KTM530 EXC grotere stationairsproeier?
Geplaatst: ma nov 16, 2015 18:46
Hallo allemaal ik ben Johan en sinds kort in t
bezit van een KTM 530EXC met een big bore kit (570)
Nou heb ik laatst mijn stationairaproeier verwisseld van
een 40 naar een 43 naar een 45 en nu naar een 48
Maar nu moet ik nog steeds mijn mengselschroef meer als
2 slagen uit doen (ongeveer 3,5).
Als ik bij een warme motor een keer gas geef dan lijkt het alsof het gas blijft hangen.
Hij loopt dus wat langer hoogtoerig en zakt uiteindelijk terug op
Normaal stationair toerental (meestal m.b.v. de koppeling)
Carburateur is al uit elkaar geweest alles schoongemaakt en
Doorgespoten met perslucht en valse lucht vermoed ik ook niet.
Is het normaal dat er een grotere stationairsproeier in moet dan een 48?
Hoop dat jullie een vermoeden hebben waar ik naar moet zoeken.
M.v.g
Johan
bezit van een KTM 530EXC met een big bore kit (570)
Nou heb ik laatst mijn stationairaproeier verwisseld van
een 40 naar een 43 naar een 45 en nu naar een 48
Maar nu moet ik nog steeds mijn mengselschroef meer als
2 slagen uit doen (ongeveer 3,5).
Als ik bij een warme motor een keer gas geef dan lijkt het alsof het gas blijft hangen.
Hij loopt dus wat langer hoogtoerig en zakt uiteindelijk terug op
Normaal stationair toerental (meestal m.b.v. de koppeling)
Carburateur is al uit elkaar geweest alles schoongemaakt en
Doorgespoten met perslucht en valse lucht vermoed ik ook niet.
Is het normaal dat er een grotere stationairsproeier in moet dan een 48?
Hoop dat jullie een vermoeden hebben waar ik naar moet zoeken.
M.v.g
Johan