Misschien kan iemand mij helpen.
Ik zoek samen met mijn maat een plaats in Zuid Holland waar ik legaal kan rijden of een plaats waarvan bekend is dat het getolereerd wordt.
Het is best lastig om een dik uur naar de maasvlakte te rijden alleen maar om de machine te testen of af te stellen.
Ik hoor het heel graag van jullie.
Waar "legaal" offroaden of crossen
Moderator: ghulst
- mxrider#28
maasvlakte is wel legaal, de politie komt zelfs vrolijk kijken hoe wij daar aan het rijden zijnhuskie schreef:Maasvlakte is toch ook niet legaal?
Op elk crosscircuit is het legaal, en een beetje legaal in het amsterdams havengebied.
-
Volgens mij geldt voor de Maasvlakte een gedoogbeleid, dus het is 'legaal' zolang het goed gaat.
Verder is Bleiswijk het enige legale terrein verder in de buurt. Zelf rij ik wel eens door het duin en over strand maar dat is vreselijk illegaal, kwam laatst vanaf mijn werk rond 18:00 het duin uit onder bagger enzooi in mijn domicilie, komt er net een politie auto aangereden gelukkig niet aangehouden, maar even low profile houden . En bij mij achter in het bos is een pad naast het fietspad van pfffff 2 km, waar ik wat 'afstel' werk kan doen .
Roy GS 300
Verder is Bleiswijk het enige legale terrein verder in de buurt. Zelf rij ik wel eens door het duin en over strand maar dat is vreselijk illegaal, kwam laatst vanaf mijn werk rond 18:00 het duin uit onder bagger enzooi in mijn domicilie, komt er net een politie auto aangereden gelukkig niet aangehouden, maar even low profile houden . En bij mij achter in het bos is een pad naast het fietspad van pfffff 2 km, waar ik wat 'afstel' werk kan doen .
Roy GS 300