Welkom op de xr-club

Moderator: Zot

Plaats reactie
Gipino
Berichten: 40
Lid geworden op: di nov 18, 2003 09:56

Welkom op de xr-club

Bericht door Gipino »

Omdat er behoefte is om een xr-club/forum op te richten. Hierbij welkom op de XR-CLUB. :twisted:
Laatst gewijzigd door Gipino op vr jan 28, 2005 13:39, 3 keer totaal gewijzigd.
N!co
Berichten: 179
Lid geworden op: ma dec 16, 2002 00:02
Locatie: haarlemmermeer
Contacteer:

Bericht door N!co »

XR-Club, welkom :D
Gebruikersavatar
Sharky_Capas
Berichten: 28
Lid geworden op: vr aug 08, 2003 23:16
Locatie: Bergen op Zoom
Contacteer:

Bericht door Sharky_Capas »

Yeah!! ben ik nu een van de eerste members??
:wink:

Ps ik heb een honds XR 650 uit 2000 Reeds met SM velgen en 320 schijf!!
:twisted:
Gast

op m'n RX door marocco

Bericht door Gast »

joepie een apparte club voor xr rijders
ben ik nu ook een Member? met een xr600 uit 1988
ik ga dus met meerdere mensen van de ORA naar Maroc om mee te doen aan de Raid de lámite voor meer info kijk je op 8) http://www.aiofrance.com/raid/
Zot
Berichten: 914
Lid geworden op: ma jun 10, 2002 22:27
Contacteer:

Bericht door Zot »

Mogge.

:toost:
Afbeelding
beekie

xr club

Bericht door beekie »

hallo

er moet een xr club komen,omdat ik het duits en engels
lezen zat ben.
Gipino
Berichten: 40
Lid geworden op: di nov 18, 2003 09:56

Re: xr club

Bericht door Gipino »

beekie schreef:hallo

er moet een xr club komen,omdat ik het duits en engels
lezen zat ben.
De xr-(internet)club is er al. :D
Harry Voortman

Bericht door Harry Voortman »

Jo ik doe mee ik heb een xr 400 1998
arthur01
Berichten: 9
Lid geworden op: vr mei 26, 2006 11:04
Locatie: ijmuiden

xr-club

Bericht door arthur01 »

lijkt me lache, wat doet deze club dan zoal? Of ben ik wel erg laat en is het idee al doodgebloed. Ik hoor het wel.
Gebruikersavatar
Papaver
Berichten: 1
Lid geworden op: do mei 25, 2006 20:10

Bericht door Papaver »

Ik doe ook mee voor de XR club (om weer een beetje nieuw leven in te blazen) heb sinds februari dit jaar een XR 400r uit 2000
Afbeelding
Heb je ook een XR arthur01 :?:
arthur01
Berichten: 9
Lid geworden op: vr mei 26, 2006 11:04
Locatie: ijmuiden

xr-club

Bericht door arthur01 »

Ja ik ben in het gelukkige bezit van een XR600 uit 89. Ik moet er wel bij zeggen dat ik er (nog) niet mee off the road rij. Eerst weer wat rijervaring opdoen enzo. Ongelukje gehad :?
Poldernoppen
Berichten: 16
Lid geworden op: za okt 29, 2005 22:33
Locatie: Biddinghuizen

En weer een nieuw lid!

Bericht door Poldernoppen »

Goeiesavonds,

Prima idee; ik heb onlangs een XR600R uit 1988 gekocht, het model met de RVS uitlaatbochten. Heb ook gelijk de manual van Haynes gekocht die overigens niet over alle onderwerpen even duidelijk is!!
Van asfalt slijten je noppen zo hard......
arthur01
Berichten: 9
Lid geworden op: vr mei 26, 2006 11:04
Locatie: ijmuiden

Re: En weer een nieuw lid!

Bericht door arthur01 »

Poldernoppen schreef:Goeiesavonds,

Prima idee; ik heb onlangs een XR600R uit 1988 gekocht, het model met de RVS uitlaatbochten. Heb ook gelijk de manual van Haynes gekocht die overigens niet over alle onderwerpen even duidelijk is!!
ik heb dezelfde manual gekocht. Heb 'm alleen nog niet opengemaakt. is verjaardagskadootje. :) Maar wat bedoel je met niet hellemaal duidelijk. Ik heb juist deze besteld omdat ik er erg veel goeie berichten over heb gehoord. Het zou 1 van de betere zijn.
musquito

honda xr club

Bericht door musquito »

Hallo mijn honda is van 2001 nu al 1 jaar met supermotard weels. loopt als een trein en zeer goed sturen. heb het honda kit er nu op. [/img][/list][/list][/url] :lol: :lol:
Poldernoppen
Berichten: 16
Lid geworden op: za okt 29, 2005 22:33
Locatie: Biddinghuizen

Bericht door Poldernoppen »

Arthur, ik bedoelde de electrische schema's; daar klopt geen hout van.
Verder wordt er met geen woord gerept over de lucht-ondersteuning in de voorvering. Kortom, ik mis nog een aantal gegevens. Voor de rest prima boek voor een prima motor.
Van asfalt slijten je noppen zo hard......
arthur01
Berichten: 9
Lid geworden op: vr mei 26, 2006 11:04
Locatie: ijmuiden

Bericht door arthur01 »

Bedankt voor je reactie. Mijn verjaardag is eindelijk geweest :D en ja je heb gelijk. :( Kun jij mij misschien vertellen waar ik wat meer info kan vinden over de lucht-ondersteuning in de voorvering. Ik heb namelijk wat probleempjes met mijn voorvork. En natuurlijk hoe ik die aan kan passen en hoeveel druk er wel of niet op moet staan. Je kent het wel.

bvd
Arthur
Poldernoppen schreef:Arthur, ik bedoelde de electrische schema's; daar klopt geen hout van.
Verder wordt er met geen woord gerept over de lucht-ondersteuning in de voorvering. Kortom, ik mis nog een aantal gegevens. Voor de rest prima boek voor een prima motor.
Poldernoppen
Berichten: 16
Lid geworden op: za okt 29, 2005 22:33
Locatie: Biddinghuizen

Bericht door Poldernoppen »

Ik ben zelf ook nog op zoek naar de goede gegevens; ik weet wel dat de druk die je in de voorvorken kunt pompen minimaal is, iets van 0,2-0,4 bar. Het scheelt enorm als je van luchtondersteuning gebruik maakt.
Verder heb ik een andere viscositeit olie in de voorpoten gedaan, 15W, en ook daar werd de demping een stuk fijner door.
Als je de veervoorspanning wilt verhogen zul je met bussen moeten gaan werken die je boven in de poten zet zodat je hiermee de veren verder indrukt.

Succes,
Jacco.
Van asfalt slijten je noppen zo hard......
arthur01
Berichten: 9
Lid geworden op: vr mei 26, 2006 11:04
Locatie: ijmuiden

Bericht door arthur01 »

bedankt ik zal zelf ook nog wel even gaan speuren op het net. Ik zal (als ik de tijd heb gevonden) mijn voorvork eens uit mekaar halen en dan in ieder geval die olie die jij aangeeft proberen.
Poldernoppen schreef:Ik ben zelf ook nog op zoek naar de goede gegevens; ik weet wel dat de druk die je in de voorvorken kunt pompen minimaal is, iets van 0,2-0,4 bar. Het scheelt enorm als je van luchtondersteuning gebruik maakt.
Verder heb ik een andere viscositeit olie in de voorpoten gedaan, 15W, en ook daar werd de demping een stuk fijner door.
Als je de veervoorspanning wilt verhogen zul je met bussen moeten gaan werken die je boven in de poten zet zodat je hiermee de veren verder indrukt.

Succes,
Jacco.
Plaats reactie