Kijk hoe James"bubba"Stewart springschansen neemt
Geplaatst: za jul 10, 2004 19:07
noppenforum.nl - Trial, Cross, Enduro, Off-road, Rally, Allroad, motorreizen, rallies etc
https://board.noppenforum.nl:443/
Proberen we volgende keer Ad (op een molshoop beginnen denk ik)ad f schreef:Check this out.
Ik wil het je wel eens na zien doenFox-kid schreef:Valt allemaal wel mee jongens, wat die gozer daar doet........
Die grap heb je goed weten te vertalen van het Amerikaanse forum. Moet zeggen dat ik hem in het Nederlands al minder leuk vind.huskie schreef:Volgens mij is dit een "step-up" jump, toch?
Maakt het wat makkelijker dan een tafel of daar om trent. Maar chapeau, hoor. Ik doe het hem niet na.
Probeerde het laatst wel, maar viel van de bank op een bierblikje. Sindsdien last van een dikke enkel, en pijnlijke heup.
zo zittend achter de PC valt snap ik r al niks van.....alhoewel, dat schouder laag houden lukt me wel erg goed, en omdat FoxKid er niet bij zet welke schouder hou ik ze alletwee maar even laag, de rest van mijn afgetrainde lichaam volgt vervolgens mijn schouders, en zo rij ik zo'n bultje over zoals t hoort, met de wielen aan de grond.....niet zo spectaculair, maar wel beter voor mijn knip en mijn bottenFox-kid schreef:
Houdt je schouder laag
wees niet bang om te vallen,
ballast van linker been ineens naar rechts brengen
terwijl je remt op je motor
en het voorwiel dus laag blijft
niet de fout maken door je stuur en je hoofd naar links draaien
Blijf laag
terwijl je je gewicht langzaamaan weer boven de motor brengt
Nu kun je je benen wat gaan strekken,
stuur en hoofd links draaien (..en net mocht dat niet)
het gas er weer opdraaien.
pff wat een groot spraak het wordt tijd dat je een gp licentie aanvraag kunnen we weer eens genieten van een landgenoot die niet voor lul rijd in de g,sFox-kid schreef:Heb het intussen geprobeerd. Eerste keer ging het even mis. Wat ik vergeten was is het volgende: (dit staat dus niet in mijn eerdere uitleg) Van belang is dat je je buitenste knie (in dit voorbeeld de linker) stevig tegen de tank drukt, wanneer je de ballast van links naar rechts brengt. Hierdoor genereer je belangrijke stabiliteit. Doe je dit niet dan loop je het risico dat de motor onder je vandaan uitbreekt en je in die extreem lage schouderpositie doorvalt en tegen de grond komt met alle mogelijke gevolgen voor je sleutelbeen vandien!! ik kwam er gelukkig ongeschonden van af. Alleen dit weekend even nieuwe radiateurkappen halen
Dat is een scherpe opmerking , henk "seppie"seppie schreef:pff wat een groot spraak het wordt tijd dat je een gp licentie aanvraag kunnen we weer eens genieten van een landgenoot die niet voor lul rijd in de g,sFox-kid schreef:Heb het intussen geprobeerd. Eerste keer ging het even mis. Wat ik vergeten was is het volgende: (dit staat dus niet in mijn eerdere uitleg) Van belang is dat je je buitenste knie (in dit voorbeeld de linker) stevig tegen de tank drukt, wanneer je de ballast van links naar rechts brengt. Hierdoor genereer je belangrijke stabiliteit. Doe je dit niet dan loop je het risico dat de motor onder je vandaan uitbreekt en je in die extreem lage schouderpositie doorvalt en tegen de grond komt met alle mogelijke gevolgen voor je sleutelbeen vandien!! ik kwam er gelukkig ongeschonden van af. Alleen dit weekend even nieuwe radiateurkappen halen
He' Fox kid , heb je ondertussen zoveel bijgeleerd ?Fox-kid schreef:Heb het intussen geprobeerd. Eerste keer ging het even mis.
Geplaatst: 03 Feb 2004 12:27 am Onderwerp: Hoe te beginnen met enduro
Ik heb altijd gecrosst. Hobbymatig wel te verstaan. Dus niet iedere week trainen en de helft van de wedstrijden meepakken zeg maar.
Behalve dat, hoe ouder hoe vergeetachtigerJo VdB schreef:En dan nog te weten dat onze Fox-kid in maart 2004 met 1.8 bar in zijn achterband rondgecrost heeft
Ik heb waarschijnlijk mijn leeftijd tegen om zo snel zo veel te leren
Jo VdB (a.k.a. the old veteran )
Wie zou deze gast toch zijnAnonymous schreef:Hee jongens, even een beetje rustig aan, anders begint er weer één met een kwaaie kop een eigen crossforum!