Pagina 1 van 1

Wat te kopen??

Geplaatst: ma okt 04, 2004 20:37
door Gast
De eerste (zie link) heeft (volgens mij) wel competitie gereden!!

http://moto.2dehands.be/markt/motor/suz ... xJ&q=cross

Na info te vragen heb ik dit terug gehad:HALLO, IN VERBAND MET DE CROSSMOTO, DE KOPPELING ZIT ER +/- 1 MAAND IN, DE PISTON HEEFT +/- 3 UUR GEDRAAID,DE VOORVORKDICHTINGEN ZIJN PRIMA, HET IS EEN ECHTE TOPOCCASSIE !!! over de prijs valt nog te praten.




Deze vind ik persoonlijk iets interessanter, gezieh hij geen competitie heeft gehad!!!
hallo,
ik kan u msh helpen met u zoektoch! Ik heb een suzuki staan van 2000, =
pas volledig gereviseerd, piston van ongeveer 6 uur! Is voor de moment =
in perfecte staat en nooit geen competitie gereden.
Indien intresse mag je me altijd terugmailen.

Het is een rm 125 full cross van suzuki, bj 2000. Een week of 2 geleden zijn
de tandwielen en koppeling volledig vernieuwd, en piston en krukas
overlaatst vernieuwd geweest, dus motor is perfect!
Ik ben van Waregem, tssen kortrijk en gent. Nooit geen competitie gereden,
enkel voor het plezier. Ik vraag 2200 euro maar kan nog besproken worden.

Ik ga dit weekend proberen naar allebei te gaan kijken.....

Geplaatst: ma okt 04, 2004 21:57
door mxrider#28
die 125 suzuki niet nemen.... koppeling is onbetrouwbaar. Vanaf 2001 zit er wel een goede koppeling in de suzuki`s. (geld alleen voor de 125)

Geplaatst: ma okt 04, 2004 22:04
door Gast
't zijn twee 125's hoor! Maar wat bedoel je met onbetrouwbaar? Gewoon niet goed genoeg ofzo???

Geplaatst: ma okt 04, 2004 23:13
door Bennie
Ik zou hem wel pakken. Suzuki maakt goed spul! Die 2002 ziet er prima uit. Wat kan je nou gebeuren met een koppeling? Die koppeling is heus wel goed. Desnoods vervang je een keer die platen. Als je maar goeie olie stookt.

Veel plezier er mee!

Geplaatst: di okt 05, 2004 12:10
door mxrider#28
Bennie schreef:Ik zou hem wel pakken. Suzuki maakt goed spul! Die 2002 ziet er prima uit. Wat kan je nou gebeuren met een koppeling? Die koppeling is heus wel goed. Desnoods vervang je een keer die platen. Als je maar goeie olie stookt.

Veel plezier er mee!
koppeling is bagger.... als je een suzuki hebt/had vanaf 97 tot en met 2000 (1 van de jaren) en niks met de koppeling hebt gehad mag je er pas wat over zeggen! wanneer de baan ook maar iets zwaarder is (mul zand) ligt je koppeling er zo uit. het is gewoon een enorm zwak punt!!! vanaf 2001 is hij echter wel betrouwbaar.

Geplaatst: wo okt 06, 2004 17:26
door Gast
Heb nu interesse voor een KX van 2002, bereden geweest door een 14-jarige.....Kan niet slecht zijn hé....wel 2750 EUROOS :cry: :cry: :evil:

Geplaatst: wo okt 06, 2004 20:07
door Bennie
mxrider#28 schreef:
Bennie schreef:Ik zou hem wel pakken. Suzuki maakt goed spul! Die 2002 ziet er prima uit. Wat kan je nou gebeuren met een koppeling? Die koppeling is heus wel goed. Desnoods vervang je een keer die platen. Als je maar goeie olie stookt.

Veel plezier er mee!
koppeling is bagger.... als je een suzuki hebt/had vanaf 97 tot en met 2000 (1 van de jaren) en niks met de koppeling hebt gehad mag je er pas wat over zeggen! wanneer de baan ook maar iets zwaarder is (mul zand) ligt je koppeling er zo uit. het is gewoon een enorm zwak punt!!! vanaf 2001 is hij echter wel betrouwbaar.
Ook jij geeft dus hiermee aan dat Hornet die 2002 gewoon moet pakken en dat die koppeling best betrouwbaar is!

Heb eerder meer Suzuki's gereden, weinig problemen mee gehad. Om een oordeel te vellen, vind ik, hoef je zelf niet altijd een betreffende machine gehad te hebben. Zo zou ik dus nooit een Huskie willen hebben om daarna van mening te moeten zijn dat ze minder betrouwbaar zijn. (terwijl ik best van sleutelen houd :D )

Geplaatst: wo okt 06, 2004 21:49
door Gast
bereden geweest door een 14-jarige.....Kan niet slecht zijn hé....wel 2750 EUROOS


hangt ervanaf welke 14jarige :)
goed oppassen met sommige van die gastjes :wink:

Geplaatst: wo okt 06, 2004 22:40
door Gast
hij is al gezakt tot 2230 EURO, zadel wat gescheurd, geen remblokjes meer, stuur wat krom en koppeling voelt (KOUD) wat stroef aan.....Volgens hem is die twee weken geleden nog gecontroleerd en nog goed......

Nieuwe uitlaat (2004) op omdat de oude gedeukt was en nieuwe plastiek zijpanelen op. Pistongske zit er 6 uur in..... see for yourself:

Afbeelding

Geplaatst: wo okt 06, 2004 22:45
door JBassie
ik zou zeggen voor 2000 kom ik hem morgen gelijk ophalen misschien hapt ie :lol:

Geplaatst: wo okt 06, 2004 23:03
door Gast
Jan Bas Walhof schreef:ik zou zeggen voor 2000 kom ik hem morgen gelijk ophalen misschien hapt ie :lol:
Hij zit al op de minimumprijs....tis te zeggen: hij denkt er nog over na!!!!! :wink: :wink: :wink: :twisted:

Vinden jullie dat trouwens een goed idee? Een 2-taktje kopen....Ik rijd nu met TTR600 (die ik NOOIT weg doe) maar voor het veld en belgische MODDER toch te zwaar t.o.v. de wr's, exc's, crf's en consoorten..........

Ik vind dat ik absoluut aan mijn techniek moet werken (met TTR trekt ge U overal door!!!) en wil dit doen op een zuinige manier (zou mijn derde moto zijn en ik heb geen geldsch**tende ezel.... :wink: ) en vind dit het beste "compromis".......

Moest ik natuurlijk geld te over hebben, ik kocht direct een 250 WRF'ke, maar dat is me wat (véééél) te duur......

Geplaatst: do okt 07, 2004 11:04
door Gast
er staan ook genoeg mooie beesjes te koop op marktplaats
die wel heel zijn :wink:

Geplaatst: do okt 07, 2004 11:06
door Gast
Anonymous schreef:er staan ook genoeg mooie beesjes te koop op marktplaats
die wel heel zijn :wink:
gast was Jan bas