Is hier animo voor een PC met ballen?
Destijds gebouwd en gebruikt als Game PC, maar heb teveel computers en ding staat maar in de hoek.
Processor is een amd phenom ii x4 945 quad met vier processorkernen van elk 3,00Ghz. Werkgeheugen is 6GB, videokaart een nvidia geforce 8800 gts 640Mb. Moederbord is een asus m4a785-M. PC heeft een Windows prestatie-index van 6,9 (maximaal is een index van 7,9 mogelijk). Draait games als Crysis, Skyrim, Mass Effect, Dirt zonder problemen.
Zit nu een legitieme Windows 7 Prof SP1 64-bits op, maar ben nu bezig met Windows 10 binnen te halen bij wijze van test. PC is ingebouwd in een luxe Thermaltake M9 systeemkast voorzien van een aantal grotere, stillere en regelbare ventilatoren. Display met digitale temperatuuraanduiding en toerental; regeling voor vier ventilatoren dmv draaiknoppen.
Er zitten nu een SSD voor het besturingssysteem in en twee conventionele harddisks voor gegevens in, maar uit oogpunt van privacy worden deze niet meegeleverd. Natuurlijk kan ik een schone & verse installatie verzorgen op een aangeleverde harddisk!
DVD-RW laat ik erin zitten en de W7-DVD hoort er bij.
PC met ballen
Moderators: ghulst, DR-Big, zappa.suzuki
-
eeehhh watte??? Welke kleur is ie en hoeveel cc? en 1 cilinder of meer? heeft ie carbs?
Suzuki DR 800 1997, KTM Adv 640 1997
Game PC, da's een computer waarop je álles kan draaien, ook de s-p-e-l-l-e-t-j-es, dus voorzien van hardware met de betere specs.
Kweet het, ben verdwaald met mijn ad. Maar kon zomaar zijn dat een van jullie een wat nieuwer zoeken. Ga 'm ook op MP knallen, dus jullie hebben (weer) eerste keuze. Maarrre....het ding is zwart met blauwe leds en een plexiglas raam
Kweet het, ben verdwaald met mijn ad. Maar kon zomaar zijn dat een van jullie een wat nieuwer zoeken. Ga 'm ook op MP knallen, dus jullie hebben (weer) eerste keuze. Maarrre....het ding is zwart met blauwe leds en een plexiglas raam

Yesterday is history.
Tomorrow is a mystery.
Today is a gift. That’s why it’s called the present.
Tomorrow is a mystery.
Today is a gift. That’s why it’s called the present.