Pagina 1 van 1

xr650r rijdersverslag

Geplaatst: di mar 02, 2004 12:02
door Gast

Geplaatst: di mar 02, 2004 13:56
door xr-manu
Tof verslagje..leuk dat je er ook m'n tips in opgenomen hebt 8) Je moet ze eens proberen ook :roll: . Ze werken.

Hier zijn er nog 15:

http://www.adbmag.com/html/pages/tool/arch/xr650.html

Een tip bij het oliechecken.Om de oliepeilstok terug in de kader te schroeven: hou de punt naar rechts gericht en schroef hem zo in. Lukt iedere keer ,zonder knoeien :wink:

Geplaatst: wo mar 03, 2004 20:44
door Gipino
Inderdaad een tof rijdersverslag. Na het olie pijlen was het bij mij ook altijd prutsen om de pijlstok er weer in te krijgen (bedankt voor deze tip xr-manu). :D

Geplaatst: do mei 13, 2004 12:49
door Gast
xr-manu schreef:..leuk dat je er ook m'n tips in opgenomen hebt 8) Je moet ze eens proberen ook ...
Dus wij bestellen een set ketting en tandwielen dan krijgen we 13-48.

Is 13 voor (ipv 14) te vergelijken met 51 achter (ipv 48 ) ?

Maw. is 1 tandje voor kleiner te vergelijken met 3 tandjes achter groter of
krijg je nu een kompleet andere uitkomst (en een doorgezaagde achterbrug :wink: )

LEO
(die nu wheelies in z`n 5 kan maken als hij het gas maar aan durft te raken)

Geplaatst: di mei 18, 2004 12:55
door Gast
1 voortand minder is idd ongeveer 3 tanden meer op het achtertandwiel.

Alleen slijt een 13 tands vlugger omdat de draaicirkel van de ketting kleiner is :roll:

En hou dat voorwiel nu maar beneden hé :twisted: :wink:

Manu

Geplaatst: di mei 18, 2004 13:15
door Gast
Anonymous schreef:...Alleen slijt een 13 tands vlugger omdat de draaicirkel van de ketting kleiner is ......
Nog sneller ? :wink:
Mijn 14 was na 2000 km haaks dus dan moet ik bij de 13 vanaf 1000 km regelmatig inspecteren denk ik.

Ik heb nu een kompleet andere motor die zich in het zand veel actiever presenteert dan vroeger (standaard "uncorked" uitvoering) en op de weg rij ik er toch niet veel mee.

Manu bedankt voor je antwoord (en je eerdere tip) !

Groeten,
LEO

Geplaatst: di mei 18, 2004 13:46
door Gast
No prob :!: Graag gedaan 8)

Nog een Mikuni TM40 en je 650 is af :wink:

Kijk eens op supermotard.be voor de vermogensgrafiek van m'n 650 :lol:

Geplaatst: di mei 18, 2004 14:44
door Gast
Nou uhhhhh....... Ik heb er mijn handen voorlopig weer meer dan vol aan om het grote rode varken te temmen :wink:

Ik ben meer van die generatie die er een magisch knopje op wil bouwen :wink:

LEO

Geplaatst: di mei 18, 2004 19:08
door xr-manu
Anonymous schreef:Nou uhhhhh....... Ik heb er mijn handen voorlopig weer meer dan vol aan om het grote rode varken te temmen :wink:

Ik ben meer van die generatie die er een magisch knopje op wil bouwen :wink:

LEO
voor het eerste helpt een tandje meer op het voortandwiel..hihi :twisted: :wink: :angel:

voor het 2 de dit:http: http://www.thumpertalk.com/forum/showfl ... ll/fpart/1

Geplaatst: wo mei 19, 2004 11:22
door Gast
Tering !

Dat lijkt wel een kerncentrale :lol:

Deze vind ik ietsjes mooier:
http://www.joeracerproducts.com/estart.htm

Maar dat bedrag hè :cry:

LEO