Husaberg FE 450 (70gr kantelblok)
Geplaatst: wo feb 05, 2025 19:27
Er is een tijd van komen en een tijd van gaan… de tijd om afscheid te nemen is gekomen!
Via ARM forum een aantal jaar geleden deze motor gekocht. Had problemen met brandstofpomp en werd al tijdje niet bereden. Vorige 2 eigenaren hebben hem gebruikt voor OTR (om te proberen) en wat offroad ritjes.. was voor mij mooie basis.
Helemaal aangepakt, alles los en nagelopen. Nieuwe brandstofpomp en filters, koelradiatoren vervangen, elec fan geïnstalleerd en bescherming. Brede voetsteunen, lagers etc..
Hij rijdt geweldig!
Echter verloor hij vermogen tijdens TET ritjes.. dus hele blok eronder uit en laten reviseren!
Echter veranderd de hobby steeds meer. De crosslook van motor aangepast naar wat vriendelijker en (retro)reislook.
Voordeel is dat ik minder boze blikken heb op de TET route, je word minder gezien als crosser.
Door mij gebruikt voor allroad ritjes en Ad Ketelaar ritjes.
Gaat weg om budget en tijd/ruimte te maken voor volgende project. Mijn Sandraiders motor (zie andere topic).
Heb nog doos vol filters, kappen, plastic en andere originele onderdelen..
Rekening allemaal ter inzage, map vol, durf niet te tellen.
Kortom, klaar voor veel plezier.
Bandenschoppers en testpiloten moet ik teleurstellen. Vrpr 5000,-
1. Geld tellen
2. Vrouw vertellen
3. Dan pas bellen












Via ARM forum een aantal jaar geleden deze motor gekocht. Had problemen met brandstofpomp en werd al tijdje niet bereden. Vorige 2 eigenaren hebben hem gebruikt voor OTR (om te proberen) en wat offroad ritjes.. was voor mij mooie basis.
Helemaal aangepakt, alles los en nagelopen. Nieuwe brandstofpomp en filters, koelradiatoren vervangen, elec fan geïnstalleerd en bescherming. Brede voetsteunen, lagers etc..
Hij rijdt geweldig!
Echter verloor hij vermogen tijdens TET ritjes.. dus hele blok eronder uit en laten reviseren!
Echter veranderd de hobby steeds meer. De crosslook van motor aangepast naar wat vriendelijker en (retro)reislook.
Voordeel is dat ik minder boze blikken heb op de TET route, je word minder gezien als crosser.
Door mij gebruikt voor allroad ritjes en Ad Ketelaar ritjes.
Gaat weg om budget en tijd/ruimte te maken voor volgende project. Mijn Sandraiders motor (zie andere topic).
Heb nog doos vol filters, kappen, plastic en andere originele onderdelen..
Rekening allemaal ter inzage, map vol, durf niet te tellen.
Kortom, klaar voor veel plezier.
Bandenschoppers en testpiloten moet ik teleurstellen. Vrpr 5000,-
1. Geld tellen
2. Vrouw vertellen
3. Dan pas bellen












