Aanhangwagen of bestelwagen?
Geplaatst: vr feb 12, 2016 03:09
Mijn oude break loopt ten einde, en sta voor de keuze:
Comfortabele break en een deftige motoremorque, of een camionette.
Profiel:
-Enduro op verplaatsing ongeveer 1x per maand, maar hoef niet telkens zelf te rijden.
-Zou 1x per jaar roadtrip willen doen richting mooie motostreken, en saaie stukken overbruggen op 4 wielen.
-Camperen in de camionette op roadtrips/festivalweides lijken me een pluspunt
-Rij 70% woonwerk met de fiets.
-Budget blijft hetzelfde, dus komt op zelfde neer financieel.
Pro camio:
Lage taksen (hoger verbruik = break even)
Gerief staat veiliger (bvb op parking langs autostrade)
Geen plaatst vrijmaken voor remorque
1 parkeerplek nodig
Pro break+remorque:
Meer comfort tijdens rijden (lange afstanden = groot verschil)
Lager verbuik (hogere taksen = break even)
Weinig nood om zelf moto te verplaatsen (10x/j?), dus eerder met remorque doen
Graag jullie eigen bevindingen, wil de knoop spoedig doorhakken! Thanks!
Comfortabele break en een deftige motoremorque, of een camionette.
Profiel:
-Enduro op verplaatsing ongeveer 1x per maand, maar hoef niet telkens zelf te rijden.
-Zou 1x per jaar roadtrip willen doen richting mooie motostreken, en saaie stukken overbruggen op 4 wielen.
-Camperen in de camionette op roadtrips/festivalweides lijken me een pluspunt
-Rij 70% woonwerk met de fiets.
-Budget blijft hetzelfde, dus komt op zelfde neer financieel.
Pro camio:
Lage taksen (hoger verbruik = break even)
Gerief staat veiliger (bvb op parking langs autostrade)
Geen plaatst vrijmaken voor remorque
1 parkeerplek nodig
Pro break+remorque:
Meer comfort tijdens rijden (lange afstanden = groot verschil)
Lager verbuik (hogere taksen = break even)
Weinig nood om zelf moto te verplaatsen (10x/j?), dus eerder met remorque doen
Graag jullie eigen bevindingen, wil de knoop spoedig doorhakken! Thanks!