Conversie routes naar tracks

GPS, (detail)kaarten enz.

Moderator: ghulst

Plaats reactie
Airhead

Weet iemand een snelle/makkelijke manier om GPS-routes (rte-bestanden) om te zetten naar Track-bestanden. Ik wil een paar routes in m'n Garmin GPSIII laden. Deze routes hebben echter meer dan 30 waypoints en ik kan ze dan ook niet in één keer in m'n GPSIII laden.
Ik heb reeds het programma GARtrip gevonden, daar zou het mee kunnen, ware het niet dat ik de demo-versie heb. En daar kan je maar 30 waypoints tegelijk mee omzetten. Schiet niet echt op dus...
Heeft iemand een oplossing???
N!co
Contacteer:

Niemand?
Estivie
Contacteer:

Ik heb vorige week tijdens het "kullen met de GPS" bij Guyke gezien dat je via de NGI stafkaarten software routes kan omzetten in tracks. Hoe het nu helemaal juist in elkaar zat weet ik eigelijk niet meer, en 'k heb zelf de NGI software niet, dus ik kan het niet zo direct testen...

Stijn V.
Montesa Cota 315R
DirtFreak.Q

Volgens mij is zoiets zelf te schrijven, als je de import formaten kent... het zijn toch maar stomme tabellen in een text file bij een export due ik zie ni goed in wat er ingewikkeld aan kan zijn.

Zoek eens naar POIConvertor, het spul is normaal enkel voor pocketpc stuff en tomtom points maar kan redelijk wat importeren enz.

Wat die tracks betreft via NGI: ruote maken in NGI programma, annotatie opslaan, dan menu GPS -> openen, track een naam geven (eigenschappen) en selecteren, dan export als track. Is wat geknoei maar het werkt. De kunst bestaat om de track ononderbroken te tekenen anders heb je 7 tracks ofzo. Deze kan je wel in mapsource bij elkaar voegen met copy/paste van punten om er zo een grote van te maken.
Plaats reactie