KTM 525 MXC 2003 probleempje

databank van noppenmotoren en aanverwante artikelen.

Moderators: henk-v, Jo VdB, Zot, GuyC, Rudy, Fr@venture

Plaats reactie
kretske
Berichten: 1
Lid geworden op: vr jan 11, 2013 20:14

KTM 525 MXC 2003 probleempje

Bericht door kretske »

Allen,

ik ben nieuw hier :toost: dus zal mij eerst eventje kort voorstellen
mijn naam is Glenn woon regio Landen, hobby's :roll: te veel om op te noemen :lol:
sinds vorige week heb ik mij een occasie KTM 525 MXC van 2003 aangeschaft of het een echte MXC is weet ik al niet op document staat exc :? maja
er staat een km teller op van ktm maar werkt niet, volgen handleiding moet deze aangaan wanneer de motor start en dat doet hij niet, :?: hij gaat aan wanneer ik op 1 van de knopjes druk maar gaat weer uit na +/- 1 min, verkeerd aangesloten ofwel is deze gewoon naar de zak :) foto van teller op google https://picasaweb.google.com/lh/photo/z ... cWLtC05gig

heeft iemand deze en kan mij een fototje bezorgen van hoe deze aangesloten moet zijn ??
of kan ik gewoon een andere zetten ???? welke merk type ??

Mvg Glenn
oldtimer
Berichten: 30
Lid geworden op: zo aug 26, 2012 10:03

Re: KTM 525 MXC 2003 probleempje

Bericht door oldtimer »

Is dit je eerste KTM misschien ? In het 'dashbord' zit een batterijtje....zal wel leeg zijn. Gewoon vervangen dus....
Bij nader inzien , op je foto, dat is geen origineel onderdeel geloof ik...en dan weet ik het ook niet zo direkt. Mijne ziet er heel anders uit , maar is model 2007....
boer125
Berichten: 224
Lid geworden op: di jan 09, 2007 09:03
Locatie: maastricht
Contacteer:

Re: KTM 525 MXC 2003 probleempje

Bericht door boer125 »

normaal gesproken moet hij aanspringen als je het voorwiel draait, doet hij dit niet, dan zal er iets met de sensor zijn aan de remklauw voor. even controleren of het magneetje goed langs de schijf draait. dit is volgens mij het goede dashboard, de nieuwere modellen hebben inderdaad een kleiner model.
staatscrossbeheer gaat als een speer
henk-v
Berichten: 1722
Lid geworden op: di aug 20, 2002 19:52
Locatie: enspijk
Contacteer:

Re: KTM 525 MXC 2003 probleempje

Bericht door henk-v »

yep hij gaat pas aan als het wiel draait!

Hij krijgt spanning anders reageert hij niet op de knopjes dus de magneet in het voorwiel, de opnemer en de bekabeling naar de teller controleren. succes :toost:
Plaats reactie