Pagina 1 van 1

KTM AC4-2500 voor de amerikaanse markt

Geplaatst: wo okt 08, 2003 14:08
door mmrizio
In Amerika moet alles groter... 2x1250CC!
Nog niet bekend is of dit type de LC8 gaat vervangen.

Afbeelding

Geplaatst: wo okt 08, 2003 15:52
door CrualA
amai das schoon ,
is dit nu een luchtgekoelde viertakt of tweetakt twin?

Geplaatst: wo okt 08, 2003 16:12
door Rudy
CrualA schreef:amai das schoon ,
is dit nu een luchtgekoelde viertakt of tweetakt twin?
4takt..... je kan toch wel zien dat het een harley blok is :roll: :wink:

Geplaatst: wo okt 08, 2003 20:07
door JoeBaR
misschien wat voor in mijn KTMetje ?..of breken bij harleys de kleppen ook zo snel af ??.. hmm njah .. als dat gebeurd .. ken je altijd nog een eindje verder rijden op de tweede cylinder :D

Geplaatst: do okt 09, 2003 17:57
door CrualA
JoeBaR schreef:misschien wat voor in mijn KTMetje ?..of breken bij harleys de kleppen ook zo snel af ??.. hmm njah .. als dat gebeurd .. ken je altijd nog een eindje verder rijden op de tweede cylinder :D
hehe :D ,was het maar zo eenvoudig

Geplaatst: do okt 09, 2003 21:12
door JoeBaR
ehm .. JoeBaR weet gelukkig wel beter hoor :D

Geplaatst: vr okt 10, 2003 13:04
door Sjokske
Rudy schreef:
CrualA schreef:amai das schoon ,
is dit nu een luchtgekoelde viertakt of tweetakt twin?
4takt..... je kan toch wel zien dat het een harley blok is :roll: :wink:
Is zeker een Harley (type Evolution), alleen met een zelfverzonnen versnellingsbak waarschijnlijk (origineel loopt de ketting/belt aan de linkerkant bij Bigtwins, bij Sportster-blokken aan de rechterkant, dit lijkt me alleen een Bigtwin(= 1340 cc of meer)), inclusief Morris Magneto-ontsteking (zonder accu).

In de Joe Es of Ee rijden ze wel vaker met dit soort blokken bij Hillclimbs (soms ook nog met turbo en/of lach :D gas). Errug leuk om te zien voor het eggie, lijkt wel een beetje op Riemst alleen dan in het kwadraat en is het laatste stukkie wat steiler :!:

I ride ook wel eens vooruit op zo'n 1340, als ik hen tenminste niet weer eens aan het herverbouwen ben :P