hooivork of juist iets heel moois of leuks.

Per slot van rekening we zitten hier in het cafe. Dus vertel je hier je mooie, spannende, leuke ervaring. :P

wie geeft het eerste rondje

JB

Geplaatst: vr nov 05, 2004 21:22
door Noppy
Jan Bas,

Wij zijn wel eens bijna gespiest door een boer met een tractor voorzien van een vorkheftruc achtige sjofel.

We reden zo tegen de 100km/u op een zanderige openbare weg. Vol in de ankers vanwege een touw dat over de weg was gespannen.

Eenmaal stilstaand blijken er koeien te moeten oversteken van het ene weiland naar de stal of zo. Onze drie motoren draaien stationair en één koe twijfelt een beetje.

Eén van onze jongens wil die koe wat helpen door een keer te 'melken' aan het gashendel van zijn officiële KTM Dakar Rallye machine met twee open uitlaten. Bleek dat deze koe niet zo gemolken wil worden en die begint wat te bokken en rent weer terug.

De boerin jaagt de koeien toch langs ons en verwijdert de touwen. Van links komt echter de jonge boer (borrelend van testosteron) aangestormd met z'n tractor/heftruck en mist één van de jongens zijn helm, met de sjofel op helmhoogte ingesteld, op zo'n 20 cm na, terwijl hij slippend en draaiend tot stilstand komt.

Als hij hem geraakt had met die sjofel dan had hij een ernstig probleem met me gehad! :schieten:

Moraal van het verhaal? Zorg dat je in Nederland altijd een motor hebt met normale dempers. Open uitlaten beter bewaren voor de crossbaan of de Sahara:lol:

Noppy

Geplaatst: vr nov 05, 2004 21:42
door TH
ik was een keer in een gat aan het rijden waar ze zand deden ofgraven. dat bedrijf had er geen moeite mee dat we daar reden. ik wat met een 250 en nog iemand met een brommer.

komt er op een gegeven moment een rode beatel aan. ik stop netjes om te kijken wat hij te vertellen heeft. ik heb de moter uitgezet en hij stapt uit. hij pakt achter uit de auto een leger schop en komt als een gek op me af. ik blijf verstijft staan en hij begint te schelden dat ik moet gaan. hij zwaait maar steeds met zijn schop en doet net of hij me wil slaan en blijft roepen dat ik moet gaan. maar het starten ging niet zo snel omdat ik die schop in de gaten hield. dus hij slaat op mijn achterspatbord en ik rij weg. het gevolg, een scheur in het spatbord en heel veel schrik. toen ben ik door gereden tot ik bijna midden in het dorp zat en toen heb ik me maar omgedraait en op huis aan gegaan.

ik weet waar deze man woont. die ze ook wel de millieu-freak noemen. op die afstand had hij nooit last kunnen hebben van het geluid. maarja je hebt van die mensen he

Geplaatst: za nov 06, 2004 15:57
door Joop
Noppy schreef:Eenmaal stilstaand blijken er koeien te moeten oversteken van het ene weiland naar de stal of zo. Onze drie motoren draaien stationair en één koe twijfelt een beetje.
Eén van onze jongens wil die koe wat helpen door een keer te 'melken' aan het gashendel van zijn officiële KTM Dakar Rallye machine met twee open uitlaten. Bleek dat deze koe niet zo gemolken wil worden en die begint wat te bokken en rent weer terug.Noppy
Noppy, als je wilt blijven offroad rijden zullen jullie het rijgedrag toch enigszins aan moeten passen. Als er ergens koeien de weg overgedreven worden is het de enige normale en juiste zaak om de motoren even helemaal af te zetten. Koeien kunnen op zo'n moment erg van het motorgeluid schrikken. Het is dus ook helemaal uit den boze om nog even extra gas te geven met open uitlaten. Ik kan me dus ook goed voorstellen dat de boer hier kwaad over is. Zijn reactie is misschien wat overdreven, maar ik vind wel dat hij terecht kwaad op jullie is, dus de volgende keer gewoon de motoren even uitzetten, daar maak je vrienden mee en kun je langer van je hobby blijven genieten :idea:

Geplaatst: za nov 06, 2004 20:10
door Ad Ketelaars
Ergens boven het stadje Remouchamps (Ardennen), een leuk paadje naar beneden genomen, wat na enkele meters overging in "konijnbreedte" 8) .
Erg steil met haakse bochten waar je van de motor afmoest :shock: . Maar ja beneden kom je altijd want je kunt je motor altijd nog laten vallen :cry: Na enige tijd kwamen we inderdaad beneden :D Todat we het hoekje omgingen en voor een metershoog solide hek stonden :( Er zat een poort in die van grote sloten voorzien was :o . Terug kon niet absoluut niet meer en omdat het mobiele telefoontijdperk zijn intrede nog niet had gedaan, konden we ook geen helicopter bellen :fist: Paniek, maar daarna al het boordgereedschap bij elkaar gezocht wat we bij ons hadden en begonnen met de demontage van de poort. Na enige tijd (3 kwartier) :D lag de poort eruit. Van de spanning en het werk gutste het zweet van onze lijven. Uiteraard de poort weer teruggemonteerd.

MORAAL VAN HET VERHAAL..........Rijd nooit in de bergen een tricky pad naar beneden, zonder dat je weet waar het uitkomt.

Geplaatst: za nov 06, 2004 21:14
door huskie
Bij dat soort paden val ik altijd terug op mijn kameraad, die erg van wandelen houdt. Vertrouwt hij het niet, zet hij zijn motor op de standaard, om even naar beneden te lopen om polshoogte te gaan nemen. Ik houd niet zo van lopen(als ex voetballer etc etc) en blijf dus altijd bij de motoren wachten op zijn "oke" teken.
Als ik op kop rij, komt het dus voor dat we rechtsom keer moeten maken omdat het pad eindigt in iemands achtertuin, met hekken etc omheint.
Komt de eigenaar thuis, doet z'n hek open en ziet sporen van crossbanden achter een gesloten hek. Hoe kan dat nou :roll: :lol:

Geplaatst: za nov 06, 2004 21:46
door Redski
Ongeveer 10 jaar geleden dachten wij achterhoekers dat in Belgie nog alles kon. We gingen met de toenmalige Off-Road afdeling naar de Ardennen om een zaterdag en zondag te rijden. 1 clublid was hete weekend ervoor al geweest en bekend om zijn routekennis, had daar een route uitgezet op een stafkaart. Na zaterdags een fantastische dag gereden te hebben gingen we zondag voor een nieuwe route. Hier kwamen we langs een soort wildhekken die de laatste telkens netjes afsloot. Zo tegen de middag stond er aan de andere kant van het hek een boswachter of opziener of boseigenaar? op een DR250 Suzuki met een jachtgeweer in een houder. Hij begon direct te schelden in het Frans en niemand die er iets van begreep. Onder het motto "vent zit niet te zeuren, gisteren kon het ook" wilde de voorrijder het hek openen. Hierop legde de man de loop van het geweer over het stuur op ons gericht. Hij zij nog iets en bleef toen strak staan kijken; MAKE MY DAY. Hierop zijn wij toch iets wit om de neus maar rechtsomkeer gegaan :oops:

Geplaatst: zo nov 07, 2004 08:21
door Ad Ketelaars
Dat kan inderdaad lachwekkende situaties opleveren Huskie:D We waren rond het Gardameer in Italie aan het rijden en een ongebruikt wandelpad werd ruiger en ruiger :? . Totdat er een heftige opstap inzat die we niet konden maken :roll: . Beneden ons was een villa met een prachtige tuin, terras, zwembad, tuinstoelen erbij enz. Het optrekje was voorzien van een groot groen hek met aan de uitgang een open poort met een groot alarmlicht. TTR Jac en ik keken elkaar aan :idea: :idea: We reden over het gazon, over het terras, trailden tussen het koffiezitje en de tuinstoelen door :lol: . De senora de la casa (vrouw des huizes,red) stond in de keuken en liet volgens mij van schrik alles uit de handen vallen :D . We reden doodgemoedereerd de poort uit en vervolgden onze weg.

Over een uurtje ga ik een rondje maken met de Taludrijders. Misschien kan ik straks weer iets toevoegen aan dit item :twisted: .

Geplaatst: ma nov 08, 2004 20:20
door Joop
Bij de zesdaagse in zuid Frankrijk (Brive la Gaillarde) waren we zelf ook routes aan het zoeken en reden we op een soort geitenpaadje tussen de bomen de berg af. Beneden eindigde het bij een klein riviertje met in het midden een soort dam. De weg terug was niet mogelijk of we hadden de motoren één voor één enige honderden meters (hoogte verschil) om hoog moeten beuren) :( . Toen maar verder gereden op die dam waar we allerlei obstakels tegen kwamen. Een hele lastige was een kloof, echter deze bleek te smal te zijn voor onze sturen. Na de zaak goed bestudeerd te hebben bleek de kloof op ±2,50 meter hoogte wat breder. :idea: Op deze hoogte pasten de sturen er precies door van de 6 motoren (en dat bij een temperatuur van 35°C). Maar het gevaarlijkste volgende hier gelijk achter, rijdend op het smalle paadje,meteen achter een bocht, ging het pad plotseling over in een soort betonnen brug van 80-100 cm breed met een lengte van ±10 meter, met aan de rechter kant de rotswand en aan linker kant een afgrond van meer dan 200m (zonder afscherming) :shock: . Je kunt je wel voorstellen dat we allemaal wel erg blij waren dat we hier ongeschonden over waar gekomen. :D :D :D Bij een foutje was het leed niet te overzien geweest. Achteraf bleek dat wij met onze enduro motoren een bergwandel route gereden hadden. :?

Geplaatst: ma nov 08, 2004 20:27
door JBassie
Ben benieuwd wat ik allemaal mee ga maken :D Ik heb er nu al zin, als ik al die avondturen lees. Maar nog effekes wachten.

JB

Geplaatst: ma nov 08, 2004 23:23
door gassen
Achteraf een leuke ervaring.

November 1985, de kampioensrit in Neede staat op het programma.
Goed gemutst er naar toe, de motoren waren donderdags al ok bevonden door de heren technici.
Mijn enigste doel was uitrijden om kampioen te worden , ik stond al meer dan 100 punten los van nr 2, dus eitje d8 ik en velen met mij.
De motor had mij nog nooit in de steek gelaten op een enkele lekke band na dan.
Vrijdag morgen met zijn vijven in de Ford Granada en richting Neede, we waren wat aan de late kant, dus beetje doorijden was gewenst.
Plots bij Arnhem geen geluid meer vanuit het vooronder van de Granada.
Kaput??, :cry: daar sta je dan met je 100 punten voorsprong; weg "droom , hallo nachtmerrie. :twisted:
Vlug naar het dichtsbijzijnde tankstation gelopen om ander vervoer te regelen (via een telefoon cel en kwartjes van een vrachtwagenchauffeur),
schoonvader uit bed gebeld met zijn ford transit, nog een ander gebeld om mijn schoonvader weer naar huis te brengen.
Over.......nog lange niet.

Met de F Transit naar Neede, mijn schoonvader had zoveel vertrouwen in ons dat IK de bus moest besturen, dat deed ik dan ook maar (de eerste 20 km) :roll: .
Vlug omkleden in de bus zodat we meteen naar het parc ferme en de start konden lopen, met die dagen lijkt het of alle lichten op rood staan.
Dus ook weer het laatste licht voor de "Olde molen". Deur open en hollen maar, de motor gegegrepen, naar de start toe, nog 3 minuten over (dwz van de maximaal toegestane overschrijding).
Het ding startte binnen 3 trappen, pfoeii., Gas er op en uitrijden dus :D
Het ging allemaal nog niet zo verkeerd die dag, behalve die ene keer dat ik achter een Oostduitser zat , die een olie stookte waarvan ik behoorlijk niet lekker werd :? . Dus rustig aan en geef die die laten gaan.
Tegen het eind van de dag begon mijn motortje wat te protesteren en ik dacht dus:" OK, dat kan er ook nog wel bij, ff doorrijden tot het eind, nieuw filtertje erin (zal wel nat zijn, bougietje vervangen en klaar",
MOOI NIET DUS :shock:
Ik kon mijn carburateur bewegen en een stuk cilinder bewoog mee :!: :shock: :? . De hele handel afgescheurd , geen wonder dat die het "wat minder" deed dan normaal.
Even overlegd met de achterban en tot de conclusie gekomen dat hier een snelle reparatie op zijn plaats moest zijn, hij deed het toch nog??
Een van mijn vrienden had op de werkplaats nog wel een goedje waarmee je dit soort noodreparaties kunt uitvoeren (al was dit wel heel extreem).
Die reparatie kon dus alleen de volgende dag uitgevoerd worden en de motor moest handwarm zijn. Makkie in de Needse blubber, alleen niemand mocht het zien.
Gewapend met dat spul en een paar grote slangenklemmen heeft mijn "assistent" met dat goedje in de stuiken liggen wachten , dat spul erop en ertussen, slangenklemmen er omheen en aandraaien.
Die tweede dag , als op eieren gereden constant net binnen de maximale tijd weten te klokken, meer zweet van de kopzorgen dan van het werken.
Tot de laatste ronde, ik dacht al die tijd goed gelopen, nu gaat het gas er een keer op (ik kon het niet laten 8) ).
Wonderbaarlijk bleef alles heel, de snelste proef (in mijn klasse) nog gereden en met een wheely de finish over. :D

Dit was voor velen toen de zwaarste enduro die er tot dan geweest was (zwaarder dan de 6 daagse daarvoor) maar voor mij was het een hel :twisted: :twisted: ,op de laatste ronde na dan.
Achteraf waren het twee van de mooiste dagen uit mijn leven.

Leermoment

het maakt niet uit welk merk auto je rijdt als je motor maar heel blijft :wink:

Ben misschien een schlechte schrijver maar een goede dichter
:)

Geplaatst: ma nov 08, 2004 23:42
door JBassie
mooi verhaal
wie overtreft :P

Geplaatst: ma nov 08, 2004 23:54
door Joop
gassen schreef:Achteraf een leuke ervaring.
Dit was voor velen toen de zwaarste enduro die er tot dan geweest was (zwaarder dan de 6 daagse daarvoor) maar voor mij was het een hel :twisted: :twisted: ,op de laatste ronde na dan.
Achteraf waren het twee van de mooiste dagen uit mijn leven. :)
Hé Gassen, dus jij was ook een van de weinige uitrijders in Neede (zoiets van 33 uitrijders op 230 starters). Zelf hoorde ik ook bij de "gelukkigen" die daar 2 volle dagen mocht rijden. Mijn KTM Rotax kwam ook niet geheel ongeschonden uit de strijd op één van de (alle) maislanden waar je tot aan de assen door de modder ging liep mijn ketting er af :x (op de zaterdag) en zat er loeivast tussen, na een een half uur de zaak weer gemonteerd gekregen en de finish gehaald, helaas zat er wel een grote barst in het carter. Ik was helaas geen kampioen, want de NK titel werd bij de zware viertakten behaald door Brord Haaker, voor mij resteerde er alleen de tweede plaats in de eindstand.

Geplaatst: di nov 09, 2004 00:23
door gassen
Joop ,

dat waren nog eens tijden!
Ik was in ieder geval blij dat ik toen geen 4 takt meer reed wat hadden die mannen het moeilijk.

Maar het blijft je hobby. :lol:

Geplaatst: di nov 09, 2004 08:49
door Joop
gassen schreef:Joop ,dat waren nog eens tijden!
Ik was in ieder geval blij dat ik toen geen 4 takt meer reed wat hadden die mannen het moeilijk.Maar het blijft je hobby. :lol:
Ik vond dat rijden met die viertakt KTM wel lekker :D , er was toen nog wel één nadeel aan, hij woog rijklaar 145 kg :cry: . Dan moet je nog niet denken aan het feit dat de enduro motoren omgebouwd waren tot rijdende modderpakhuizen :!: in deze Needse kampioensrit.

Geplaatst: di nov 09, 2004 11:37
door JoeBaR
mijn story speelt zich al zeker 8 jaar geleden af .. zoals iedere zondag reden we een off road rit door het havengebied in Amsterdam , dit keer weken we ietwat af van onze gebruikelijke route ... opzich geen probleem .. nog niet zo heel lang was ik in het bezit van mijn (toen wel heel) dikke KTM gs 600 lc4.. en mijn maatjes reden allemaal honda twee takt , tussen 125 en 250 cc ... we kwamen op den duur bij een illegaal zigeunerkamp , waar een stel Joegoslavische zigeuners bivakeerden ... ook geen probleem tot dusver... we reden er netjes langs maar merkten toch al wel op dat we niet geliefd waren daar in de buurt .. op de terug weg zaten we al te grappen om een keer dwars door het kamp te rijden ( niet te hard natuurlijk , er lopen immers mensen rond) zo gezegd zo gedaan hehehe :twisted: aan de ene kant dr in , de andere kant er weer uit , en ja hoor de schreeuwende en gebarende manne kwamen ons al achterna , waarvan er een aantal gewapend waren met stokken en zelfs een hooivork !! ..
maar jah .. geen probleem , want wij starten ons motor en .... plof.. uit.. euh .. zij starten hun motor en scheurden weg .. Joebar , die nu twijfelde of een 4 takt nu echt wel was wattie wou , bleef achter .. toch wel een tikkeltje zenuwachtig , mede door de aanstormende menigte zigeuners , die vast niet van plan waren om even te helpen aanduwen :roll: ... eerlijk gezegd begon ik toch wel te zweten .. tot ik een ingeving kreeg die mn leven wel eens gered zou hebben ... de typische KTM warmstar knop op de carb .. knopje ingedrukt , even doortrappen met kleplichter ingetrokken , de trap ! en hij liep .. en weg was ik .. als ik zo snel weg reed als toen , maar dan tijdens een wedstrijd , dan had ik een kopstart gehad !! :) .. we hebben nog tijden gereden daar .. maar met een kilometer grote boog om die plek heen ... ik geloof dat dat kampje nu al een aantal jaren weg is .. 1 wijze les geleerd :


gebruik altijd je warmstart knop als je KTM niet warmstart :lol: :lol:

Geplaatst: di nov 09, 2004 20:50
door 't Schilderke
goed verhaal joe bar :lol:

Geplaatst: di nov 09, 2004 22:34
door Erik V
Zo'n 10 jaar geleden gingen we met een handvol enthousiastelingen de pijlenrit in de Voerstreek rijden. Onze voorrijder EM (om maar geen namen te noemen) nam mij en de anderen op sleeptouw in een van de mooiste ritten die er in België op dat moment georganiseerd werden. We reden toen allemaal op vrij zwaar materiaal, kwestie van het tempo hoog te houden en dus vroeg terug binnen te zijn voor het middageten. Maar na dat middageten werden er ook nog een paar pinten gedronken zodat het tempo in de namiddag nog met enkele percentjes omhoog kon. :D Nu is het natuurlijk wel zo dat je ook nog wat pijlen moet kunnen zien in zo'n rit. Dus wij vertrekken allemaal achter EM die blijkbaar bijzonder "scherp" stond na de pauze, op weg naar de eerste pijl van de namiddag. EM ziet de eerste pijl (naar rechts), draait 1 meter achter die pijl af en gooit de gaskraan van zijn husky TE610 helemaal open. Na 15 meter op een heel smal aardewegje moet hij vollen bak remmen : een muur dwars over het pad. Hij kijkt om zo van : "Wie heeft die muur hier nu gezet op de route?" terwijl wij vol ongeloof van wat we zien allemaal in de lach schieten. Wat was er nu gebeurd ? In zijn enthousiasme was hij met GP-allures het voetpadje van een plaatselijke moestuin ingevlogen, ipv 10 meter verder achter de pijl rechtsaf te draaien. Die hele dag hebben we lachend op de motor gezeten, dat beeld van die superstart in de moestuin bleef op het netvlies gebrand.

Geplaatst: di nov 09, 2004 23:07
door Rudy
Ik ken nog een leuk verhaal van de noppenforum meeting te 2003 waar ene ad f als voorrijder functioneerde en nog een leuk (maar behoorlijk glibberig) routetje wist :lol:. Erg jammer dat we die 2 motoren met de hand weer omhoog moesten (ad had een nogal lompe altenative route gevonden) slepen waar we ¾uur mee bezig zijn geweest volgens mij :lol:.

Geplaatst: di nov 09, 2004 23:13
door adje
Rudy schreef:Ik ken nog een leuk verhaal van de noppenforum meeting te 2003 waar ene ad f als voorrijder functioneerde en nog een leuk (maar behoorlijk glibberig) routetje wist :lol:. Erg jammer dat we die 2 motoren met de hand weer omhoog moesten (ad had een nogal lompe altenative route gevonden) slepen waar we ¾uur mee bezig zijn geweest volgens mij :lol:.
Heb ik het weer gedaan :oops:
Hadden jullie maar achter mij aan moeten komen dan had je vanzelf wel beneden gekomen :wink:

Geplaatst: di nov 09, 2004 23:15
door Rudy
ad f schreef:
Rudy schreef:Ik ken nog een leuk verhaal van de noppenforum meeting te 2003 waar ene ad f als voorrijder functioneerde en nog een leuk (maar behoorlijk glibberig) routetje wist :lol:. Erg jammer dat we die 2 motoren met de hand weer omhoog moesten (ad had een nogal lompe altenative route gevonden) slepen waar we ¾uur mee bezig zijn geweest volgens mij :lol:.
Heb ik het weer gedaan :oops:
Hadden jullie maar achter mij aan moeten komen dan had je vanzelf wel beneden gekomen :wink:
Geloof alleen dat jou buddy beschadigd was of niet? :wink: :oops: :lol:

Geplaatst: di nov 09, 2004 23:35
door adje
Achter een rotsblokje blijven hangen ja maar naderhand weer perfect gemaakt.

Geplaatst: wo nov 10, 2004 00:09
door JBassie
Leuk om even te vertellen,

2 jaar geleden op 16-06-2002 kreeg ik even de schrik van mijn leven.
Ik woonde toen nog in limburg vlakbij Maastricht.
Ik werkte al een tijd bij dezelfde boer en toen ik een crosser kocht kon ik daar mooi gaan leren rijden op zijn grond, door de boomgaarden en uitgestrekte weilanden.
Ik woonde een kleine km van die weilanden en liep elke keer weer, als ik ging crossen, braaf met de motor aan de hand de berg op en langs de openbare weg, ik woonde namelijk in een dal.

Op ten duur kreeg ik een beetje de pest erin om telkens met de motor daar naar toe te lopen.
Dus op die 16-06-2002 trap ik de motor aan en rij de eerste 50 meter rustig de berg op tot ik het niet meer hield en vol gas de weg op vloog naar de weilanden en akkers.

Enfin na lekker gereden te hebben tank was bijna leeg ging ik naar huis.

Ik dacht wat maakt het uit om nog even dat stukje snel naar huis te rijden. Hier maakte ik de fout.
Dus volle gas naar huis en nog geen 100 meter verder, zag ik tot mijn grote schrik een politie motor en agent erop, mij te gemoet komen op de andere weghelft.

Ik dacht 2 dingen, of ik ga met het laatste beetje benzine wegrijden en door de weilanden ontkomen, gokje dus,
of ik stop langs de kant en ga heel beleefd ja en nee knikken. En dat laatste deed ik ook, want ik zag zijn remlicht al en hij draaide om.

Nog geen sec daarna stond hij naast me.
Hij vroeg alles wat ik niet had: rijbewijs kenteken papieren etc.

Ik was overigens net 17 en dus minderjarig.

Omdat het vlakbij huis was ging hij met me mee om met mijn ouders te praten.
En na een goed gesprek kopje koffie erbij (hele aardige agent) heeft hij me gematst .
Op de bon stond overtreding : beneden 18 jaar motor rijtuig besturen.


Het had me zo 800 euro of meer kunnen kosten en hij had mij motor mogen innemen.
BOETE WAS uiteindelijk 144 euro
Ik heb er van geleerd en mag blij zijn dat ik er zo vanaf ben gekomen.
als ik een ongeluk had gehad was ik echt in de problemen geweest.

Dit alles was dus ruim 2,5 jaar terug.
De motor heb ik inmiddels verkocht op marktplaats voor 600 euro.

Jan Bas, die niet meer met een ongekentekende motor de straat opgaat :idea: want ik weet nu dat ik het zo verpest voor de enduroisten en offroad rijders :wink:

Geplaatst: wo nov 10, 2004 00:52
door gassen
Jong geleerd is oud ook nog wel eens gedaan.

Leermoment?

in Limburg valt "the strong arm off the law" nog wel mee.

Geplaatst: wo nov 10, 2004 00:59
door JoeBaR
Hier kwam de politie ook nooooooit achter me aan ... :)


ze wachten me gewoon thuis op .. :x

na enkele waarschuwingen toch ook wel flinke bonnen gehad , en 1 maal aangehouden door een agent die eigenlijk alleen even me motor wou bekijken , hij vond m helemaal geweldig , ik kreeg uiteraard wel een waarschuwing voor het over de weg rijden :roll: