Mitas E08 vs Michelin AC10

voor alle (rij) technische vragen en antwoorden

Moderators: henk-v, Jo VdB, Zot, GuyC, Rudy

Plaats reactie
andreo
Berichten: 39
Lid geworden op: di apr 26, 2016 19:59

Mitas E08 vs Michelin AC10

Bericht door andreo »

Hallo ik twijfel tussen en Mitas E08 en een Michelin AC10 achterband

ik zoek voornamelijk een crossband voor op straat en af en toe een dijk met gras mee op te rijden welke zou beter zijn?
Noppy
Berichten: 2915
Lid geworden op: vr feb 13, 2004 23:49
Locatie: Midden-Nederland
Contacteer:

Re: Mitas E08 vs Michelin AC10

Bericht door Noppy »

Ik rijd de AC10 nu al een jaar of 7; prima bandje, nog nooit een nop vanaf getrokken, ook niet in rotsachtige omstandigheden.

De Mitas heb ik net pas gemonteerd en ga ik volgende week waarschijnlijk ff onverhard mee rijden. Wel een link bandje als hij net uit de doos komt; spekglad! op asfalt
Ride on the sharp edge of life - www.knobbyKnife.nl
zappa.suzuki
Berichten: 8370
Lid geworden op: do apr 06, 2006 11:32
Locatie: Bij Utreg

Re: Mitas E08 vs Michelin AC10

Bericht door zappa.suzuki »

Ac10 is een fijne band offroad als t droog is, niet met een e08 gereden maar das een een straat band zo te zien dus je bent appels met peren aan t vergelijken :wink:
Suzuki DR 800 1997, KTM Adv 640 1997
andreo
Berichten: 39
Lid geworden op: di apr 26, 2016 19:59

Re: Mitas E08 vs Michelin AC10

Bericht door andreo »

Oke maar hoe gedraagt een michelin achterband AC10 zich op de weg/straat? ik wil er voornamelijk mee op straat gaan rijden en niet in rotsachtige omstandigheden gaan rijden enz. alleen een enkele keer misschien een verhard zandpad nemen. eigenlijk wil ik er meer een crossband op omdat het mooier en stoer staat op een honda xr600. maar niet om echt mee te gaan crossen. dus aan info hoe deze band zich in het zand /modder en rotsen gedraagt heb ik niks aan..dat zoek ik niet.